Ja, ja i morgen blir det vel fødsel uansett...

Nå er hun ute! Født halv ett i natt 28.12.13. Det tok sin tid å få fart på riene, men etter at vannet gikk ved 4 cm var hun ute på halvannen time! For er kick! Og det er en stor jente vi har fått 5060 g!! Og jeg måtte ikke sy et eneste sting! Nå sover hun ved siden av meg her og er selvfølgelig verdens søteste!:D:D:D:D:D

Sent from my GT-S5660 using BV Forum mobile app

Uæhh!!!! Urettferdig! :( Fikk mini gutt, 2705 g, å jeg måtte sy mye! Så kom han med hånda ved siden av hue da....å hele gutten i en rie! :rolleyes:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Uæhh!!!! Urettferdig! :( Fikk mini gutt, 2705 g, å jeg måtte sy mye! Så kom han med hånda ved siden av hue da....å hele gutten i en rie! :rolleyes:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Var det første barnet? Første gang måtte jeg sy, da fikk jeg en på 3570 g. Og hun var lang og ikke så tykk, det er jo størrelsen på hodet og skuldrene som har noe å si egentlig. Hun var 37.5 rundt hodet, det er vel sånn passe stort tror jeg.. Men du gror jo sammen igjen og blir god som ny!

Sent from my GT-S5660 using BV Forum mobile app
 
Var hun stor ellers ? lang og hodeomkrets ? :)
 
Var hun stor ellers ? lang og hodeomkrets ? :)
Hun var 57 cm lang. Det målte først 52 men det var feil så da de målte igjen var hun hele 57 cm lang. Hun var 37.5 i hodet, det er vel litt over snittett men ikke så mye? Så en stor baby. De andre jeg har har ikke vært så store 3.5 og 4.2 så jeg vet ikke hvorfor hun er så stor jeg.. Ikke har jeg spist så usundt heller og lagt på meg mindre nå enn før, så hun er vel bare ei stor jente! Helt nydelig er hun i alle fall, så er veldig fornøyd med "resultatet"!! ;):D

Sent from my GT-S5660 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp