Jaja... Er tydeligvis 2 personer jeg!

Måtte inn å snike jeg også... :eek:
Man skal være VELDIG sikker før man kan beskylde noen for å være løgnere....
Stusser man på noe så kan man holde det for seg selv...eller sende en personlig melding??
Hvis denne historien stemmer, så er det mange som skylder den stakkars jenta en stor unnskyldning...:(
 
Måtte inn og lese og må si jwg ble veldig lamslått og kvalm av mange kommentarene. Om de ikke tror henbe så kan de holde det for seg selv
Helt enig, jeg ble veldig sjokket over alt det de skriver. At noen kan være så frekke det er jo direkte mobbing og personangrep!!
 
Jeg tenker om jenta hadde dikta opp hele greia så har hun likevell et enormt behov for oppmerksomhet og empati, hvorfor ikke bare gi henne det da eller overse, heller det enn å gå til angrep. ?
Hun sa jo farvel til termingruppen, skjønner ikke behovet for å ¨angripe¨henne i det hun likevell skulle til forlate dem der inne ! Henger ikke på greip i mitt hode, synes bare det lukter slemt hele veien i mine øyne.
 
Dette er grunnen til at jeg har holdt meg unna forum tidligere og grunnen til at det tok så lang tid før jeg skrev noe her inne. Det er alltid noen som skal blåse opp det du skriver, vri og vende på det eller lage drama. Og noen er rett og slett bare bitchy! Selv om man gjemmer seg bak et nick så burde voksne mennesker skjønne at de fremdeles skal forholde seg til normal folkeskikk! Personangrep er aldri pent! Uansett om de mener det kan forsvares eller ikke..
 
Dette er grunnen til at jeg har holdt meg unna forum tidligere og grunnen til at det tok så lang tid før jeg skrev noe her inne. Det er alltid noen som skal blåse opp det du skriver, vri og vende på det eller lage drama. Og noen er rett og slett bare bitchy! Selv om man gjemmer seg bak et nick så burde voksne mennesker skjønne at de fremdeles skal forholde seg til normal folkeskikk! Personangrep er aldri pent! Uansett om de mener det kan forsvares eller ikke..

Jeg er helt enig.
Derfor synes jeg også det er kjempe fint å være her inne på vår termingruppe, synes det er veldig lite tull her inne selv om vi er en stor gjeng med mange ulike personligheter :)
Vi kommer greit overens likevell vi ;-)
 
Jeg er helt enig.
Derfor synes jeg også det er kjempe fint å være her inne på vår termingruppe, synes det er veldig lite tull her inne selv om vi er en stor gjeng med mange ulike personligheter :)
Vi kommer greit overens likevell vi ;-)

Helt enig!! :)
 
Måtte inn og snoke jeg og, og klarte ikke la være å lese hele tråde, 20 sider! Hadde tenkt å ikke si noe, men det er faktisk mye som skurrer der. Det lureste er vel å holde kjeft, men vet ikke om jeg heller hadde klart det gitt.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Måtte inn og snoke jeg og, og klarte ikke la være å lese hele tråde, 20 sider! Hadde tenkt å ikke si noe, men det er faktisk mye som skurrer der. Det lureste er vel å holde kjeft, men vet ikke om jeg heller hadde klart det gitt.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Hold det for deg selv!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
 
har nå vært på snokerunde je oxo, og skjønner at man noen gange kan tvile på folk inne på forum slik, men trenger jo ikke å lage ett slik helvete lell.....
Har lært at har man ikke noe positivt å si kan man holde kjeft...... og tror de ikke noe på historien så kan de jo rett og slett bare velge å ikke kommentere noe.....
 
har nå vært på snokerunde je oxo, og skjønner at man noen gange kan tvile på folk inne på forum slik, men trenger jo ikke å lage ett slik helvete lell.....
Har lært at har man ikke noe positivt å si kan man holde kjeft...... og tror de ikke noe på historien så kan de jo rett og slett bare velge å ikke kommentere noe.....

Sooo true!
 
Back
Topp