IVF'ere med termin i desember ❤

Jeg hadde da jeg var 9+6 og 12 +6 :) Har ikke planer om flere ul før den ordinære, der jeg håper jeg får vite barnets kjønn :)
 
Fikk en snar ul i dag pga nok en blødning. Jm var sint for at legen ikke sykmeldte meg første gang. Hadde ingenting på jobb å gjøre når jeg blør. Skulle komme meg hjem og ligge i ro. Ikke løfte første for mye. Så glad for at det er liv. Lille sprella som bare det. Men morkaken er litt langt nede, så er nok den som irriterer og skaper blødninger. Her er vår lille
 
Glemte bildet

8143b3437c909ed95becbdd89ea2f8bf
 
Går veldig bra her. Plutselig er det bare 9 dager igjen til oul :eek:
 
Vi venter ei frisk lita jente ❤️
 
Åhhh.... Nå gleder jeg meg veldig til OUL!! :D 20 dager igjen ❤️
 
Svigermor hadde hørt at de fleste ivf-barn var jenter. Statistikken sa ikke helt det når jeg sjekket, men spennende å vite hva som er tilfelle hos oss om alle vet det nå :)

Så hva venter dere? Ser jo at Hurit_2014 venter jente ❤️

Her venter vi en jente ❤️
 
Svigermor hadde hørt at de fleste ivf-barn var jenter. Statistikken sa ikke helt det når jeg sjekket, men spennende å vite hva som er tilfelle hos oss om alle vet det nå :)

Så hva venter dere? Ser jo at Hurit_2014 venter jente ❤️

Her venter vi en jente ❤️
Jente her også ser det ut til :)
 
Heihei :) vi ble gravide etter prøverørsbehandling på st.olavs på første forsøk :) er nettopp begynt i uke 6 og håper at alt går bra. Er enda nervøs siden det e vanlig å miste iløpet av di tre første månedene, har prøvd i nesten 3 år å bli gravid naturlig uten hell. Så dette har vi ventet lenge på :) termin dato er 21 desember, så det blir julebaby på oss :D
 
Heihei :) vi ble gravide etter prøverørsbehandling på st.olavs på første forsøk :) er nettopp begynt i uke 6 og håper at alt går bra. Er enda nervøs siden det e vanlig å miste iløpet av di tre første månedene, har prøvd i nesten 3 år å bli gravid naturlig uten hell. Så dette har vi ventet lenge på :) termin dato er 21 desember, så det blir julebaby på oss :D
Gratulerer [emoji2] Dette er desember 2016, du hører vell til i 2017? [emoji846]
 
Back
Topp