Tusen takk.Masse lykke til med uttak!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk.Masse lykke til med uttak!!![]()
Jeg spurte om hun tullet. Men det gjorde hun ikke. Haha ja det er helt vilt. 17 befruktede egg er kjempe mye. Hadde aldri trodd at det skulle bli så mange.Å herlighet så flott da! 17 egg befruktet må være det meste jeg har hørt omVi må gjennomgå så mye vi altså! Utsette her og utsette der! Får virkelig håpe du får satt inn egg
PS! Er det virkelig noen som har oppe enda altså? Trodde alle klinikker hadde ferie nå jeg
![]()
Ja det er det. Helt utrolig. Har ikke landet enda jeg.Oj, nå må det virkelig gå bra! 17 egg var virkelig kjempemessig!
Virket litt strengt ja. for leser jo om mange som har fått innsett til tross for overstimulering. men men. går det ikke denne gangen som er noe skikkelig dritt, så har vi ikke noe annet valg enn å vente til august september.Wow, for et helt sinnsykt resultatHåper du får innsett!! Utrolig rart at de vurderer det på deg egentlig, siden jeg selv tok ut 11 egg (de tømte 25 eggposer), følte meg ikke dårlig i det hele tatt, men fikk likevel totalfrys (og det bestemte de på uttaksdagen). Godt å høre at de kanskje har blitt litt rundere i kantene nå, for jeg syntes det var litt vel strengt
Jeg heier masse ❤❤
For et fantastisk resultat!! Håper på mange egg i fryseren ❤ ❤
Shiiiit! Sykt mangeSpennende! Krysser fingrene
![]()
Woho, så braRuger jeg er ruger
Ja, jeg syntes det var veldig overilt. Jeg hadde ikke væske i buken og var i helt fin form. Ikke fikk de ut så mange egg heller, selv om de dog tømte dobbelt så mange eggposer. Han på Fertilitetssenteret har jo grynta om det der flere ganger - han syntes også at det var litt vel konservativtVirket litt strengt ja. for leser jo om mange som har fått innsett til tross for overstimulering. men men. går det ikke denne gangen som er noe skikkelig dritt, så har vi ikke noe annet valg enn å vente til august september.
Legen sa også til meg at de ville ha totalfrys, hadde ikke fått beina på gulvet en gang ned fra gyn stolen. men de har jo bestemt at jeg skulle komme inn på sjekk i dag da så de er nok kanskje litt usikre da virker det som.
Kjenner meg fremdeles i fin form og er det væske i buken så blir jeg faktisk overrasket.
Nå blir jo dette ikke aktuelt, for du skal bli gravid på egget du satte inn nå4 dager siden elsprøyten. 2 dager siden uttak.
I dag er det egentlig innsett dag, men den avgjørelsen får jeg vel senere i dag. finner de væske i buken så dropper de det, og fryser ned eggene. føles ganske urettferdig , men jeg er vel forbredt på det. er jo alltid et slag i tryne man får når man ønsker seg flere barn. men en dag så må det vel bli vår tur også.
Når man har fryseforsøk, tiner de alle eggene, eller tiner de noen av gangen?
Vel 12:30 da kommer enten oppturen eller nedturen.
Begynte med lutinus på mandag, og jeg kjenner igjen disse krampene fra forrige gang. kan ikke huske jeg fikk det da jeg gikk på Crinone, da hadde jeg nesten ingen bivirkninger.