IVF mor's dagbok.

Nå er eg lei av vondt i hode:/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
ImageUploadedByBV Forum1402925291.430736.jpg
Denne lille reka er skylden i kvalme og trøttheten sa legen i dag:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ååå, så koselig! :) <3 Det var en! Må ha vært fantastisk å se den lille. Nå gleder jeg meg til det er min tur på torsdag!
 
Ååå, så koselig! :) <3 Det var en! Må ha vært fantastisk å se den lille. Nå gleder jeg meg til det er min tur på torsdag!
Heilt fantastisk var det ja:) glede meg til neste gang nå:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skal i bursdag i helgen men har planlagt at vi ikke får barnevakt og kan da bare være til stede på dagtid:) så sånn kan det gå:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg må bare blande meg litt inn å spørre. Hihi :) håper det går fint.
Dere skriver dere har blitt henvist av lege til tidlig ultralyd? Er dette lett å få eller tar dere det privat?


Taster fra BV Forum - appen
 
Jeg må bare blande meg litt inn å spørre. Hihi :) håper det går fint.
Dere skriver dere har blitt henvist av lege til tidlig ultralyd? Er dette lett å få eller tar dere det privat?


Taster fra BV Forum - appen
Trur det kommer an på altså:) eg har hatt prøverør med nr 1 og mistet nr 2 i mars og nå gravid igjen å fikk då tidlig ultralyd


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vert i 50års dag i dag, og håper ingen tenkte tanken på at eg takket nei til alkohol og at vi gikk hjem tidlig pga sønnen vår sko sove og det samme sko eg hehe:) våknet kl halv 9 av en sulten mann som spurte om eg ville ha thai mat:) good:):) endten 7+3 eller 8+2 i dag så er godt i gang med nedtellingen til 12 uker:) 25-31 dager igjen:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag fikk eg meg en ny jobb så sånn er det:D stor fornøyd:):):) eg er vel 7+6 nå siden kl er over 12 og:) magen er så støl etter å ha vert så oppblåst i mange timer nå:/ stakkars kroppen hehe.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag går eg i en rar verden, etter ul så skal eg være 8 uker i dag og etter mens termin så er eg 8+4, ville dere fulgt ul termin eller mens termin?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg vet sannelig ikke! Ul termin sier 7+6 her idag, mens termin sier 7+5, så skiller jo bare en dag. Men har lurt på det samme selv!
 
Jeg vet sannelig ikke! Ul termin sier 7+6 her idag, mens termin sier 7+5, så skiller jo bare en dag. Men har lurt på det samme selv!
E ikke så mange dagene hos meg heller men vet legen går etter mens termin men eg vett eggløsning var 14.mai hehe


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Den gode følelsen når eg enda ikke er blitt sykemeldt og er kommet snart til uke 9:) sist var eg 50% sykemeldt fra uke 6


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Då kasta eg like godt opp 3 ganger:/ anbefale ikke tungt hagearbeid i solen:/ kastet aldri opp med nr 1.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå ble eg like greit sykemeldt en liten uke så eg kan få prøve å komme meg litt. Hoster så mye pluss veldig kvalm= ikke bra:/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå ble eg like greit sykemeldt en liten uke så eg kan få prøve å komme meg litt. Hoster så mye pluss veldig kvalm= ikke bra:/


Sent from my iPhone using BV Forum
Isj, det hørtes ut som en ugrei kombinasjon! Håper du føler deg bedre etter hvert!
 
Isj, det hørtes ut som en ugrei kombinasjon! Håper du føler deg bedre etter hvert!
Håper eg og, legen ville ikke gi meg noe for hosten fordi eg er gravid. Ikke en gang hals drops kunne han anbefale:/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
9 uker i dag:) 1 uke til eg bære et foster:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Eg bare elske doppleren min som eg kan sjekke hjertelyden til mini med<3 fant mini med en gang i dag 9+0:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Spyr igjen eg:/ å det midt på dagen:/ blææ. Kjenne eg e tom i magen nå:/ mannen diske opp med grill mat hihi:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp