Jada sin bok :)

Woho, så bra at det ser ut til at egget er i anmarsj :D Femarbaby!! ♡

Cd 18.

Ikke noe tempøkning å skryte av i dag, men slutt på ELslim så
egget har nok sluppet/slipper iløpet av dagen.
Satser på tempøkning i morgen, om kroppen ikke bare driver å lurer meg da,
men tror ikke det, når gyn tippet cd 15 og det nå er cd 18.

Jeg har nesten litt vondt i magen, nervøs, håper dette funker, dette
er siste greia vi har å prøve ut så, så det må funke om vi skal få baby.
Kom igjen femarbaby <3

Ikke noe mer antydning til ELslim i hele dag, pluss stikking i puppsa :)
Egget må ha sluppet, håper det lar seg sjarmere.. kom igjen egg, Mai er sikkert en fiiiin mnd å bli født i.
Flinke egget om dette stemmer isåfall, siden gubben jobber overtid i dag og sikkert er kjempesliten
når han kommer hjem.. :P

Egget må ha sluppet, håper det lar seg sjarmere.. kom igjen egg, Mai er sikkert en fiiiin mnd å bli født i.
Flinke egget om dette stemmer isåfall, siden gubben jobber overtid i dag og sikkert er kjempesliten
når han kommer hjem.. :P

Sikker på at det lar seg sjarmere ❤️

når han kommer hjem.. :p
Dette lover godt :) Jeg krysser alt jeg har for mai-baby :D

Her er det action på gang jo! :D
Heia egget!!

Cd 19.

Jeg tror jeg blir gal, hva skjer nå da..

Nå er det watery utflod igjen og temp igjen uviss pga våknet midt på natten og tisset,
så våknet jeg for tidlig og tempet, da ble tempen lik som i går og jeg fikk ikke sove etter det,
så ble liggende våken til klokka ringte og tempet da igjen,
opp 0,3 plutselig da.. gahhh, så el kan ha vært , eller ikke.. nok en dag i uvisshet, men med småstikking
i puppsa så må det enten ha vært eller bli veldig snart.. og hva med alt ELslimet for to dager siden..
Riktig temp er sikkert en mellomting av de to målingene, men igjen, det sier ingenting. :confused005

Cd 19 og gyn tippet cd 15.. kom igjen da egg, om du ikke har sluppet så få ut finger'n.

Nei, gir opp hele greiene, jeg blir sikkert aldri gravid, kroppen er jo helt på styr, bare tull
og tøys og ustabile sykluser og kjemiske og sa'r.. blææhh..
Lengste jeg har gått gravid etter vi startet prøvingen er til 6+2 og det var med termin nov 14.
Jeg burde kanskje ta ett hint..

Dumt av meg å være optimistisk, men jeg har alikevel et håp innerst inne der
om at det kan lykkes.. herlighet hvor mange ganger jeg egentlig har gjentatt meg denne boka,
snakk om kropp til frustrasjon, ikke noen fasit her nei.
Til natta vil jeg sove skikkelig og få en sikker temp i morgen tidlig i det minste.

Pokker heller jeg VIL så inderlig, jeg vil vil vil viiiiiil ha kjærlighetsbarnet!

Og jeg vil så inderlig at dere skal få dette kjærlighetsbarnet ❤️

Håper at El har vært eller er snart ❤️ og at det blir spire som holder seg til termin denne gangen! Sender deg en god klem❤️

Jeg håper du får fin dpo-temp i morgen og at gullegget er på vei til livmoren nå. ♥

Back
Topp