IVF'ere med termin i desember ❤

Jeg hadde fryseforsøk i naturlig syklus.. Jeg brukte opp pakken jeg hadde med Lutinus før jeg ga meg..
Bare lurte på om jeg mentalt burde forberede meg på Lutinus utover de to pakkene :p Lutinus er for meg verre enn sprøyter og alt, kjennesjo ut som om jeg tisser på meg titt og ofte... hehe.. :-D Men vel verdt det om det er det som skal til!
 
Glem det, vi to har styrt syklus. :p

Hvertfall Poppi og meg. Litt usikker på de andre, hjernen er litt surrete :p både hun og jeg satt inn blastocyst den 14.03. Jeg skal gå på utrogest til 02.05, 7 uker etter innsett. Hun skal vel gå på si progesteron støtte til hun er 12 uker? Synes det er rart at jeg skal slutte 2. mai, siden de tidligere skrev at jeg skal ta til uke 10. Men da mener de vel at uke ti starter 3. mai når jeg ifølge deres beregning er 9+1 (9+6 ifølge meg selv)
 
Hmm... ja får bare vente og se hva de sier på onsdag! Jeg gjør alt som trengs for at dette skal gå bra hvertfall <3
 
Jeg skal gå på cyclogest og progynova frem til uke 12, styrt syklus her :)
 
Da har jeg lagt deg inn i oversikten Delia :) vi begynner å bli en god gjeng med ivf'ere her, fantastisk ❤
 
Flere som er lei Lutinus? :p gått på det i 6 uker nå. Kun 4 igjen :D Og tenkte fra 10 uker å trappe ned litt mot 12 uker.
 
Går på utrogest. Glad for det den gjør, men lei av lukten. Stinker nedentil :( hjelper ikke med den gode luktesansen :p
 
Går på cyclogest, hørt at lutinus er værre, mer gris. Men ganske lei :p skal gå på cyclogest og progynova til uke 12..
 
I dag har jeg endelig nådd 5+0 og er over grensen for kjemisk. Sovet så dårlig i natt og vært overbevist om at jeg har blødd osv. Men takk og lov ikke noe blod.
 
I dag har jeg endelig nådd 5+0 og er over grensen for kjemisk. Sovet så dårlig i natt og vært overbevist om at jeg har blødd osv. Men takk og lov ikke noe blod.

Hurra for en milepæl nådd :) dette skal gå veien ❤
 
Glem det, vi to har styrt syklus. :p

Hvertfall Poppi og meg. Litt usikker på de andre, hjernen er litt surrete :p både hun og jeg satt inn blastocyst den 14.03. Jeg skal gå på utrogest til 02.05, 7 uker etter innsett. Hun skal vel gå på si progesteron støtte til hun er 12 uker? Synes det er rart at jeg skal slutte 2. mai, siden de tidligere skrev at jeg skal ta til uke 10. Men da mener de vel at uke ti starter 3. mai når jeg ifølge deres beregning er 9+1 (9+6 ifølge meg selv)
Jeg satt også inn 14/3 :) Skal gå på Crinone itillegg 12 uker også. Du kan vel legge på en uke til om du har nok?
 
I dag har jeg endelig nådd 5+0 og er over grensen for kjemisk. Sovet så dårlig i natt og vært overbevist om at jeg har blødd osv. Men takk og lov ikke noe blod.
Så bra! Godt med milepæler som nås :) jeg og har sånne drømmer fra tid til annen, det er nok helt normalt, er jo ens verste mareritt å miste liksom.
 
Jeg satt også inn 14/3 :) Skal gå på Crinone itillegg 12 uker også. Du kan vel legge på en uke til om du har nok?
Har nok utrogest til å fortsette litt til men ikke progynova :)
 
Fredag kveld sovnet jeg før jeg fikk tatt medisinene, hadde lagt de frem men sovna helt plutselig. Jeg går på progynova og cyclogest, og cyclogest er 400 mg progreston. Har hatt styrt fryseforsøk. Tok neste pille kl seks på morgenen på lørdag. Noen som har vært borte i samme?
 
Fredag kveld sovnet jeg før jeg fikk tatt medisinene, hadde lagt de frem men sovna helt plutselig. Jeg går på progynova og cyclogest, og cyclogest er 400 mg progreston. Har hatt styrt fryseforsøk. Tok neste pille kl seks på morgenen på lørdag. Noen som har vært borte i samme?
Det går nok helt fin å hoppe over en dose. Du produserer jo også selv. Så lenge du tok neste dose går det nok bra :) Har glemt av en ettermiddagsdose selv. Gleder meg til jeg er ferdig med det styret! :)
 
Det går nok helt fin å hoppe over en dose. Du produserer jo også selv. Så lenge du tok neste dose går det nok bra :) Har glemt av en ettermiddagsdose selv. Gleder meg til jeg er ferdig med det styret! :)

Var det jeg tenkte selv men man blir jo litt bekymret. Er vanligvis veldig flink med pillene, bare glemt progynova en gang før. Nå lå pillene klare men så sovna jeg. Er så trøtt og surrete om dagen :p gleder meg også veldig til å bli ferdig med piller, spesielt stikkpiller :D

UL nr to om tre dager, da er jeg 9+0, veldig spent. Noen andre som snart skal på ul her?
 
Bare mister og blør etter ul, så jeg venter til 11+5 så jeg kan gjøre utvendig.

Du behøver nok ikke være redd for at du glemte en dose Poppi, kroppen har nok litt på lager nå etter så lang tid.
Skal bli super deilige å slutte på medisiner altså :)
 
Bare mister og blør etter ul, så jeg venter til 11+5 så jeg kan gjøre utvendig.

Du behøver nok ikke være redd for at du glemte en dose Poppi, kroppen har nok litt på lager nå etter så lang tid.
Skal bli super deilige å slutte på medisiner altså :)

Det skjønner jeg da Viljar. Jeg gleder meg også til å slutte, men håper på å få lov til å trappe ned og ikke slutte på dagen. Når jeg ser på kalenderen så ser jeg at det ikke er sååå lenge til at vi er 12 uker på vei :) med pinsen så går dette forhåpentligvis raskt :D
 
Her fikk jeg beskjed om å fortsette med Lutinus i tre uker til etter positiv blodprøve. Trodde jeg var ferdig med griseriet, men de villl gjøre det tilfelle. Og om det er det som skal til så er det ikke noe problem <3

Fikk TUL 13 mai og gleder meg så enormt!!! <3
 
Back
Topp