Jada sin bok :)

Her skjer det lite, bare venter, sliter litt i dag, synes alt er tungt akkurat nå.
Er bare så lei, utrolig lei, hadde vært godt å hatt han her nå, men
sånn er det ikke og sånn kommer det heller ikke til å bli.
Nei ikke en god dag i dag, synes livet er bare tungt og vondt, lei lei lei.
 
Her skjer det lite, bare venter, sliter litt i dag, synes alt er tungt akkurat nå.
Er bare så lei, utrolig lei, hadde vært godt å hatt han her nå, men
sånn er det ikke og sånn kommer det heller ikke til å bli.
Nei ikke en god dag i dag, synes livet er bare tungt og vondt, lei lei lei.
Sender deg en uendelig stor klem og masse gode tanker❤️
 
Jeg har ikke lest noe særlig i dagboken din før, men kikket i gjennom den kjapt fra side 240 og noe..
Jeg ønsket bare å sende deg en varm klem ♡
Og ønsker deg masse lykke til på neste test og UL!
 
Sender deg en god og varm klem. Ord blir overflødige ♡♡♡
 
Har ikke fått somla meg til å kjøpe ny test, drøyer til over helgen, skulle vært 8 uker i morgen,
men i forhold til ul ca en uke kortere, om det er liv,
men føles som det ikke er liv, klarer ikke være optimistisk i forhold til
hva vi så på UL forrige uke, synes alle symptomer er vekk, det murrer litt bare
og jeg er litt kvalm innimellom men har vært skikkelig deppa og grått mye
de siste dagene, tenker litt sånn at det er hormoner på vei ned som gjør det sånn
selv om tempen i dag var høy.
Drømte at jeg begynnte å blø for et par netter siden, når jeg har drømt det tidligere
så har det blitt slik og, så derfor orker jeg ikke noe testing nå, den kan jo bli positiv
selv om det ikke er liv også, siden jeg ikke har antydning til blødninger, føler ikke at
det vil gi meg noe sikrere svar.
Savner han også, xen min, selv om han sikkert ikke fortjener at jeg savner han, er bare så tøft
å gå gjennom all den usikkerheten alene, er glad jeg har denne boka og dere.
Er så vanskelig å gå videre med livet når jeg ikke vet om jeg skal se frem mot en baby og
alenemor tlværelse eller bare alene, er jo to mulige fremtider.
Blir enklere når jeg får et sikkert svar, blir testen positiv blir det vel ny ul i slutten av neste uke
evt begynnelsen av uka etter alt ettersom når gyn får klemt meg inn mellom timer.
Jeg har skuldrene langt over ørene hele tiden, er veldig sliten både mentalt og fysisk.
Jeg har det best når jeg jobber, skal heldigvis på jobb i morgen.
Jeg burde vel sikkert være flinkere til å komme meg ut ellers og, men jeg
synes det gjør vondt å se par overalt og gravide som stråler, og tar lett til tårene nå om dagen så murer meg inne
når jeg ikke jobber og ser på Netflix, har det egentlig best sånn akkurat nå.
Ser at dette ble et litt rørete innlegg, men det får bare være.. hodet er bare kaos.
Vurderer å dra å kjøpe noe maling og få malt en vegg, bare for forandringens skyld
og for å ha noe å gjøre.
Hjelper å skrive av seg litt kjenner jeg, føler meg litt bedre nå.

Tusen takk til alle sammen for støtten deres, det betyr så utrolig mye for meg,
jeg kommer til å savne dere enormt mye om dette ender uten baby.
Klemmer til alle <3
 
Stor klem til deg kjære Jada, det er så utrolig urettferdig at du må gå gjennom alt dette nå❤️ Sender deg mange gode tanker, ta vare på deg selv oppi alt dette❤️
 
Sender deg en stor og god klem! ♡ Synes det er ufattelig tøft det du går gjennom nå. :(

Det høres ikke greit ut å gå sånn. Du kan ikke få tatt blodprøver da, på mandag og onsdag? Så får du et godt svar. Vanlig test så sent vil vel ikke gi noe klart svar. :confused:
 
Blodprøver hørtes lurt ut.

Tenker på deg, så grusomt urettferdig
 
Huff, det høres helt grusomt ut å gå rundt sånn i uvisshet:( Godt at du trives så godt på jobben, sånn at du ikke bare sitter inne og grubler hele tiden. Skjønner at du isolerer deg, men samtidig hadde det kanskje vært bra å dele dette med noen? Snakker du med moren din fortsatt?

Sender deg en ny klem❤️
 
Synes det er forferdelig urettferdig at du må gjennom dette. Jeg håper av hele mitt hjerte at du får et lite lyspunkt i hverdagen med frisk spire!! Det høres ikke bra ut i det hele tatt å gå sånn og ikke vite. Ikke rart det tar på på psyken ♡ Sender deg en god og varm klem!!
 
Da har jeg omsider tatt test, ikke morgenurin men med tanke på hvor
langt jeg er på vei så burde den blitt veldig positiv.. det ble den ikke,
det var bare en veldig svak strek.. jeg tror ikke det er pga for mye hcg,
pga at det ikke var morgenurin, og heller ikke fordi det var for ukonsentrert urin,
uansett burde det vært mye sterkere
Er jo over 8 uker nå med tanke på første test, og pos eltest så da er jeg nok ikke kortere
på vei som gyn sa kunne være et alternativ, det er nok ikke liv, jeg håper bare kroppen ordner opp selv snarest,
så jeg slipper å måtte dra på sykehuset og få piller.
Det murrer masse i dag, har vondt i korsryggen, men har ikke noe farge på utfloden enda, men den har den nok sluttet
å utvikle seg og det var grunnen til at vi ikke så hjerteslag og at den var liten på ul.
Jeg har bare gitt opp nå, bare håper håper at det starter av seg selv, nå orker jeg virkelig ikke mer.
Vært tøft å være på jobb i dag, jeg er sint, såra, trist, oppgitt, sliten, utrolig sliten, ord kan ikke beskrive.
Mistet kjæresten min, mister spiren min og nå må jeg si hade til dere og snart.
Beholder boka mi til det er igang på den ene eller den andre måten.

Tusen takk til alle dere fantastiske jentene for følget gjennom hele denne tiden,
håper ingen av dere må oppleve at det ender som slik som det har gjort for meg.
Dere har vært en fantastisk støtte gjennom allle oppturer og nedturer de siste to årene.
Kommer tl å savne dere alle enormt mye :( <3
 
Ord blir fattige ❤ er så lei meg kjære Jada ❤ sender deg en hel masse klemmer og ønsker deg alt godt ❤
 
Back
Topp