Jada sin bok :)

Så trist å lese Jada❤️:(
Det har vært veldig fint å bli kjent med deg her inne. Du fortjente en helt annen avslutning på prøveperioden enn det det ender med nå. Sender deg en klem❤️
 
Det var ikke slik dette skulle ende :( Jeg er så utrolig lei meg på dine vegne! Det har vært kjempefint å bli kjent med deg her Jada, og jeg ønsker deg alt godt i fremtiden❤️
Dersom du beholder brukeren er det bare å sende en pm hvis du trenger å lufte litt tenker! Stor klem❤️
 
Ånei, kjære fine, Jada min :( :( Hvordan kan dette være mulig?? Ord blir fattige. Dette er så urettferdig. Jeg føler så utrolig mye med deg, og jeg håper virkelig du har noen å snakke med og at du kommer deg gjennom dette til slutt. Men ta deg tid til å bearbeide og sørge også! Dette er ikke greit! Jeg kommer til å savne det noe enormt. Dette var ikke det jeg hadde sett for meg gjennom alle disse månedene vi har heiet på hverandre, trøstet og klemt. Vi skulle jo begge komme i mål til slutt, og helst sammen. ♡♡ Jeg sier som Carros, at min PM-innboks er åpen hvis du trenger noen å prate med. Virkelig. Ikke nøl! Jeg håper du titter innom en og annen gang, samtidig som jeg forstår veldig godt hvis du ikke orker.

Verdens største og varmeste klem sendes din vei, vennen ♥♥ Ta godt vare på deg selv ♥♥
 
Jeg sier som de over - ord blir fattige. Kjære, fine deg. Dette er bare tragisk urettferdig :( dette fortjente du ikke. Jeg sender deg mange gode tanker og uendelig mange klemmer ♡♡ ikke nøl med å kontakte oss her inne hvis du trenger noen å prate med. Vi er her for deg ♡
 
♥♥♥
 
Så utrolig trist. Jeg har ingen ord. Sender deg varme tanker og gode klemmer! ♥
 
Da er det over, begynte å blø i går på 9 ukers dagen.
Blør masse nå, er fullstendig nedbrutt, skal til legen i morgen og sykemelde meg.
Har også sagt opp jobben min, nettopp sendt mail, jeg må gjøre noe helt annet, ny start.

Sender mange klemmer til dere alle og takker for følget.
Masse lykke til videre til alle sammen.
<3 <3 <3
 
Uff så fælt, Jada :( tenker masse på deg!! Godt at du får sykemelding. Det er vel egentlig på tide etter alt dette dritet :(
Det blir nok godt med en ny start også. Tenker på deg og ønsker deg uendelig masse lykke til. Du fortjener bare det beste ♡♡♡
 
Da er det over, begynte å blø i går på 9 ukers dagen.
Blør masse nå, er fullstendig nedbrutt, skal til legen i morgen og sykemelde meg.
Har også sagt opp jobben min, nettopp sendt mail, jeg må gjøre noe helt annet, ny start.

Sender mange klemmer til dere alle og takker for følget.
Masse lykke til videre til alle sammen.
<3 <3 <3


Du er sterk som tar et sånt viktig valg! Bryt opp og ut og start på nytt med blanke ark!

Masse lykke til!
 
Stor klem til deg❤️. Utrolig trist, viktig at du tar vare på deg selv nå❤️. Håper du får det bedre og en ny bedre start❤️. Masse lykke til❤️❤️
 
Kjære Jada, takk for følget❤️ så utrolig lei meg for at det endte slik for deg. Du virker som en flott og sterk dame, men husk å ta vare på deg selv nå oppi dette, jeg håper du har noen å snakke med nå. Sender deg enda en klem, skulle ønske den ikke var digital❤️
 
Veldig tøft av deg å ta det valget, men det høres ut som det er helt riktig! Dette er litt mer enn et menneske kan takle på en gang, så det er godt å høre at du tar deg en tur til legen i morgen. Ord blir fattige, jeg vet ikke lenger hva jeg skal si... Føler så uendelig mye med deg, og kommer til å savne å ha deg hengende rundt her. Takk for all støtte og glede ♡♡♡ Enorm klem ♡♡♡
 
Lykke til med ny start, unner deg alt godt, dette var virkelig ikke sånn det skulle bli, men jeg håper det engang blir bra for deg, bare litt annerledes enn du hadde trodd.
 
Du er så tøff ❤

Masse lykke til videre kjære Jada! Det har vært godt å ha deg her ❤
 
Lykke til med ny start. Godt å høre at du gir deg selv pause nå. ♥

Det er veldig trist at dette var sånn det ender. :( Jeg ønsker deg alt godt. ♡ Gode klemmer
 
Back
Topp