Ivf Haukeland

*lykke*

Flørter med forumet
Hei :happy7

jeg ble henvist til prøverør på Haukeland for 1 mnd siden og har ikke hørt noe enda..!?!

hvor lang tid går det før man hører noe , og hvor lang er ventetiden generelt..?

Jeg søkte ivf til haukeland 6 mai, ventetiden er på 3-6 mnd så du må nok skru på tålmodigheten :) også er det i tillegg feriestengt, da mest sannsynlig i fellesferien. Men, jeg tror nok ikke det kan skade å bare ringe til de å spørre om de har fått søknad og om de kan si noe om når du vil komme inn til forsamtale :) Lykke til! :D Kanskje vi til og med sees der etterhvert, hvem vet! :D

Oii ja det var lenge :-/

hvor er det man ringer da..? Til kk...?

Ja kan godt hende vi sees der... Har litt lyst å gjøre det privat for å kortened ventetiden... men det er jo så dyrt :-/

Det er sinnsykt dyrt ja! Du, eg jobber vegg i vegg med ivf her på KK ;) så du skal få nummeret av meg: 55 97 42 76 :) Det er jo en ca gitt ventetid, det kan plutselig gå mye fortere! :)

jeg får sikkert sendt inn søknad nå i løpet av slutten av mai, til samme sted. Men er usikker på om jeg skal undersøke andre steder og se om det er kortere ventetid liksom. :confused013

jeg får sikkert sendt inn søknad nå i løpet av slutten av mai, til samme sted. Men er usikker på om jeg skal undersøke andre steder og se om det er kortere ventetid liksom. :confused013

Jeg var å snakket m dem nå, ventetiden er til ca august/september nå... ikke så ille da! :)

Hadde jo vært arti om vi tre gikk samtidig til ivf'en da hihi :D

Ooj ooj :-) det var ikke så lenge nei :) regner med vi får sendt inn søknad med en gang siden det er påvist dårlige svømmere :) men det vet jeg litt mer om den 27 mai :) spennende.

Ooj ooj :) det var ikke så lenge nei :) regner med vi får sendt inn søknad med en gang siden det er påvist dårlige svømmere :) men det vet jeg litt mer om den 27 mai :) spennende.

Bare å hive seg på søknadskriving ja :D Her er det også litt dårlige svømmere, men det er jeg som er hovedproblemet, pco(s) blæh! men, holder hodet hevet og med godt mot! Har dere prøvd lenge?

Bare å hive seg på søknadskriving ja :D Her er det også litt dårlige svømmere, men det er jeg som er hovedproblemet, pco(s) blæh! men, holder hodet hevet og med godt mot! Har dere prøvd lenge?

Usj.. Duste kropper :-P
Vi har prøvd altfor lenge syntes jeg. Siden oktober 08 sånn ca. Og mannen har vært redd for å levere inn prøve, men endelig i februar leverte han inn :) jeg var til utredning i 09 tror jeg det var, og alt var fint med meg da, men vil ta nye blodprøver og ul . Og det som er perfekt med gyn den 27 er at det sånn ca er dagen før eggløsning, så da kan jo hun se på egget som ligger å venter :)
Jeg er spent på hvordan det blir å prøve å lage barn utenfor kroppen .
Har dere prøvd lenge? :)

Usj.. Duste kropper :p
Vi har prøvd altfor lenge syntes jeg. Siden oktober 08 sånn ca. Og mannen har vært redd for å levere inn prøve, men endelig i februar leverte han inn :) jeg var til utredning i 09 tror jeg det var, og alt var fint med meg da, men vil ta nye blodprøver og ul . Og det som er perfekt med gyn den 27 er at det sånn ca er dagen før eggløsning, så da kan jo hun se på egget som ligger å venter :)
Jeg er spent på hvordan det blir å prøve å lage barn utenfor kroppen .
Har dere prøvd lenge? :)

Oi. ja det er mye mer enn nok venting!! Så spennende med at det klaffer rett før eggløsning da! :D Enig med deg er også utrolig spent på hvordan det blir med ivf! Vi har prøvd i 2 år, og fikk vite i dag at ivf haukeland har som nedre grense for prøving før ivf: 2 år, så da er vi safe :)

Hei dere!

Jeg henger med på dere jeg! Vi skal sende søkad 30. juli til Haukeland. Så hadde vært kjekt å høre hvordan dere føler at det er på haukeland. Er det slik at alle kvinner må gå på hormoner, selv om det er mannen som er problemet?

Hei dere!

Jeg henger med på dere jeg! Vi skal sende søkad 30. juli til Haukeland. Så hadde vært kjekt å høre hvordan dere føler at det er på haukeland. Er det slik at alle kvinner må gå på hormoner, selv om det er mannen som er problemet?

Ja vi må nok det ;-) ikke alltid like gøy, men hva gjør man ikke ♡

Lengter etter å bli gravid ♥

Må alle gå på nesespray og sprøyter da? Og blir man veldig dårlig? :/

Må alle gå på nesespray og sprøyter da? Og blir man veldig dårlig? :/

Det er forskjellig. Det finnes ulike behandlinger :)

Lengter etter å bli gravid ♥

Ok! Har dere hørt noe mer om ventetid for å komme til forsamtale?

Hei:)
Vi søkte august i fjord og kom inn på samtale i oktober og fikk time til å finne ut hvilke type behandling vi skulle få i mars ( den ble selvfølgelig utsatt for de hadde påskestengt ARG!) så fikk vi ny time igjen den 18,6 altså i går og da skal vi begynne på den lengste behandlingen med nesespray i oktober :)

Hadde vært kjekt å komme i kontakt med flere som er på haukeland :)

Jeg kom fort til da, søkte i mai og skal ha forsamtale 1 juli, starter vel da med første forsøk rett over ferien :) køen kommer helt ann på hvor mange som søker så ser for meg at det kan gå litt opp og ned, men det sies at man må forberede seg på opp til 6 mnd for å komme til forsamtale. Jeg ser for meg at det nok blir kort regime siden jeg har PCOS... :) klager definitivt ikke på det ;) det ville jo vært kjempekjekt om vi var en gjeng som kunne prate litt om det å være til ivf på haukeland ja :) :)

Hei :-)

jo jeg ringte og fikk snakket med de... Hun sa at legen min hadde sendt en veldig dårlig henvisning... Så jeg ble først satt på venteliste til GU på Haukeland for så å bli satt på venteliste til ivf.

Noen dager seinere tok jeg en test bare for å se sånn som hver mnd.. Og der var den jammen positiv ...!! Etter 2 år med prøving satt endelig pergo spiren vår <3

i dag er jeg 8 uker på vei og jeg kan ikke tro det :-D

du må ha masse lykke til videre...!! Håper det går fort..!! Tusetrakk for hjelp...

klem fra meg

Back
Topp