Hehe her kalles L for både mini; frøkna lynings for det er kallenavnet hennes
syns folk kan kalle jenta eller guttn sin for hva som helst 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, den der Hvordan bilstol har dere, og liknande, det har eg berre tenkt er noko slikt austlandsk slang"Pinne kjøtt" og "HVORDAN bilstol har dere?"
Visse burde saksøkt sin norsklærer![]()
Joda, men ærlig talt; hva folk kaller ungene sine for, mens den er i magen ofte her på forumet, og senere?!?!?DET hadde i alle fall ikke jeg giddet bruke irritasjon på
![]()
Utrolig mange som sier og skriver det, "hvilken" og "hva slags" er utdøendeHaha, den der Hvordan bilstol har dere, og liknande, det har eg berre tenkt er noko slikt austlandsk slangsidan så utrulig mange seier det...
Hehe ja! Har maaange eksempler! Er ikke bare slike ord, men folk som skriver slik de prater- oh lord. Sett noen som skriver "iche" istedet for "ikke"- og da dør jeg litt"Pinne kjøtt" og "HVORDAN bilstol har dere?"
Visse burde saksøkt sin norsklærer![]()
Jeg irriterer meg over de som kaller ungene sine for "prinsen" eller "prinsessa"!!!Jeg irriterer meg sånn over de som kaller barnet sitt for "mini". Vet ikke hvorfor, høres bare så rart ut!
Irriterer meg også når noen benevner ungen sin "han lille" eller "hun lille". Hva med å bare si navnet hans/hennes?
Så irriterer jeg meg over de som kaller mannen/partneren sin for "gubben" og samboeren for "sambo".
Hvorfor må noen alltid bruke disse benevnelsene?
Haha, den der Hvordan bilstol har dere, og liknande, det har eg berre tenkt er noko slikt austlandsk slangsidan så utrulig mange seier det...
På min dialekt, der jeg kommer fra så sier vi "kossn(kordan) bilstol e det dåkker har?". DET blir jo direkte oversatt "Hvordan bilstol har dere?" .
Forøvrig forstår jeg ikke hvordan man kan irritere seg over så grenseløst mye. Da burde man finne seg en annen hobby enn å sitte på babyverden med så mange forskjellige mennesker.
Tenkte det måtte vere noko sliktPå min dialekt, der jeg kommer fra så sier vi "kossn(kordan) bilstol e det dåkker har?". DET blir jo direkte oversatt "Hvordan bilstol har dere?" .
Forøvrig forstår jeg ikke hvordan man kan irritere seg over så grenseløst mye. Da burde man finne seg en annen hobby enn å sitte på babyverden med så mange forskjellige mennesker.