Jakten på attpåskatten- lillebror har kommet!

Dpo land og symptomjakt er helt håpløst for de fleste dessverre :( Jeg hadde vel egentlig ingen andre symptomer i dpo land enn jeg har før mens for eksempel, og disse symptomene kunne og være helt forskjellige fra syklus til syklus:bag:

8 dpo er veldig tidlig, mange ser såvidt strek 11 og 12 dpo også:Heartred Hang in there litt til:Heartred
Takk! Jeg må vel også huske på at dette er første pp etter spiraluttak. Jeg håper inderlig vi før bebis i 2024 og det er fremdeles mange muligheter igjen for det, skulle det ikke gå denne gangen :) Men jeg har ikke mistet alt håp enda. Jeg skulle egentlig ikke teste før onsdag, og selv det er tidlig :smiley-ashamed005 Men jeg klarte ikke la være!
 
7 dpo og jeg syns jeg skimter noe. Men deg er så svakt og vanskelig å se. Når tidsfristen var ute så jeg det ikke lenger...

Redigert: Jeg tok enda en test etter de to, og klarte jeg roe meg såpass rundt det resultatet at jeg tror jeg skal klare å holde meg til i morgen :hilarious:
Vis vedlegget 413883
Så skulle jeg legge den inn som Negativ test så så jeg noe igjen. Appen skviser liksom bildet litt sammen.

Vis vedlegget 413885
Mulig jeg også har streksyn... men jeg synes jeg skimter en strek der jeg... :nailbiting:
 
Mulig jeg også har streksyn... men jeg synes jeg skimter en strek der jeg... :nailbiting:
Jeg syntes også jeg så noe, men så var det ingenting idag
 
PP1- 9 dpo

Nok en dag med mysing på en pinne som viser en strek. Igjen syns jeg at jeg ser noe, men nå har jeg kommet frem til at det bare er sånn smilereader testene er. De viser en hvit skygge og noen ganger kan det se ut som det er farge i den. Jeg tester ikke mer nå idag (igår brukte jeg tre tester :hilarious: ). Det er ikke noe vits, jeg kommer til å teste igjen i morgen tidlig uansett og da er jeg 10 dpo.

En påminner til meg selv: vent til 10 dpo neste gang. Dette er bare slitsomt :smiley-ashamed004:knegg:
 
PP1- 9 dpo

Nok en dag med mysing på en pinne som viser en strek. Igjen syns jeg at jeg ser noe, men nå har jeg kommet frem til at det bare er sånn smilereader testene er. De viser en hvit skygge og noen ganger kan det se ut som det er farge i den. Jeg tester ikke mer nå idag (igår brukte jeg tre tester :hilarious: ). Det er ikke noe vits, jeg kommer til å teste igjen i morgen tidlig uansett og da er jeg 10 dpo.

En påminner til meg selv: vent til 10 dpo neste gang. Dette er bare slitsomt :smiley-ashamed004:knegg:
Akkurat som jeg skulle skrevet det selv, aner ikke hvor mange ganger jeg har stått på badet og vridd og vendt på disse testene som selvfølgelig er tatt alt for tidlig:hilarious:
 
Akkurat som jeg skulle skrevet det selv, aner ikke hvor mange ganger jeg har stått på badet og vridd og vendt på disse testene som selvfølgelig er tatt alt for tidlig:hilarious:
Her kommer jeg snikende for å se hvordan det går, også er det ingen bilder?????? *kremt* :hilarious:

Fortsatt tidlig! Og det er helt håpløst å holde testetøsa i tøylene til tider, det vet jeg alt om:shy:
Ikke sant!! Så begynner man tidlig da, for testetøsa er helt vill :hilarious:

Jeg tok bilder men slettet dem igjen :smiley-ashamed005 Skal dele i morgen, jeg, det er da jeg skulle begynne å teste :hilarious:
 
1000009987.jpg


Testetøsa tok den opp av søpla :hilarious:
Makan!!! :hilarious: Neida, jeg forstår deg godt! Da skal jeg vente i spenning til i morgen (og til i kveld, satser på at du er lik meg nemlig:hilarious:)
 
Nå har jeg begynt å spotte.. Ikm på søndag.
 
Nå har jeg begynt å spotte.. Ikm på søndag.
Hvor lang lf pleier/pleide du å ha? Jeg har hatt litt kluss siden pilleslutt, er jo (dessverre) ikke unormalt :bag: men håper du kommer raskt inn i vanlig syklus (hvis spottingen betyr at det er litt kluss da, en vet jo aldri) :happy:
 
Hvor lang lf pleier/pleide du å ha? Jeg har hatt litt kluss siden pilleslutt, er jo (dessverre) ikke unormalt :bag: men håper du kommer raskt inn i vanlig syklus (hvis spottingen betyr at det er litt kluss da, en vet jo aldri) :happy:
Jeg hadde minst 14 dager, gjerne mer. Hadde sykluser på rundt 31- 33 dager. Nå er jeg på cd 26 :smiley-ashamed004
 
Jeg hadde minst 14 dager, gjerne mer. Hadde sykluser på rundt 31- 33 dager. Nå er jeg på cd 26 :smiley-ashamed004
Ja, jeg hadde sykluser på 28-30dager før, fikk tr på 12dpo, mener jeg. Per nå har syklusene vært på 23 - 24 - 23 dager de tre jeg har hatt, håper det går seg til :nailbiting: er det fortsatt spotting nå, eller hva skjer?
 
Ja, jeg hadde sykluser på 28-30dager før, fikk tr på 12dpo, mener jeg. Per nå har syklusene vært på 23 - 24 - 23 dager de tre jeg har hatt, håper det går seg til :nailbiting: er det fortsatt spotting nå, eller hva skjer?
Ja, det har økt på litt. Kom masse friskt blod på papiret når jeg var på do ista og endel i skåla. Så mensen er nok like rundt hjørnet.
 
Spottingen har ikke økt, så gjett hvem som kommer til å teste i morgen :hilarious: Om ikke jeg får mensen i natt, da
 
Back
Topp