Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig!!Jaaaaaaaa. Åh nå er jeg veldig lettet og veldig glad. Alt så fint ut. Var nedregulert nok og skal begynne på puregon i morgen. 125 i dosa. Blir en ny kontroll på mandag. Og uttak uka etter.
Jeg tok ut alle medisinene noen dager før spraystart. Så alt står å venter å en bli brukt i et nytt forsøk om noen dagerJeg fikk nettopp melding av apoteket. Og leveringen hadde fått med seg puregon til meg. Så da må jeg hente ut den så fort som mulig. Trekker tilbake pokkers apotek. Så nå må jeg ikke glemme den på jobb da. Skulle tatt seg ut.
Apoteket på jernbanetorget i Oslo er døgnåpent, og har stort sett alltid medisiner liggende innePokkers apotek som ikke klarer å bestille medisiner i god tid. De hadde jo ikke mer puregon da jeg var der i går for å hente ut en pakke til. Og jeg må ha ny pakke fra i morgen. Så jobber jeg tiøb18 i dag så jeg får jo ikke dratt til Oslo for å hente puregon for sykehus apoteket stenger jo selvfølgelig klokka 1300. Hun apotek dama ringte de som leverer medisin og hørte om de fikk slengt med medisinene før leveringen i går. Så nå håper jeg at de fikk det til altså eller så har jeg et problem. Da må jeg begynne å ringe rundt til alle apotek i nærområdet og det er jo ganske mange. Men bortsett fra det da så har jeg nå gått på puregon i 3 dager. Og jeg kjenner i dag at det begynner å bli litt aktivitet i eggstokken. Jeg begynte å blø igjen i dag også. Ikke mye men litt lyst blod som kom.
Apoteket på jernbanetorget i Oslo er døgnåpent, og har stort sett alltid medisiner liggende inneGår ann i ringe dit å høre neste gang. Godt det ordnet seg
![]()
Ja jeg tenkte på den om apoteket ikke fikk med seg puregon på leveransen. Skal ha det i bakhodet til neste gang.Apoteket på jernbanetorget i Oslo er døgnåpent, og har stort sett alltid medisiner liggende inneGår ann i ringe dit å høre neste gang. Godt det ordnet seg
![]()
Neste gang skal jeg gå rett dit å hente ut all medisin så jeg slipper å stresse og ringe rundt for medisiner. Det hadde ordnet seg uansett. For da måtte jeg bare reist til Oslo etter jobb og hentet medisiner der.Jeg gikk på en smell og fikk ikke tak i medisinen noe sted... Dette var rett før påske og alt skulle være stengt i omtrent en uke, samtidig som jeg skulle stimuleres.
Men ringte da apoteket på Jernbanetorget som siste mulighet og de hadde akkurat nok sprøyter til meg![]()
Så ja, anbefales om man ikke får tak i medisiner andre steder![]()
Neste gang skal jeg gå rett dit å hente ut all medisin så jeg slipper å stresse og ringe rundt for medisiner. Det hadde ordnet seg uansett. For da måtte jeg bare reist til Oslo etter jobb og hentet medisiner der.Jeg gikk på en smell og fikk ikke tak i medisinen noe sted... Dette var rett før påske og alt skulle være stengt i omtrent en uke, samtidig som jeg skulle stimuleres.
Men ringte da apoteket på Jernbanetorget som siste mulighet og de hadde akkurat nok sprøyter til meg![]()
Så ja, anbefales om man ikke får tak i medisiner andre steder![]()