Jaja... Er tydeligvis 2 personer jeg!

Bakemester Harepus

★Juni12`s jentemamma★Februar2014`s Miss Opptatt★
VIP
Omg... Har ei venninne som mista nå i uke 20, hu er her inne på juni2013. Noen tror hu ikke å mener det bare er fake osv.... Greit la de tro hva de vil, men poenget mitt er at de tror jeg er hu, siden jeg begynte å forsvare venninna mi :p å de nekter nesten å tro på meg, nåe jeg sier jeg ikke er hu :p
 
Huff, så ondskapsfulle de er. Er dessverre mange som mister når de er halvveis og man må jo få dele det om det hjelper. Hun har det jo grusomt nok fra før av, vil jeg tro...
 
Måtte inn og lese og må si jwg ble veldig lamslått og kvalm av mange kommentarene. Om de ikke tror henbe så kan de holde det for seg selv
 
  • Liker
Reactions: KSO
Måtte inn og lese og må si jwg ble veldig lamslått og kvalm av mange kommentarene. Om de ikke tror henbe så kan de holde det for seg selv
Akkurat det jeg sa å... Men da begynte de å beskylde meg får å være hu :p
 
Er greit nok at man kan ha sine tvil men å komme med slike spydigheter og være rett og slett ekkel er bare forferdelig.
Og for alt vi vet kan hun jo være her inne på BV fordi hun ikke takler å være "alene" nå og trenger andre ting å tenke på. huff
 
Jeg klarte desverre ikke å la være å kommentere, denne tråden traff veldig sårt på meg da jeg selv har vært igjennom en seneabort.
Tåplige mennesker beskylder noen for å lyve om dette. Tenk om de tar feil! Mye bedre da å la tvilen komme personen til gode!
 
Jeg og måtte inn og snike! Makan til kjerring hu bella! Så bastant!
Er du god venninne med hun som miste eller? Stakkars jente
 
Helt sprø hele tråden egentlig. Men jeg kan på en måter skjønne at de lurer, for hvis hun har vært på kontroll i morges og de oppdaget at fosteret var dødt, så kan hun umulig ha rukket å oppdatere jevnt hele dagen Hvis hun ble satt igang og har gjennomgått en fødsel?


I tillegg vet jeg fra fartstiden min her på BV at det innimellom er noen som faker svangerskap når de har mistet mange ganger før, og det blir på en måte en besittelse for dem. Husker for lenge siden, at det var ei som hadde samme bakgrunnshistorie, og der var det også noe sånt. Nå sier ikke jeg at det er sånn med henne altså Dina. Men jeg synes de gikk veldig til angrep på henne.

Hvor godt kjenner du henne?
 
Måtte snike der jeg også! Herlighet! Selv om man tror at noen ikke forteller sannheten om noe slik, så får man la være å uttale seg! For noe slik kan man ikke være 100% sikker på! Og hvor sårende er ikke det for hun dette har skjedd med :( Uff...
 
Helt sprø hele tråden egentlig. Men jeg kan på en måter skjønne at de lurer, for hvis hun har vært på kontroll i morges og de oppdaget at fosteret var dødt, så kan hun umulig ha rukket å oppdatere jevnt hele dagen Hvis hun ble satt igang og har gjennomgått en fødsel? Så på en måte er jeg enig med Bella også.


I tillegg vet jeg fra fartstiden min her på BV at det innimellom er noen som faker svangerskap når de har mistet mange ganger før, og det blir på en måte en besittelse for dem. Husker for lenge siden, at det var ei som hadde samme bakgrunnshistorie, og der var det også noe sånt. Nå sier ikke jeg at det er sånn med henne altså Dina, men jeg syntes også noe skurra. Men jeg synes de gikk veldig til angrep på henne.

Hvor godt kjenner du henne?
Tenker at det da er bedre å støtte den personen for de trenger jo da faktisk støtte, uansett hva det er, og bli hengt sånn ut er jo faktisk ganske forferdelig.
Syns da heller man kan la tvilen komme til gode, enn hvis det faktisk er sant og at de henger ut en uskyldig person.
Er ihvertfall det jeg tenker ihvertfall.
 
Tenker at det da er bedre å støtte den personen for de trenger jo da faktisk støtte, uansett hva det er, og bli hengt sånn ut er jo faktisk ganske forferdelig.
Syns da heller man kan la tvilen komme til gode, enn hvis det faktisk er sant og at de henger ut en uskyldig person.
Er ihvertfall det jeg tenker ihvertfall.

helt enig med deg. Jeg hadde heller holdt kjeft jeg, og ikke sagt noenting. For de var ikke noe snille med henne. Dessverre er det mange av dem på BV også..
jeg håper jenta kommer seg gjennom dette, og at de etterhvert får en etterlengtet baby :)
 
Tenker at det da er bedre å støtte den personen for de trenger jo da faktisk støtte, uansett hva det er, og bli hengt sånn ut er jo faktisk ganske forferdelig.
Syns da heller man kan la tvilen komme til gode, enn hvis det faktisk er sant og at de henger ut en uskyldig person.
Er ihvertfall det jeg tenker ihvertfall.

Helt enig!
Og min erfaring er at jeg fint kunne ha oppdatert her når jeg mistet. Det var noen kjedelig timer på sykehuset, der jeg lå på et rom helt alene, og legen kom innom i blant å kjørte knyttneven opp og lagde ett smertehelvete.
Da hadde det faktisk vært godt å ha noen å snakke med.
Så selv om noen oppdaterer her så betyr ikke det at det ikke er sant.
Så får man heller la tvilen komme personen til gode.
Ja her på bv har det vært utrolig mye rart, alikevel så er det jo faktisk slik at det finnes virkelige personer som opplever slike ring og de skal ikke bli mistrodd av den grunnen synes jeg.
 
Jeg og måtte inn og snike! Makan til kjerring hu bella! Så bastant!
Er du god venninne med hun som miste eller? Stakkars jente
Er det ja..så veit at hu ikke ville lyve om sånt.. Skal besøke hu i helga :(
 
Helt sprø hele tråden egentlig. Men jeg kan på en måter skjønne at de lurer, for hvis hun har vært på kontroll i morges og de oppdaget at fosteret var dødt, så kan hun umulig ha rukket å oppdatere jevnt hele dagen Hvis hun ble satt igang og har gjennomgått en fødsel? Så på en måte er jeg enig med Bella også.


I tillegg vet jeg fra fartstiden min her på BV at det innimellom er noen som faker svangerskap når de har mistet mange ganger før, og det blir på en måte en besittelse for dem. Husker for lenge siden, at det var ei som hadde samme bakgrunnshistorie, og der var det også noe sånt. Nå sier ikke jeg at det er sånn med henne altså Dina, men jeg syntes også noe skurra. Men jeg synes de gikk veldig til angrep på henne.

Hvor godt kjenner du henne?
Ganske... Kjent hverandre fra u.skolen
 
helt enig med deg. Jeg hadde heller holdt kjeft jeg, og ikke sagt noenting. For de var ikke noe snille med henne. Dessverre er det mange av dem på BV også..
jeg håper jenta kommer seg gjennom dette, og at de etterhvert får en etterlengtet baby :)
Det var hele poenget mitt der å.. Har du noe vondt å si, så la vær... Hehe...

Er glad jeg er her inne jeg <3
 
Herregud kor sprøtt :-/ ble grådig irritert av å lese hele greia, kan de ikke bare GÅ UT av tråden om de tror det er fake? Hvis det er fake, er det åpenbart et menneske med problemer, hvorfor gidde å diskutere på de?
Og at noen i det hele tatt tørr å sitte å si at det er fake uten å ha fakta, synes jeg er tragisk.
Kjenner jeg mister hele lysten å være her inne når jeg ser sånne unødvendige personangrep.
Gjorde jo et selv mot hu Bella dama, men greide ikke å la vær. Ble så grådig irritert på henne..
 
Back
Topp