Irritasjonstråd.

Irritert på klokka. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Irriterer meg utrolig over at vi må stilleklokka! Jeg er for å droppe vintertid/ sommertid pc kun ha en hele året!


Har tre små herligheter<3
 
Jeg er irritert på at jeg irriterer meg så forbanna mye.

Never mind, skjønner godt at jeg irriterer meg. Folk er dumme. Derfor.
 
Last edited:
Folk som kjører over andre irriterer meg :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Folk som kjører over andre irriterer meg :)


Sent from my iPad using BV Forum
Huh ? Kjører over som med bil eller "kjører over" som bestemme / prate / kommer alltid med FRYKTELIG gode råd? :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er fortsatt irritert på gubben som ikke eier et snev av forståelse hvor slitsomt det er å være tobarnsmor. Han idioten sover 3-4 timer hver dag etter jobb. Sover også i helgene... også klager han på at jeg vil legge meg tidlig!!
Når faen skal jeg få sove tro?! Ja.. når jeg er dau...

Vondt å si, men kjenner at jeg begynner å kjenne at jeg vil avlyse bryllupet... sukk..

Reis bort en helg og la han kjenne litt på eget energinivå når han sover så mye som du gjør til vanlig ;-)


*Babygirl 1/6/13*
 
Irritert på nye sjefen (som ikke begynner før om en måned) som roser meg for å være engasjert og ta ansvar for egne prosjekter selv om jeg er i permisjon ("måtte" inn på fredag for å forsvare/forklare for ekstern kontroll)
...før han spør om hvorfor jeg ikke blir med på (HELDAGs)møtet på mandag! For så å spørre om jeg har gjort opp noen tanker for hvilke mål vi bør ha til neste år. = jeg blir sittende og gruble og svare med lang epost med en hånd og prøver å roe ned vesla ved puppen med andre hånda.

Irritert på meg selv også for ikke å utnytte permisjonen, litt dårlig samvittighet overfor lille V og irritert på kollegaer og leder som forventer så forbanna mye. Dumsnille meg har heller ikke satt krav om kompensasjon i forkant så stålsetter meg for diskusjon før julebonus :p

Puuuh godt å få det ut :p selv om det sikkert er fint lite interessant å lese for andre og jeg ser selv at jeg burde gi en lang F i jobben.


*Babygirl 1/6/13*
 
Irritert på nye sjefen (som ikke begynner før om en måned) som roser meg for å være engasjert og ta ansvar for egne prosjekter selv om jeg er i permisjon ("måtte" inn på fredag for å forsvare/forklare for ekstern kontroll)
...før han spør om hvorfor jeg ikke blir med på (HELDAGs)møtet på mandag! For så å spørre om jeg har gjort opp noen tanker for hvilke mål vi bør ha til neste år. = jeg blir sittende og gruble og svare med lang epost med en hånd og prøver å roe ned vesla ved puppen med andre hånda.

Irritert på meg selv også for ikke å utnytte permisjonen, litt dårlig samvittighet overfor lille V og irritert på kollegaer og leder som forventer så forbanna mye. Dumsnille meg har heller ikke satt krav om kompensasjon i forkant så stålsetter meg for diskusjon før julebonus :p

Puuuh godt å få det ut :p selv om det sikkert er fint lite interessant å lese for andre og jeg ser selv at jeg burde gi en lang F i jobben.


*Babygirl 1/6/13*
Jeg ble tilogmed itritert på dine vegne!


Har tre små herligheter<3
 
GTA og Playstation... Menn må da bli for gamle for det en gang?!?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Utakknemlige drittunger irriterer meg enda mere idag.
For noen blir det rett og slett aldri nok.
Mye skal ha mer osv..
 
Back
Topp