Jada sin bok :)

Cd 15 .

Hadde en fantastisk drøm i natt, den var jo litt smårørete som drømmer gjerne er
men jeg har tre ting jeg gjerne ønsker at skal hende, og alle de tre tingene gikk i oppfyllelse i drømmen.
Når man våkner etter noe slikt så er humøret veldig bra :D

I dag dippet tempen..
Når jeg ser på tidligere charter ser jeg at de gangene jeg har hatt dipp før EL, har
jeg hatt den beste tempstigningen etter EL, som da enten har blitt satt på dippen eller en av de
neste to dagene, så nå er jeg optimistisk her :happy:

Tor med hammer'n er hissig ute nå, til og med pus vil være inne.
Perfekt kosevær egentlig det, skal servere gubben biff når han kommer hjem,
så blir han nok fit for fight eller ikke akkurat fight, men gutta hans kan godt være
fit for fight, hvertfall en av dem som fighter seg vei til egget
og sørger for at spiren blir en fighterspire som blir til termin :D

Cd 16.

Temp opp 0,1 i dag, men den dippet 0,2 under det den har ligget på i det siste i går
så kan godt tenkes EL er i dag, er ikke noe kjempehopp akkurat.
Kos ble det i går og, så svømmerne er på plass.. kom igjen denne gangen da,
la det bli baby!

Da fikk vi kost i dag også, tok en liten middagshvil etter maten isted,
som ikke ble så mye veldig hviling alikevel hihi :p
En av disse svømmerne de siste dagene burde finne dette egget altså ..!

Da fikk vi kost i dag også, tok en liten middagshvil etter maten isted,
som ikke ble så mye veldig hviling alikevel hihi :p
En av disse svømmerne de siste dagene burde finne dette egget altså ..!
Dette er så bra :D det må jo bli klaff med alle disse soldatene på jobb :D

Cd 17.

Veldig usikker på om egget har sluppet, det er ikke fruktbar utflod nå, men det var det
de to første dagene av de tre forrige dagene, i går ettermiddag endret det seg til sticky.
I dag kan jeg ikke stole på tempen fordi jeg var våken flere ganger i natt
og jeg sovnet igjen etter klokka ringte i dagmorges, men våknet heldigvis etter ti minutter.
Uansett to ulike målinger ble det i dagmorges..
Den ene samme temp som i går, den andre opp 0,2..
Mao en indikerer at el ikke har vært, en indikerer at den har vært.. kroppen min
er uansett så vanskelig å forstå seg på så jeg vet ikke hva jeg skal tro
men legger ikke inn temp på charten i dag, får vente å se på morgendagens temp.

Jaja, sånn er det :confused:

Er forresten veldig kvalm i dag, og synes at pus stinker, det syntes jeg
i går og så jeg badet han.
Kanskje forsterket ELkvalm og luktesans pga femar, greit å ha skrevet ned hvertfall,
i tilfelle jeg må gå flere runder på femar.
Jeg har ikke tid til å bli dårlig så håper det bare er pga det.
Også håper jeg det betyr at dette egget slipper nå, om det ikke slapp i går da.

Akk, det er så typisk med dårlig søvn akkurat i de "viktigste" dagene rundt EL hvor man vil ha pålitelige temper. Håper det viser seg at egget allerede har sluppet!

Og jeg ler høyt av bildet i hodet av trynet til katta når du kaster den i dusjen og påstår den lukter høgg, og så er det kanskje bare hormonene. :D "Skal disse hormonkurene gå utover MEG også?!" Knis!

Akk, det er så typisk med dårlig søvn akkurat i de "viktigste" dagene rundt EL hvor man vil ha pålitelige temper. Håper det viser seg at egget allerede har sluppet!

Og jeg ler høyt av bildet i hodet av trynet til katta når du kaster den i dusjen og påstår den lukter høgg, og så er det kanskje bare hormonene. :D "Skal disse hormonkurene gå utover MEG også?!" Knis!
Ha ha, ja han var ganske fornærma, men men, de trenger jo en vask en gang iblandt,
tenkte ikke på at det kunne være hormonene akkurat da, var bare fysj som du stinker,
i dusjen med deg.. he he :p
Akkurat nå ligger han og sover søtt rullet sammen som en liten ball ved siden av
meg, har lagt en pute halveis over for å slippe elstanko. :p
Har fri fra jobb i dag, skal bare i møte til kvelden, så da blir det litt tid med det lille stinkdyret mitt,
som kanskje ikke stinker i det hele tatt :p

Cd 17 forts..

Veeel, nå er jeg ikke usikker ang EL lenger, ELslim i mengder, wow, har ikke sett maken på lenge,
det kom helt plutselig, oppdaget det da jeg var på do nettopp.
Mye mer enn det lille som var for et par dager siden.. Juhuu da, heia Femar :D :D
Nå ble jeg plutselig veldig optimist igjen, bare jeg får med gubben
i kveld og da, har blitt hver dag i det siste, så håper det fremdeles er litt krutt igjen i gubben :P

Cd 17 forts..

Veeel, nå er jeg ikke usikker ang EL lenger, ELslim i mengder, wow, har ikke sett maken på lenge,
det kom helt plutselig, oppdaget det da jeg var på do nettopp.
Mye mer enn det lille som var for et par dager siden.. Juhuu da, heia Femar :D :D
Nå ble jeg plutselig veldig optimist igjen, bare jeg får med gubben
i kveld og da, har blitt hver dag i det siste, så håper det fremdeles er litt krutt igjen i gubben :P
Kult :) da er det bare å hive seg rundt :) kanskje egget gjør seg klart til å slippe i dag da? :)

Back
Topp