IVF'ere med termin i desember ❤

Testet i dag.. Tok meg i kragen og dro på legekontoret.. Spent på resultatet men har ikke tro på at det beroliger uansett hva det er:p
Hehe... tror at i det man får en positiv test så følger det med et livstid med bekymringer ;-)
 
Apropos bekymringer.... Leser at det er litt forstørret fare for graviditet utenforlivmoren ved IVF. Jeg forstår ikke det helt da egget ikke kommer ned fra egglederen, men fra laben :p Har en liten smerte som kommer og går på venstre side litt over hoftebeinet og mer skal det ikke til før man er nervøs igjen:wideyed: Noen som vet noe mer om dette?
 
Apropos bekymringer.... Leser at det er litt forstørret fare for graviditet utenforlivmoren ved IVF. Jeg forstår ikke det helt da egget ikke kommer ned fra egglederen, men fra laben :p Har en liten smerte som kommer og går på venstre side litt over hoftebeinet og mer skal det ikke til før man er nervøs igjen:wideyed: Noen som vet noe mer om dette?

Jeg skjønner også ikke hvorfor sannsynligheten er større for det. Ingen kunnskap eller erfaring desverre. Man får vel svært sterke smerter ved exu? Kanskje du burde bestilt deg en privat ul eller hørt med klinikken for å få sluppet bekymringene dine? ❤
 
Jeg skjønner også ikke hvorfor sannsynligheten er større for det. Ingen kunnskap eller erfaring desverre. Man får vel svært sterke smerter ved exu? Kanskje du burde bestilt deg en privat ul eller hørt med klinikken for å få sluppet bekymringene dine? ❤
Takk for svar! Ingen smerter nå, kanskje det bare ikke er sunt med sex nå :joyful::shifty: Håper jeg klarer å være litt mindre bekymret etter tul :) Men skjønner likevel ikke at det skal være større fare ved ivf :wacky:
 
Takk for svar! Ingen smerter nå, kanskje det bare ikke er sunt med sex nå :joyful::shifty: Håper jeg klarer å være litt mindre bekymret etter tul :) Men skjønner likevel ikke at det skal være større fare ved ivf :wacky:

Håper at dagene går raskt til tul ❤
 
Hvordan går det med dere jenter?
Angsten for å miste vil ta over her. Vondt i magen og har ikke godfølelse, men det har spredt seg ganske radig her nå ser jeg. Vondt er det i alle fall. Vil det skal gå bra med alle!
 
Jeg føler meg stressa. Bare to små uker til uke 12, men hva om spireliten ikke lever lenger uten at jeg merker det? :(
 
Lever i troen at dette går bra, men teller dager til uke 12.. Ekstra redd nå når så mange har mistet i disse dager.. Vi får prøve å oppmuntre hverandre :)
 
Samme som deg Hurit_2014, jeg er livredd for MA. Skal heldigvis ha ul 11+0, men det virker så lenge til!

Vi får prøve å oppmuntre hverandre ja, selv om det ikke er lett. Vi får huske på at sannsynligheten for at det skal gå er veldig stor❤

Jeg var på første svangerskapskontroll hos legen i dag og det var veldig rart å sitte i den stolen etter å ha gått gjennom ivf.
 
Her er jeg og litt stresset, men prøver å la fornuften bestemme og ikke følelsene :) gleder meg enormt til tul neste fredag... Gruer meg til å si det på jobben :-(
 
Forsøker å tenke positivt (ikke alltid det går!) Bare 2 % sjanse for å miste nå og 14 dager til uke 12. Hørte hjertelyden med doppleren for 3 dager siden også ❤ håper vi alle kommer oss i mål jenter <3
 
Etter tiltagende uro gikk vi på en ul-smell i dag. Det ga ro i sjelen for en stund igjen. Lille frø utvikler seg normalt og han ville satt oss en dag fram egentlig, så alt vel. Det er bare en da, det er helt greit så lenge vi kommer i mål. Var utydelig om det var en eller to tidligere. Phu... Nå skal jeg holde ut til ny ul neste torsdag på Riksen. :)
 
Etter tiltagende uro gikk vi på en ul-smell i dag. Det ga ro i sjelen for en stund igjen. Lille frø utvikler seg normalt og han ville satt oss en dag fram egentlig, så alt vel. Det er bare en da, det er helt greit så lenge vi kommer i mål. Var utydelig om det var en eller to tidligere. Phu... Nå skal jeg holde ut til ny ul neste torsdag på Riksen. :)

Så supert at alt ser fint ut med lille spira!! :)
 
Så supert at alt ser fint ut med lille spira!! :)
Hjelper veldig på å få en bekreftelse. Utrolig hvor fort hjernen går til negativland. :)
 
Hvilken progesteron går dere på og når skal dere slutte? Og hvordan skal dere trappe ned?
 
Gikk på utrogest, fryseforsøk i styrt syklus. Måtte ta ut uke 9 (7 uker etter innsett, men var ifl egne beregninger (blastocyst) og tidlig ultralyd 9+5). Sluttet brått uten nedtrapping. Skummelt men gått bra hittil
 
Jeg skal gå på cyclogest morgen og kveld (400 mg Progreston) og progynova tre ganger daglig frem til uke 12. Hadde styrt fryseforsøk. Tror egentlig jeg kunne slutta nå.

Noen som skal på ultralyd snart? Jeg fikk en bonus ul i uke 11. Spent på om den lille har vokst som den skal.
 
Jeg går på Lutinus 3 ganger daglig og fikk beskjed om å gå på det hvertfall til tul uke 7+3... Får vel en videre vurdering der :) De sa jeg i teorien var ferdig da jeg testet, men kunne fortsette tilfelle. Så vet ikke mer ennå :)
 
Back
Topp