Jaja... Er tydeligvis 2 personer jeg!

Herregud kor sprøtt :-/ ble grådig irritert av å lese hele greia, kan de ikke bare GÅ UT av tråden om de tror det er fake? Hvis det er fake, er det åpenbart et menneske med problemer, hvorfor gidde å diskutere på de?
Og at noen i det hele tatt tørr å sitte å si at det er fake uten å ha fakta, synes jeg er tragisk.
Kjenner jeg mister hele lysten å være her inne når jeg ser sånne unødvendige personangrep.
Gjorde jo et selv mot hu Bella dama, men greide ikke å la vær. Ble så grådig irritert på henne..

Det tok helt av ja. De kunne godt ha latt vær det personangrepet synes jeg. Dessverre finnes det noen sånne på alle forum... Men ikke her inne hos oss <3 ;)
 
Det tok helt av ja. De kunne godt ha latt vær det personangrepet synes jeg. Dessverre finnes det noen sånne på alle forum... Men ikke her inne hos oss <3 ;)
Den er jeg enig i... Har aldri opplevd personangrep her.. Utenom ved misforståelser.. Men da har vi løst det fort :)
 
Uff.. jeg kjenner jeg blir så provosert!

Jeg kjenner det selv! Det er like før jeg spretter opp av sofaen opp stigen til loftet for å bare tømme det ut til min samboer. Hihi :p
Så sier han... Så var vi igang med bv drama da :p
 
Jeg kjenner det selv! Det er like før jeg spretter opp av sofaen opp stigen til loftet for å bare tømme det ut til min samboer. Hihi :p
Så sier han... Så var vi igang med bv drama da :p
Hehe. Jeg måtte tømme meg til samboeren jeg. Hehe.. gikk akkurat likt svar :p
 
Ja, jeg ble bare altfor provosert. Blir så irritert på meg selv som blir så provosert av sånn.

Synes så synd på hun som mistet, så utrolig tungt for henne å få dette slengt etter seg attpåtil ..
blir også irritert på mange som skriver: hadde det vært meg så ville jeg ditt eller datt, vi mennesker er da forskjellige med ulike reaksjoner?
 
Ja, jeg ble bare altfor provosert. Blir så irritert på meg selv som blir så provosert av sånn.

Synes så synd på hun som mistet, så utrolig tungt for henne å få dette slengt etter seg attpåtil ..
blir også irritert på mange som skriver: hadde det vært meg så ville jeg ditt eller datt, vi mennesker er da forskjellige med ulike reaksjoner?
Ja vi har veldig ulik reaksjoner og ulike ting som skjer i livet, går ikke ann å si at jeg ville ditt og jeg ville datt.
Syns veldig synd på den jenta som får alt dette person angrepet mot seg!
 
Med mindre man er 100% sikker, så burde man virkelig passe seg for å uttale seg.
Men det er jo alltid noen som skal ta på seg "politi-rollen". "Det er min plikt å si fra bla bla bla.." På måten ting var skrevet på, så var nå ho Bella minst like interessert i oppmerksomhet.

Om det er sant eller ikke, vet ikke jeg.. men synd er det på henne uansett - og man trenger virkelig ikke tråkke på de som ligger nede. Normal folkeskikk heter det!
 
Er greit nok at man kan ha sine tvil men å komme med slike spydigheter og være rett og slett ekkel er bare forferdelig.
Og for alt vi vet kan hun jo være her inne på BV fordi hun ikke takler å være "alene" nå og trenger andre ting å tenke på. huff
Ja, jeg takler ikke være "alene" :-(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
 
Problemet e at folk e for raske te å dømme utfra det de ser der og då..uten å vær sikker på at det stemme desverre!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Ja, jeg takler ikke være "alene" :-(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg håper at du klarer å heve deg over dem inne på juni13, og komme sterkere tilbake! Det vil helt sikkert ta tid, men du klarer det :)
Jeg unner deg virkelig ikke den oppmerksomheten og spydigheten som kom frem mot deg der inne. De skulle holdt munnen rett og slett. Det er du som vet hva du har gått igjennom, og ikke en gjeng ukjente folk på et forum.

Håper dere får en ny spire om ikke lenge, og stå på ditt med mye tettere oppfølginger neste gang! Og da på sykehuset, ikke hos fastlege :)

klem sendes deg :)
 
Problemet e at folk e for raske te å dømme utfra det de ser der og då..uten å vær sikker på at det stemme desverre!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Skjedd alle ganger jeg har mistet!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
 
Så utrolig leit hva du har vært gjennom. Og helt forferdelig å lese inne på terminforumet. Håper du får god støtte fra venner og familie.
Takk ♡ det har jeg. Dinaf er en av de :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
 
Jeg håper at du klarer å heve deg over dem inne på juni13, og komme sterkere tilbake! Det vil helt sikkert ta tid, men du klarer det :)
Jeg unner deg virkelig ikke den oppmerksomheten og spydigheten som kom frem mot deg der inne. De skulle holdt munnen rett og slett. Det er du som vet hva du har gått igjennom, og ikke en gjeng ukjente folk på et forum.

Håper dere får en ny spire om ikke lenge, og stå på ditt med mye tettere oppfølginger neste gang! Og da på sykehuset, ikke hos fastlege :)

klem sendes deg :)
Jeg fortjener bedre nå synes jeg!
Vi og ♡ skal snakke om det når vi kommer tilbake !

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
 
Måtte inn og lese jeg og..Huff, jeg vet nesten ikke hva jeg skal tro. Men det er ikke snillt å komme med slike utsagn samme hva. Og jeg tenker at HVIS dette skulle være oppdiktet så er det fortsatt veldig synd på henne for da kan hun uansett ikke ha det godt. Kjente jeg var glad jeg hørte til her inne..<3


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Topp