Ja, ja i morgen blir det vel fødsel uansett...

Heffalumpen

Glad i forumet
... nok en begivenhetsløs natt.. Så det ser dårlig ut for noen spontan fødsel på meg!! Men i morra blir jeg i det minste lagt inn på A -hus, håper det ikke drøyer for lenge der da i det minste..

Flere enn meg som vagger rundt på overtid??
 
Masse lykke til. Håper hun kommer snart :)
 
Masse lykke til. Håper hun kommer snart :)
 
Lykke til :) Nå er det ikke lenge igjen!
 
2 dager på overtid nå, og forstår godt at du er smålei. Selv dro jeg en tur på føden på kontroll i dag pga kynnere hvert 5 minutt og fordi slimproppen har begynt å gå. Ingen åpning! Ingen uvi. Så mye livmoraktivitet og ingen effekt. Snurt. Fikk modningsakupunktur, så håper det hjelper. Fikk råd om å ta paracet og slappe av. Han i magen har det i allefall bra, så da må jeg bare holde ut med kynnerene til de forhåpentligvis blir rier. :) Ønsker d3g masse lykke til i morgen! Du er flink og tålmodig. :)


Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
 
Flink og flink, jeg har vel ikke noe valg egentlig!!! Men nå er det så nært forestående likevel at det ikke er så nøye. Er nesten bedre å bli igangsatt i morgen kl 9 etter en god natts søvn enn at det begynner i kveld og holder på hele natta...

Takk for alle lykkeønskninger!
 
2 dager på overtid nå, og forstår godt at du er smålei. Selv dro jeg en tur på føden på kontroll i dag pga kynnere hvert 5 minutt og fordi slimproppen har begynt å gå. Ingen åpning! Ingen uvi. Så mye livmoraktivitet og ingen effekt. Snurt. Fikk modningsakupunktur, så håper det hjelper. Fikk råd om å ta paracet og slappe av. Han i magen har det i allefall bra, så da må jeg bare holde ut med kynnerene til de forhåpentligvis blir rier. :) Ønsker d3g masse lykke til i morgen! Du er flink og tålmodig. :)


Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
Ja, kynnere kan du få gratis av meg altså - totalt uten effekt og bare slitsomme.... Håper dine går over i rier snart så du slipper å vente like lenge som meg....
 
Nå er hun ute! Født halv ett i natt 28.12.13. Det tok sin tid å få fart på riene, men etter at vannet gikk ved 4 cm var hun ute på halvannen time! For er kick! Og det er en stor jente vi har fått 5060 g!! Og jeg måtte ikke sy et eneste sting! Nå sover hun ved siden av meg her og er selvfølgelig verdens søteste!:D:D:D:D:D

Sent from my GT-S5660 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer!! Wow 5kg og ingen sting? Nei, det er ikke dårlig du :D
 
Åh, endelig! Også så stor og fin! Gratulerer så mye, det var vel verdt å vente på?;)
 
Gratulerer så mye med jenta deres:)

♡ appen ♡
 
Back
Topp