Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

jeg får sikkert sendt inn søknad nå i løpet av slutten av mai, til samme sted. Men er usikker på om jeg skal undersøke andre steder og se om det er kortere ventetid liksom.![]()
Ooj oojdet var ikke så lenge nei
regner med vi får sendt inn søknad med en gang siden det er påvist dårlige svømmere
men det vet jeg litt mer om den 27 mai
spennende.
Bare å hive seg på søknadskriving jaHer er det også litt dårlige svømmere, men det er jeg som er hovedproblemet, pco(s) blæh! men, holder hodet hevet og med godt mot! Har dere prøvd lenge?
Usj.. Duste kropper
Vi har prøvd altfor lenge syntes jeg. Siden oktober 08 sånn ca. Og mannen har vært redd for å levere inn prøve, men endelig i februar leverte han innjeg var til utredning i 09 tror jeg det var, og alt var fint med meg da, men vil ta nye blodprøver og ul . Og det som er perfekt med gyn den 27 er at det sånn ca er dagen før eggløsning, så da kan jo hun se på egget som ligger å venter
Jeg er spent på hvordan det blir å prøve å lage barn utenfor kroppen .
Har dere prøvd lenge?![]()
Hei dere!
Jeg henger med på dere jeg! Vi skal sende søkad 30. juli til Haukeland. Så hadde vært kjekt å høre hvordan dere føler at det er på haukeland. Er det slik at alle kvinner må gå på hormoner, selv om det er mannen som er problemet?
Må alle gå på nesespray og sprøyter da? Og blir man veldig dårlig? :/
Tusen takk
da ringerjeg i morgen![]()