Irritasjonstråd.

Irriterer meg over at mamma og pappa har verdens beste vaffeljern! (Bare vent,det kommer mer :p)
De kjøpte et helt makent i gave til oss for noen år siden (jippi!), med det er jo dritt!
Sukk..




appen
 
Jeg irriterer med fortsatt over den nye babyverden app'en og over ios7 på iPhone 4s. Dårlig kombinasjon:/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Liker ikke å klage på samboeren. For han er egentlig fantastisk ♡ meeeen, han takler Så jævlig dårlig når snuppa gråter "unødvendig" (altså ikke gir seg når hu får mat, trøst eller smokk/vugging for å sove). Var hos tante i stad. (Litt over 1t hjemmat i bil). Har før pleid å gjøre kveldsstellet og mat også bare rett i bilen. Så sover hu der og lemper hu videre i senga når vi kommer hjem. Men i dag gikk ikke det sååå fint...med kløende og vond tanngard så blei store deler av første halvtimen bestående av et stort hyl stakkar. Og jeg/vi hadde så klart ikke tenkt på å ta med dentinox... roet seg til slutt, men han slenger så unødvendige kommentarer og mååå bare skravle ut frustrasjonen sin. Skjønner vi alle har ulike måter å takle ting på altså.. men må for f klare å holde litt kjeft når jeg prøver å roe hu ned og trøste... Åååå å å!!! God natt!! ;)

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆
 
Teite batteriet som bare har 15%..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Irriterer meg over at jeg ikke får brukt BV FORUMET på ipaden etter jeg oppdaterte den.. Men må bruke den på tlf..
Ooog at de ikke svarer på Mail ang dette..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Irriterer meg over at jeg ikke får brukt BV FORUMET på ipaden etter jeg oppdaterte den.. Men må bruke den på tlf..
Ooog at de ikke svarer på Mail ang dette..


Sent from my iPhone using BV Forum
Har du prøvd å slette appen og installere den på nytt? :) det funka til meg! :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp