Ja, ja i morgen blir det vel fødsel uansett...

Gratulerer!! :) Herlig historie :) Godt for oss på overtid og lese at det ikke trenger å være noe krise å få stor baby !! ;)
 
Gratulerer så masse :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer i haugevis! Det er så hyggelig å lese de fine fødehistoriene som kommer her inne!
Må si meg enig med Lillefisen, det er godt å høre at man kan ha en fin fødsel selv om barnet er stort! Jeg er litt bekymret for å føde et stort barn. (Er bare 2 dager over UL-termin, men ifølge egne beregninger er jeg 9 dager over...)
Håper dere får en herlig barseltid!
 
Takk for gratulasjoner! Jeg heier på dere som ikke har født enda og anbefaler lystgass på det sterkeste for dere som kan få det! Aldri prøvd det før i går, men det var fine greier!

Sent from my GT-S5660 using BV Forum mobile app
 
Takk for gratulasjoner! Jeg heier på dere som ikke har født enda og anbefaler lystgass på det sterkeste for dere som kan få det! Aldri prøvd det før i går, men det var fine greier!

Sent from my GT-S5660 using BV Forum mobile app
Jeg likte også lystgass, men det er det slutt på der jeg skal føde :( Vet ikke hva jeg skal finne på fra 5-10 cm nå....

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer!!!!!!!! :):) deilig å være ferdig sant!?! Nyyyt dagene fremover ! :D
 
Jeg likte også lystgass, men det er det slutt på der jeg skal føde :( Vet ikke hva jeg skal finne på fra 5-10 cm nå....

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
Lystgass var det eneste jeg benyttet meg av sist, og var ganske stressa siden jeg visste at jeg ikke kunne få det denne gangen. Men det gikk kjempefint, jeg klarte å konsentrere meg bedre nå faktisk, og var mer bevisst på pusten min. Så gikk det jo så fort da, at jeg rakk ikke helt å forholde meg til noe smertestillende i det hele tatt...
 
Lystgass var det eneste jeg benyttet meg av sist, og var ganske stressa siden jeg visste at jeg ikke kunne få det denne gangen. Men det gikk kjempefint, jeg klarte å konsentrere meg bedre nå faktisk, og var mer bevisst på pusten min. Så gikk det jo så fort da, at jeg rakk ikke helt å forholde meg til noe smertestillende i det hele tatt...
Håper jeg også husker å puste og jobbe med kroppen. 5 dager på overtid i dag...

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
 
Håper jeg også husker å puste og jobbe med kroppen. 5 dager på overtid i dag...

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
Jeg rakk ikke smertestillende eller badekar eller noe som helst, men under riene pustet jeg dypt og rolig, fokuserte på å slappe av i kroppen. Ikke knytte hendene eller bite tennene sammen, slappe av i kjeven og jobbe med rien. Duppet litt av mellom riene og ser for meg forløpet går fortere om en klarer slappe av. Følte jeg taklet riene bra på denne måten.
 
Back
Topp