Jada sin bok :)

Cd 12 forts..
Så har man vært på UL :)

Først sjekket hun slimhinnen, den var finfin, mye finere enn på pergo, eller mer fluffy som gyn sier.
Så lette hun på venstre siden, og ble litt stressa da hun ikke så noe.
Så sjekket hun høyre siden, der jeg selv har kjent at "noe" har skjedd .. og der var
en veldig klar og tydelig eggpose på 14 mm, noe som jo er veldig bra til meg å være, da kan jeg forvente
EL om ca 3 dager( + ) tid, føles helt sprøtt å få EL så tidlig når man
er vant med EL rundt dag 30 pluss minus i det siste.

Gyn var kjempespent siden jeg er hennes første pasient på femar,
morsomt å se reaksjonen hennes da hun endelig fant eggposen.. det var bare phuu ..der se der ja he he :p
Så hun ønsket meg bare masse lykke til da jeg gikk mens hun smilte fra øre til øre,
jeg har virkelig verdens søteste gyn <3 :)

Åå så kjekt :D det var jo utrolig gode nyheter :D da er det bare én ting å gjøre de neste dagene ;) ;)

Åh, så bra! Og litt gøy at du er den første gyn har på Femar, da må du jo bli en skikkelig suksesshistorie! :D ;) Og gøy med litt ekstra entusiasme oppi det hele! Happy humping fremover :D

Åh, så bra! Og litt gøy at du er den første gyn har på Femar, da må du jo bli en skikkelig suksesshistorie! :D ;) Og gøy med litt ekstra entusiasme oppi det hele! Happy humping fremover :D
Takk takk, ja det ville være helt fantastisk .. og kjempegøy for gyn min også.
Om jeg lykkes kan hun skryte av 100% suksess med femar til neste pasient,
siden jeg er eneste hittil he he :P

Jeg sa til gubben at nå får han se å sende opp supersvømmere som virkelig
gjør jobben sin når egget slipper, bare send "the sperm" som skal treffe "the egg"
så får vi baby i Mai :P

Han gliste og sa han skulle gjøre så godt han kunne i dagene fremover :D
Jeg er spent men har alikevel god bakkekontakt.. :)

Så god gyn du har, og godt med positiv femar-effekt! :D

Spennende med tidlig EL! Håper på
Super femar-baby!

Cd 13 :)

Godt å vite EL er nær, rart også såpass tidlig..
Fredeles førELtemp, som forventet, egget må få modne litt til før det slippes :)

Skal på jobb i dag, heldigvis kort vakt, greit med det i helgene.
Er trøtt da, for gubben skulle på jobb tidlig og selv om jeg skal sent så
står jeg opp med han.. jeg fikk faktisk kaffe på senga i dag, det er
lenge siden jeg har fått, veldig koselig :D <3 mannensin <3

Tåa er littegrann bedre, blir spennende å se hvordan det føles etter endt dag, håper
den fremdeles føles litt bedre da, men det spørs vel he he.

Cd 14.

Kjennes ut som EL er nær nå, gyn tippet ca cd 15, virker som det stemmer.
Mannen jobber i dag og, men kveldskos skal det bli :D

Sliter veldig med å ha troa selv om jeg har sett egget, tror det er selvforsvar fordi jeg har
sett egg(follikk)så mange ganger før og humpet og nada.

Jeg vil ikke bare håpe, jeg vil ha troa..
Får prøve å gire meg opp med å lese suksesshistoriene.. har jo sett egg jo, femar funker jo,
kom igjen tro .. kom frem.. jeg har lyst til å føle spenning og glede rundt prøving jeg, jeg savner det.
Var så deilig å kjenne på sommerfuglene før UL denne gangen, vil gjerne ha de sommerfuglene tilbake igjen :P

Heldigvis er ikke koselysten påvirket av prøvinga, der har jeg vært veldig bevisst hele tiden,
her skal koses etter lyst ikke bare etter EL, selv om det blir ekstra rundt el seff.. og det
er helt greit for da er jo lyst på topp:D
Vel nå ligger alt til rette, egget er på slepp hvert øyeblikk, da er det bare å
håpe at en frisk kjapp sterk svømmer klarer å befrukte dette egget denne gangen da,
og så blir det en frisk fin baby i Mai.. :D
Testene ligger i skapet og venter, denne gangen så skal de bli skikkelig positive!!!

Happy humping! Håper det er gullegget. ♡

Så utrolig bra at det var et egg i anmarsj allerede :D :D Veldig godt å få det bekreftet på UL. Jeg er også første pasient på Femar for både min private gyn og min offentlige gyn. De er kjempespente begge to akkurat som din. Hyggelig med herlige gyn'er synes jeg :D Nå skal det bli baby!! ♡

Så utrolig bra at det var et egg i anmarsj allerede :D :D Veldig godt å få det bekreftet på UL. Jeg er også første pasient på Femar for både min private gyn og min offentlige gyn. De er kjempespente begge to akkurat som din. Hyggelig med herlige gyn'er synes jeg :D Nå skal det bli baby!! ♡
Ja det er helt herlig :D Jepps baby i Mai og stolte glade gyn tenker jeg he he :) <3
Hupps der kom sommerfuglene tilbake gitt, det må jo være et godt tegn :P

Back
Topp