Ja, da blir det jul med feber og influensa da....

God bedring, stakkars:Heartred Kjipt å være syk i jula:shy:Nettopp hatt det gående her med omgangssyke på rundgang her hjemme. Håper vi er over det nå, ingen oppkast siden onsdag.

Tusen takk :Heartred Nei det er ikke noe særlig å være syk i jula. Er så mye jeg skulle ha gjort, men orker ingenting omtrent. Heldigvis har samboeren min vært snill og ryddet og vasket idag sånn at jeg har fått slappet av litt. Off, det er så vondt når det står på. Krysser fingrene for at dere er over det nå :Heartred
 
Å har så stor medfølelse for deg. Ble influensa syk i fjord på lillejulaften, samboer på julaften. Vi hadde ikke overlevd uten besteforeldre. Sender deg en stor klem :Heartred

Tusen takk :Heartred Dette var ikke noe særlig nei. Har hanglet og vært pjusk i flere uker nå, så roet det seg veldig for en ukes tid siden. Fikk da et håp om at jeg kunne bli frisk til jul, men plutselig blusset det opp igjen og nå er jeg verre enn det jeg var tidligere :(

Herlig med besteforeldre som stepper inn og hjelper :Heartred Her er heldigvis samboeren god til å hjelpe :happy:
 
Back
Topp