Ja, da blir det jul med feber og influensa da....

LittleBiii

Forumet er livet
Våknet opp med feber idag og er helt ødelagt i formen. Svimler og sjangler rundt om jeg reiser meg fra sofaen :( Dette passer fryktelig dårlig, spesielt siden vi skal feire her hjemme i år og det er plenty av ting jeg skulle ha gjort! :(
 
Så utrolig kjedelig, masse god bedring
 
Tusen takk dere :Heartred Har sovet litt her og der og ligger å irriterer meg over alt jeg skulle gjøre idag. Er helt tappa for energi :( Håper bare de andre slipper unna, så ikke alle ligger rett ut på mandag :Heartred
 
Tusen takk dere :Heartred Har sovet litt her og der og ligger å irriterer meg over alt jeg skulle gjøre idag. Er helt tappa for energi :( Håper bare de andre slipper unna, så ikke alle ligger rett ut på mandag :Heartred

Du må få mannen til å gjøre mer, slutt å skjemme han bort. :p
 
Så kjedelig. God bedring
 
God bedring, stakkars:Heartred Kjipt å være syk i jula:shy:Nettopp hatt det gående her med omgangssyke på rundgang her hjemme. Håper vi er over det nå, ingen oppkast siden onsdag.
 
God bedring :)
 
Å har så stor medfølelse for deg. Ble influensa syk i fjord på lillejulaften, samboer på julaften. Vi hadde ikke overlevd uten besteforeldre. Sender deg en stor klem :Heartred
 
Back
Topp