Oppvaskmaskin!Sier dere oppvaskmaskin eller oppvaskEmaskin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oppvaskmaskin!Sier dere oppvaskmaskin eller oppvaskEmaskin?
Men det heter hemoroider.Når folk sier hermorider og ikke hemorider. Bah... Jepp, jobber innen helse![]()
Men det heter hemoroider.![]()
Jeg retter å på folk...Når folk sier skjøttkaker i stedet for kjøttkaker, skjærlighet i stedet for kjærlighet, skjøre i stedet for kjøre.. Noen burde få igjen skolepenga sineblæ, jeg blir så sinna
Jeg retter på folk jeg altså
Noen blir fornærmet og sier de kan snakke som de vil, jeg nekter..
Uten e'en ja!Sier dere oppvaskmaskin eller oppvaskEmaskin?
Hehe, akkurat den kan tenkes er med overlegg. Kjenner flere som sier det med vilje fordi det høres morsommere ut ^_^Jeg hørte ei som konsekvent da automagisk. Og hun sa det ofte, var sammen med henne i flere timer. Jeg holdt på å daue.
Det Sier jeg"Forsovet" til "forsåvidt"![]()
Hva skulle det egentlig være?Jeg hørte ei som konsekvent da automagisk. Og hun sa det ofte, var sammen med henne i flere timer. Jeg holdt på å daue.
Det sa jeg også!Heh, kom på en ting som svigermormor sa da det var innsamling forrige helg.. Børsebærer! Jeg trodde jeg skulle daue, fikk jo bilder i hodet av bevæpnede for som samla inn penger. De fikk med seg en del, ja.