IVF mor's dagbok.

Måtte bare få meg en liten dagbok her inne. :):)
 
Hehe, jeg kryper nok til korset etterhvert jeg også. Greit å ha et sted man kan snakke om seg sjæl ;)

Lenge siden du testet positivt?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Testet svak positiv di siste 3 dagene:) hadde eggløsning 13-14.mai:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
ImageUploadedByBV Forum1401078112.083826.jpg Dagens test tatt:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ingen tvil om at du er gravid :D


Fra mobil.
 
Kjenne det på kroppen og:) hehe kvalm:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
HImageUploadedByBV Forum1401112694.153615.jpg er er mine første tester fra toppen og ned:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
ImageUploadedByBV Forum1401112881.020222.jpg Rfus testen e alltid svak men her e den:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Flere enn meg som begynner å merke svangerskapet på kroppen ja? Jeg har ikke nådd IKM enda, men allikevel har jeg gått rundt og vært uggen i hele dag. Dette lover godt... :(
 
Flere enn meg som begynner å merke svangerskapet på kroppen ja? Jeg har ikke nådd IKM enda, men allikevel har jeg gått rundt og vært uggen i hele dag. Dette lover godt... :(
ja e heilt forferdelig hehe. gikk ikke så fort sist og nå håper eg bare eg kan sjule det til uke 12:)
 
ja e heilt forferdelig hehe. gikk ikke så fort sist og nå håper eg bare eg kan sjule det til uke 12:)

Jeg skal ha ferie fra 20. juni, så jeg håper den verste kvalmen venter til etter da (eller aldri kommer i hele tatt) Blir verre å finne på en god unnskyldning til å ikke drikke, og ha pokeransikt samtidig. Skal på sommerfest med avdelingen på jobb i neste uke :)

Nei, nå må jeg nok opprette min egen dagbok så jeg ikke kupper din totalt ;)
 
Eg drikke ikke så ofte eller mye så eg har ikke det problemet hehe


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg skal ha ferie fra 20. juni, så jeg håper den verste kvalmen venter til etter da (eller aldri kommer i hele tatt) Blir verre å finne på en god unnskyldning til å ikke drikke, og ha pokeransikt samtidig. Skal på sommerfest med avdelingen på jobb i neste uke :)

Nei, nå må jeg nok opprette min egen dagbok så jeg ikke kupper din totalt ;)
Eg har ikke det drikke problemet men di vett hvor mye eg sleit i første svangerskap og er redd eg skal få beskjed om å slutte nærmest hehe


Sent from my iPhone using BV Forum
 
DImageUploadedByBV Forum1401163312.307770.jpg Dagens 2 tester. Ebay testen går sakt men sikkert opp:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da har eg fått bekreftet graviditet hos legen og bestilt første time da eg vil ha tidlig ultralyd i uke 7:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan bekreftes egentlig graviditeten hos legen? Blodprøver?

Sikkert veldig deilig med bekreftelse :)
 
Så det er egentlig som å ta en hjemmetest da?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Så det er egentlig som å ta en hjemmetest da?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
ja bare at du bekrefter det hos legen og får papirene på at du er gravid:)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
ImageUploadedByBV Forum1401425341.931401.jpg Da sier eg meg ferdig med testing:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp