Irritasjonstråd.

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Jeg er så forbanna premenstruell og hormonell og andre type neller (?!) om dagen, så nå trenger jeg og få ut frustrasjon!
Dette er IKKE en tråd som man får gå til personangrep i, men rett og slett for og få ut litt frustrasjon.

Jeg kan neppe være den eneste som irriterer seg over ting?
 
Jeg irriterer meg GRØNN over prippene folk.
Eller nei. Jeg irriterer meg ikke over prippene folk, men prippene folk som absolutt skal poengere at de er prippene.
Type, "Det er ikke slike ting jeg deler med offentligheten" osv..
Helt greit, men du klarer vell for faen bare og holde kjeft itilfelle!

Irriterer meg over folk som ikke svarer på om de komme i dåpen eller ikke!!
 
Bedrevitere irriterer meg grenseløst!!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg irriterer meg over folk som tror de vet alt bedre enn deg, bare fordi de har fått unger før og hatt vanskelige forhold før.. Og så tror de at de kan fortelle deg akkurat hva du skal gjøre, bare fordi det var det de gjorde...
 
Jeg irriterer meg VANVITTIG (!!!!!!) over folk som skal lære meg hvordan det er å være mamma eller kommer med kommentarer som "Jammen, sånn er det jo å være mamma" når jeg ventilerer!!! (kjenner jeg blir sinna bare av å tenke på det) Konskruktive tilbakemeldinger er hjertelig velkomne, men kritikk på ting som jeg ikke gjør feil, bare annerledes tas ikke med gode miner! Og da spesielt dumme kommentarer!!! Ja, jeg vet det er vanskelig å være mamma noen ganger, men trenger da ikke snakke til meg som om det er jeg som er barnet?
 
Jeg irriterer meg over folk som tror de vet alt bedre enn deg, bare fordi de har fått unger før og hatt vanskelige forhold før.. Og så tror de at de kan fortelle deg akkurat hva du skal gjøre, bare fordi det var det de gjorde...
Ja, fryktelig irriterende når folk skal fortelle hvor ofte jeg skal amme, når å begynne med mat, og hvordan jeg skal få til leggingen bedre...!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Ammepress irriterer meg. Gammeltanta mi masa om den forbanna puppen hver dag, så jeg endte opp med å stresse, fikk lite melk og spiste lite så melka var næringsfattig. Endte opp med flaskebarn. Også folk som tviler på andres evne til å ta vare på barna sine og hele tiden skal bemerke alt man tydeligvis gjør feil (selv om det fungerte på dine barn, så trenger det ikke å fungere på mitt! barn er forskjellige)!
 
Akkurat nå irriterer jeg meg over gubben.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
[quo te="Maisen, post: 16600823, member: 81838"]Jeg irriterer meg over folk som tror de vet alt bedre enn deg, bare fordi de har fått unger før og hatt vanskelige forhold før.. Og så tror de at de kan fortelle deg akkurat hva du skal gjøre, bare fordi det var det de gjorde...[/quote]
Sign!!!!!!!!!!



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Irriterer meg grenseløst over mine venner som ikke har barn og ikke skjønner at barn tar tid selv om de er små! Også at jg var sånn før jg fikk barn selv:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Irriterer meg grenseløst over mine venner som ikke har barn og ikke skjønner at barn tar tid selv om de er små! Også at jg var sånn før jg fikk barn selv:p


Sent from my iPhone using BV Forum
Eller sambo sine kompiser som ikke skjønner hvorfor HANS liv må forandres bare fordi det har kommet et barn i huset..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Irriterer meg over folk som dømmer andre på første intrykk. Ellers så irriterer jeg meg over de som alltid skal være negative til ting..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Irriterer meg over folk som klager over småting (typisk at posten kommer for sent på dagen, eller at de ikke hadde riktig kjøttdeig på butikken)...

Og folk som irriterer seg og baksnakker andre folk MYE uten å ta det opp med den det gjelder isf å løpe rundt til hele telefonlista si for å klage!

Irriterer meg sinnsykt mye over folk som er kalde og kyniske, litt sånn psykopatisk uten følelser! Da tenner jeg!!
 
Jeg irriterer meg enormt over folk som stirrer på meg (og puppen som såvidt kan sees) når jeg ammer ute blant folk, og som banner frustrert før de går protesterende vekk. Hvis du synes amming i offentlighet ikke er noe særlig, så ikke stopp opp og stirr da!!!!!!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Eller sambo sine kompiser som ikke skjønner hvorfor HANS liv må forandres bare fordi det har kommet et barn i huset..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Totalt enig!! Hører denne ofte! " jammen du er jo hjemme allikavel så hvorfor kan ikke Anders være med på fylla?"
Argggggggg..... Jeg er da vel ikke noe mer mamma enn han er pappa..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp