IVF dagbok

Lykke til i morgen :D

I dag er det kontroll :D har time 1350 på Ullevål. Åh herregud jeg er så spent. Jeg har jo nesten ikke sovet i natt. Forsovet meg har jeg også og guttungen nekter å stå opp. Så jeg lurer på om jeg bare må dra han med meg og håpe på at det går bra. Kanskje jeg skal ringe broren min og høre om han kan bli med å se til mini. Herregud jeg er stressa nå kjenner jeg. Alt må bare se bra ut på UL.

Da er jeg på plass. Herregud dette er nervepirrende. Kom jo rimelig tidlig gjorde jeg også. Så det er jo 25 min til det er min tur. Måtte tida gå fort så jeg slipper å pines.

Spennende! :) snart din tur. Lykke til, det kommer til å gå bra :)

Pokker at jeg ikke tok vare på resepten selv kunne jo tatt med meg sprøyter fra sykehusapoteket.

De siste dagene nå så har jeg hatt noe så inni granskauen vondt i hodet. Og den gir seg ikke heller. Hjelper ikke med paracet . Så da vedder jeg på at det ikke blir noe bedre med puregon start i morgen.

Da har jeg satt min første dose med puregon. Jeg har gruet meg til stikkingen. I natt drømte jeg mye rart om sprøyta. Pisken var 1 hal cm bred og var hestesko formet. Og jeg strevde veldig med å godta den formen. Men heldigvis var det en drøm og stikkingen gikk over alle forventning. Trodde jeg skulle bli sittende å nøle lenge før jeg klarte å ta den. Men det var jo så lett. Kjente den ikke en gang. Kanskje bare i det spissen traff igjennom huden så var det som trengs svakt klyp. Så dette skal nok gå bra.
I dag har jeg ikke merket noe til hodepinen heller. Kanskje det er fordi jeg har gått ned til halv dose på synarela.
I morgen må jeg bytte flaske det må jeg ikke glemme.

Når skal denne trettheten gå over. Etter jeg startet med sprøyta så er jeg bare enda trøttere og sover like dårlig om natta. Våkner alltid etter noen timer. Og jeg er helt utslitt når jeg våkner. Jeg fungerer dårligere på jobben alt går tregt og jeg surrer med kassa. Dette har må holdt på siden slutten av mai før jeg startet på spray. Lurer på når jeg skal få sovet ut skikkelig. Har igjen 1 uke på jobb så har jeg ferie i en uke. Men da er jeg ruger så da er det andre ting jeg vil plages med .
Hodepinen har gitt seg litt den er ikke like intens lenger. Og det er veldig deilig å slippe den. Men den kommer vel tilbake den også.
Sprøyta i går gikk fint til tross for sprøyte skrekk. Den ampullen kan ikke vare lenge. Ser at det ikke er mange dosene igjen før den er tom. Sykepleieren mente jeg måtte bytte på mandag så jeg får hente ut den siste esken etterpå.
Når er det vanlig å kjenne noe etter sprøyte start?

Pokkers apotek som ikke klarer å bestille medisiner i god tid. De hadde jo ikke mer puregon da jeg var der i går for å hente ut en pakke til. Og jeg må ha ny pakke fra i morgen. Så jobber jeg tiøb18 i dag så jeg får jo ikke dratt til Oslo for å hente puregon for sykehus apoteket stenger jo selvfølgelig klokka 1300. Hun apotek dama ringte de som leverer medisin og hørte om de fikk slengt med medisinene før leveringen i går. Så nå håper jeg at de fikk det til altså eller så har jeg et problem. Da må jeg begynne å ringe rundt til alle apotek i nærområdet og det er jo ganske mange. Men bortsett fra det da så har jeg nå gått på puregon i 3 dager. Og jeg kjenner i dag at det begynner å bli litt aktivitet i eggstokken. Jeg begynte å blø igjen i dag også. Ikke mye men litt lyst blod som kom.

Jeg fikk nettopp melding av apoteket. Og leveringen hadde fått med seg puregon til meg. Så da må jeg hente ut den så fort som mulig. Trekker tilbake pokkers apotek. Så nå må jeg ikke glemme den på jobb da. Skulle tatt seg ut.

Jeg fikk nettopp melding av apoteket. Og leveringen hadde fått med seg puregon til meg. Så da må jeg hente ut den så fort som mulig. Trekker tilbake pokkers apotek. Så nå må jeg ikke glemme den på jobb da. Skulle tatt seg ut.
Jeg tok ut alle medisinene noen dager før spraystart. Så alt står å venter å en bli brukt i et nytt forsøk om noen dager :) Har faktisk lest at apotekene kan gå tom for noen medisiner, så kunne ikke ta denne sjansen.

Pokkers apotek som ikke klarer å bestille medisiner i god tid. De hadde jo ikke mer puregon da jeg var der i går for å hente ut en pakke til. Og jeg må ha ny pakke fra i morgen. Så jobber jeg tiøb18 i dag så jeg får jo ikke dratt til Oslo for å hente puregon for sykehus apoteket stenger jo selvfølgelig klokka 1300. Hun apotek dama ringte de som leverer medisin og hørte om de fikk slengt med medisinene før leveringen i går. Så nå håper jeg at de fikk det til altså eller så har jeg et problem. Da må jeg begynne å ringe rundt til alle apotek i nærområdet og det er jo ganske mange. Men bortsett fra det da så har jeg nå gått på puregon i 3 dager. Og jeg kjenner i dag at det begynner å bli litt aktivitet i eggstokken. Jeg begynte å blø igjen i dag også. Ikke mye men litt lyst blod som kom.
Apoteket på jernbanetorget i Oslo er døgnåpent, og har stort sett alltid medisiner liggende inne:) Går ann i ringe dit å høre neste gang. Godt det ordnet seg:)

Apoteket på jernbanetorget i Oslo er døgnåpent, og har stort sett alltid medisiner liggende inne:) Går ann i ringe dit å høre neste gang. Godt det ordnet seg:)

Jeg gikk på en smell og fikk ikke tak i medisinen noe sted... Dette var rett før påske og alt skulle være stengt i omtrent en uke, samtidig som jeg skulle stimuleres.

Men ringte da apoteket på Jernbanetorget som siste mulighet og de hadde akkurat nok sprøyter til meg :)

Så ja, anbefales om man ikke får tak i medisiner andre steder :)

Ja jeg tenkte på den om apoteket ikke fikk med seg puregon på leveransen. Skal ha det i bakhodet til neste gang. :)

Jeg gikk på en smell og fikk ikke tak i medisinen noe sted... Dette var rett før påske og alt skulle være stengt i omtrent en uke, samtidig som jeg skulle stimuleres.

Men ringte da apoteket på Jernbanetorget som siste mulighet og de hadde akkurat nok sprøyter til meg :)

Neste gang skal jeg gå rett dit å hente ut all medisin så jeg slipper å stresse og ringe rundt for medisiner. Det hadde ordnet seg uansett. For da måtte jeg bare reist til Oslo etter jobb og hentet medisiner der.

Neste gang skal jeg gå rett dit å hente ut all medisin så jeg slipper å stresse og ringe rundt for medisiner. Det hadde ordnet seg uansett. For da måtte jeg bare reist til Oslo etter jobb og hentet medisiner der.

Etter 3 dager på sprøyta eller er det 4. Kommer fort ut av tellingen merker jeg. Så merker jeg ingenting av puregon. Er kanskje litt tidlig enda for å merke noe. Jeg hadde litt ubehag i eggstokkene men det gikk over. Nå er jeg egentlig bare oppblåst. Kollegaen min så veldig mye på magen min i går men hun sa ikke noe. Jeg så nok veldioppblåst og gravid ut .
I morgen er det kontroll. Blir spennende å se om det er noen forandring på ul.

Back
Topp