Jakten på attpåskatten- lillebror har kommet!

Nytt eggløsningssymptom: forstoppelse.. :dead:
 
Igår ble eggløsningstesten positiv!

Vis vedlegget 413176
Og tempen er fin!

Vis vedlegget 413177

Nå er det bare å fortsette å legge inn aksjer, tester etter el gang til idag for å se om jeg peaket igår. Jeg vil tro jeg gjorde det, når jeg ser tempen går opp sånn. Jeg er varm i hele kroppen, kan hende det bare er varmt i rommet :hilarious: Idk.. Anywho- jeg er straks i dpoland for første gang på syv år!
Weee, spennende dager fremover :D
 
Hurra! Ja, det er noe ekstra spennende med det! Jeg har vel ikke de veldig store forhåpninger, men jeg klarer jo ikke la være å forestille meg en liten mage til jul :smiley-ashamed004
Ååh, det skjønner jeg så godt! Man får både ingen forhåpninger og forhåpninger med en gang. Tidenes koseligste julemage da :Heartred
 
Ååh, det skjønner jeg så godt! Man får både ingen forhåpninger og forhåpninger med en gang. Tidenes koseligste julemage da :Heartred
Det hadde jo vært utrolig koselig :love017
Veldig rart det der, både forhåpninger og ingen forhåpninger samtidig :smiley-ashamed004
 
PP1 dpo?

Jeg tror EL var igår og at jeg er 1 dpo.
Premom tror EL idag.
FF tror jeg er 3 dpo.

:hilarious:

Vi har sex, vi, så får vi se hva som skjer!

1000009805.jpg

1000009802.jpg
1000009806.jpg
 
FF flytter stadig på el, så kanskje den og premom blir enige til slutt :hilarious: Med det temphoppet idag, kaller jeg meg 1 dpo.

1000009808.jpg
 
PP1 - 2 DPO

Dersom egget er befruktet, reiser det nå nedover egglederen. Det har ikke festet seg, det er derfor umulig å ha symptomer allerede. Ja, jeg snakker til deg- stikking i høyre side!!
 
Idag har jeg metallsmak i munnen... Det var bankers symptom tidligere. Men det er jo så tidlig!! Det kan ikke være et symptom!
 
PP 1- 4 dpo

Streken er veldig høy for meg denne måneden, jeg vet ikke hvorfor. Så når jeg nå får en dip blir den under streken. Vi får se hva som skjer i morgen..

1000009852.jpg
 
PP 1- 4 dpo

Streken er veldig høy for meg denne måneden, jeg vet ikke hvorfor. Så når jeg nå får en dip blir den under streken. Vi får se hva som skjer i morgen..

Vis vedlegget 413596
Hva betyr alle de forskjellige strekene og symbolene?
Har jeg skjønt riktig at der strekene krysser er når el er?
Har ikke begynt å tempe selv enda, men dersom ikke spiren sitter i løpet av 2-3 pp til så tenker jeg at jeg må vurdere det også
 
Hva betyr alle de forskjellige strekene og symbolene?
Har jeg skjønt riktig at der strekene krysser er når el er?
Har ikke begynt å tempe selv enda, men dersom ikke spiren sitter i løpet av 2-3 pp til så tenker jeg at jeg må vurdere det også
Ja, der linjene møtes er dagen for eggløsning, så vil man ha temp over linja etter eggløsning. Den faller gjerne et par dager før mensen om man ikke er gravid, men det er visst vanlig med en sånn dip som jeg fikk idag.

Trekanten betyr at jeg tempet tidligere enn vanlig. De røde firkantene under grafen er mens, og kryssene under der er sex. OPK er eggløsningstester :) Jeg syns det er veldig spennende med temping også gir meg noe å se frem til i dpoland :hilarious: Jeg syns det er gøy å se grafen formes, dag etter dag.
 
Ja, der linjene møtes er dagen for eggløsning, så vil man ha temp over linja etter eggløsning. Den faller gjerne et par dager før mensen om man ikke er gravid, men det er visst vanlig med en sånn dip som jeg fikk idag.

Trekanten betyr at jeg tempet tidligere enn vanlig. De røde firkantene under grafen er mens, og kryssene under der er sex. OPK er eggløsningstester :) Jeg syns det er veldig spennende med temping også gir meg noe å se frem til i dpoland :hilarious: Jeg syns det er gøy å se grafen formes, dag etter dag.
Takk for forklaring!
Ja jeg kan se for meg at det kan være kjekt med noe å gjøre i dpo land
 
PP1- 5 dpo

Idag er jeg veldig kvalm og har en smerter nederst i magen. Litt som mensensmerter, men skarpere på en måte.
 
PP1- 6 DPO

For en yoyo temperatur jeg har :hilarious:
Idag har jeg ingen symptomer sålangt. Igår var jeg veldig kvalm. Men det er lørdag, jeg har sovet lenger, spist lang frokost og ikke stresset noe.

1000009863.jpg


Redigert: I kveld er puppene så ømme at det gjør vondt å ta av bh'n og jeg sovnet i lenestolen
 
Last edited:
7 dpo og jeg syns jeg skimter noe. Men deg er så svakt og vanskelig å se. Når tidsfristen var ute så jeg det ikke lenger...

Redigert: Jeg tok enda en test etter de to, og klarte jeg roe meg såpass rundt det resultatet at jeg tror jeg skal klare å holde meg til i morgen :hilarious:
1000009887.jpg

Så skulle jeg legge den inn som Negativ test så så jeg noe igjen. Appen skviser liksom bildet litt sammen.

1000009890.jpg
 
Last edited:
Igår syntes jeg at jeg skimtet noe. 7 dpo, tullete. Men sånn er det. Idag skimtet jeg også noe på makesure med en gang men så ble det borte, så jeg får vel konkludere med aktivt streksyn. Tempen har gått opp igjen, puppene er ømme og jeg har stikkinger i livmora. Nøys idag til morgenen og det stakk så jeg måtte krøke meg sammen. Men det trenger selvfølgelig ikke bety noe, det kan visst være sånn i dpoland uansett leser jeg.


1000009930.jpg
 
Dpo land og symptomjakt er helt håpløst for de fleste dessverre :( Jeg hadde vel egentlig ingen andre symptomer i dpo land enn jeg har før mens for eksempel, og disse symptomene kunne og være helt forskjellige fra syklus til syklus:bag:

8 dpo er veldig tidlig, mange ser såvidt strek 11 og 12 dpo også:Heartred Hang in there litt til:Heartred
 
Back
Topp