Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syns det er latterlig at folk syns det er så rart å irritere seg over små ting.![]()
Så enig
Som om det bare gjelder et fåtall liksom)
Alltid begynner tråder og handle om noe helt annet en hva som er meningen. Det er jo sakligUtrolig mange som sier og skriver det, "hvilken" og "hva slags" er utdøendeØrene mine blir kvalme
![]()
Kanskje fordi tråden har nådd dead end?Alltid begynner tråder og handle om noe helt annet en hva som er meningen. Det er jo saklig![]()
Her inne kaller jeg de mini/sambo/gubben ol, men ikke in real life. Men forstår din frustrasjpn. Jeg irriterer meg mye over skrivefeil bla, får fnatt om noen skriver at de skal spise "pinne kjøtt" f.eksUff, det grøsser bare jeg har skrevet det selv nå
![]()
Tenk så kjedelig alle trådene hadde vært om de aldri eskalerte littAlltid begynner tråder og handle om noe helt annet en hva som er meningen. Det er jo saklig![]()
Er kun her inne jeg kaller gutten min for minimannen eller lignende. Rett og slett fordi jeg ikke vil bruke navnet hans for å hindre gjenkjenning. Min oppfatning av bf er kanskje litt annerledes enn din tror jeg, for jeg bruker det kun i sammenheng med dem som ikke er sammen med barnets far mer. Da synes jeg det er en grei benevnelse. Enkelt å forstå hvem man da snakker om .
Her på BV er det veldig vanlig å bruke bf om barnefar. Bare sjekk aleneforeldreforumet for eksempel.I mitt hodet er jo bf ca motsatt fra din oppfatning av det. Når folk skriver bf, så tenker jeg at det er kjæresten dei snakker om. Altså at dei er sammen. Ut i fra at jeg har skjønt at bf egentlig kommer fra engelsk og boyfriend. Så jeg hadde blitt forvirra om folk sa bf og så sagt at dei ikke var sammen med hanmen kan vel bety forskjellige ting i forskjellige sammenhenger
hehe. Men er første gang jeg har hørt at det kan bety barnets far og
![]()
Det gikk faktisk ganske lang tid før jeg skjønte hva bf betyr!!Her på BV er det veldig vanlig å bruke bf om barnefar. Bare sjekk aleneforeldreforumet for eksempel.![]()
Det gikk faktisk ganske lang tid før jeg skjønte hva bf betyr!!
Jeg trodde først i lang tid at det stod for "boyfriend"!
Ser ikke problemet med noen av disse kallenavnene/benevnelsene jegJeg irriterer meg sånn over de som kaller barnet sitt for "mini". Vet ikke hvorfor, høres bare så rart ut!
Irriterer meg også når noen benevner ungen sin "han lille" eller "hun lille". Hva med å bare si navnet hans/hennes?
Så irriterer jeg meg over de som kaller mannen/partneren sin for "gubben" og samboeren for "sambo".
Hvorfor må noen alltid bruke disse benevnelsene?
Hehe, jeg er enig altså. Var ikke vant med en slik betegnelse, men kom raskt inn i det her på forumet.Det gikk faktisk ganske lang tid før jeg skjønte hva bf betyr!!
Jeg trodde først i lang tid at det stod for "boyfriend"!