IVF.mor.ønsker.en.til.89
Glad i forumet
Måtte bare få meg en liten dagbok her inne. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja e heilt forferdelig hehe. gikk ikke så fort sist og nå håper eg bare eg kan sjule det til uke 12Flere enn meg som begynner å merke svangerskapet på kroppen ja? Jeg har ikke nådd IKM enda, men allikevel har jeg gått rundt og vært uggen i hele dag. Dette lover godt...![]()
ja e heilt forferdelig hehe. gikk ikke så fort sist og nå håper eg bare eg kan sjule det til uke 12![]()
Eg har ikke det drikke problemet men di vett hvor mye eg sleit i første svangerskap og er redd eg skal få beskjed om å slutte nærmest heheJeg skal ha ferie fra 20. juni, så jeg håper den verste kvalmen venter til etter da (eller aldri kommer i hele tatt) Blir verre å finne på en god unnskyldning til å ikke drikke, og ha pokeransikt samtidig. Skal på sommerfest med avdelingen på jobb i neste uke
Nei, nå må jeg nok opprette min egen dagbok så jeg ikke kupper din totalt![]()
Di tar en urin prøveHvordan bekreftes egentlig graviditeten hos legen? Blodprøver?
Sikkert veldig deilig med bekreftelse![]()
ja bare at du bekrefter det hos legen og får papirene på at du er gravidSå det er egentlig som å ta en hjemmetest da?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app