Introduksjonstråd

Jeg heter Linda. Er 37 og venter en attpåklatt (er 9+2 i dag) da sønnen min blir 16 i år☺️ Han gleder seg stort til å bli storebror. Dette er sambo sitt første barn❤️ Jeg driver litt med hund og liker å gå turer. På sommeren er vi mye ute med båten, så krysser alt for at det blir en fin sommer☺️
 
Hyggelig tråd :Heartred
Jeg er 30 år gammel fra Oslo, psykolog, spesialiserer meg som nevropsykolog. Har vært gift i ett år og dette blir vårt første barn (veldig etterlengtet fra min side).

På fritiden liker både mannen og jeg å trene, så etter jobb, trening og middag er det ikke mye igjen av dagen. I helgene og fridagene liker vi å kose oss hjemme fremfor å gå ut, ordentlig introverter begge to :laughing002 også elsker elsker eeelsker jeg dyr. Men det gjør dessverre ikke han, så vi har ingen (enda;))
 
34 år fra Vestlandet her :) jobber på kontor i kommunen. Har to barn og mann. Vi har lenge tenkt at to barn var nok, så er nok mange rundt oss som nok blir overrasket når vi annonser 3.mann:D
Liker å være sammen med familie og venner. Ingen store hobbyer, men går mye på tur og fjellturer, i båt på sommeren og ski på vinteren:)
 
Hei! Jeg er 27 år og bor i Trøndelag. Jeg og mannen har vært gift i tre år, og dette er vårt første barn/graviditet. Jeg jobber på barneskole, og liker vel egentlig mye forskjellig. Mannen er treningsnarkoman, og jeg liker egentlig også å være aktiv, men innser at jeg nok er litt lat også. :smiley-angelic002 Ellers liker jeg dyr, sying, venner, foto, bading, turer og ikke minst spillopper! :dance018 (Tross mange interesser sørger jeg litt over at jeg er for dårlig til å bare gå i gang med prosjekter og aktiviteter jeg egentlig liker. Håper å bli bedre på det, men energinivået har ikke akkurat økt etter at avleggeren ble satt :whacky011). Ellers er jeg veldig glad i den store tanteungegjengen min (10+ stykker)! :Heartred Jeg var under 10 år selv da jeg ble tante første gang, så jeg har alltid vært veldig stolt tante!
 
Hei!
Jeg er 33 år, har vært gift i snart 13 år, og vært sammen med mannen min i 17 år. Han er 3 år eldre enn meg. Jeg jobber på en "sjokolade fabrikk" ikke fabrikk egentlig- men lager sjokolade. Vi bor utenfor Stavanger, og jeg elsker å gå på turer i fjellet (avhengig). Lese bøker og høre på podcast. I tillegg strikker jeg hvis jeg gidder og været er dårlig.
Vi har 2 nydelige gutter på 11 og 8 år fra før.
For 2 år siden var vi klar for å prøve på 3.mann, da vi var litt usikre på om vi ville øke familien før det.
Det skulle ta lang tid dette, for etter spiralen var tatt ut kom aldri mensen tilbake.
Hos gynekolog fant de ut at jeg hadde veldig få egg igjen, og jeg hadde ikke syklus. Egentlig på vei inn i overgangsalder. Måtte til fertilitetsklinkk og utredninger viste at mannen min hadde tregere svømmere i tillegg. Vi ønsket veldig et til barn, så vi har prøvd IVF men uten resultat (ingen egg som kunne brukes).
For noen måneder siden begynte jeg på en medisin som heter Trisekvens, som lager en syklus og tilfører de hormoner som kroppen min ikke har produsert.
Vi hadde bestemt oss for at vi kunne elske et barn selv om det ikke ble med egg fra meg, så vi hadde signert for eggdonasjon. Mannen skulle avlevere sitt torsdag 8/6. Men 3 dager før tok jeg en test fordi jeg følte meg så uggen. Og den var positiv, å plutselig har et MIRAKEL skjedd. Jeg har hatt et bra egg til eggløsning og spermen har funnet veien?! Plutselig 7 uker på vei.

Herregud, dette ble langt da. Men jøss, jeg vet ikke hvordan jeg skulle kutte ut noe.
Men vi håper veldig at denne spiren sitter! Og vi gleder oss til å fortelle storebrødre, og etterhvert famile og venner. Det er kun et fåtall som i det hele tatt vet at vi har prøvd (siden alt har vært så usikkert uansett).

Nå er jeg ferdig! Takk hvis du har giddet å lese alt.
 
Hei!
Jeg er 33 år, har vært gift i snart 13 år, og vært sammen med mannen min i 17 år. Han er 3 år eldre enn meg. Jeg jobber på en "sjokolade fabrikk" ikke fabrikk egentlig- men lager sjokolade. Vi bor utenfor Stavanger, og jeg elsker å gå på turer i fjellet (avhengig). Lese bøker og høre på podcast. I tillegg strikker jeg hvis jeg gidder og været er dårlig.
Vi har 2 nydelige gutter på 11 og 8 år fra før.
For 2 år siden var vi klar for å prøve på 3.mann, da vi var litt usikre på om vi ville øke familien før det.
Det skulle ta lang tid dette, for etter spiralen var tatt ut kom aldri mensen tilbake.
Hos gynekolog fant de ut at jeg hadde veldig få egg igjen, og jeg hadde ikke syklus. Egentlig på vei inn i overgangsalder. Måtte til fertilitetsklinkk og utredninger viste at mannen min hadde tregere svømmere i tillegg. Vi ønsket veldig et til barn, så vi har prøvd IVF men uten resultat (ingen egg som kunne brukes).
For noen måneder siden begynte jeg på en medisin som heter Trisekvens, som lager en syklus og tilfører de hormoner som kroppen min ikke har produsert.
Vi hadde bestemt oss for at vi kunne elske et barn selv om det ikke ble med egg fra meg, så vi hadde signert for eggdonasjon. Mannen skulle avlevere sitt torsdag 8/6. Men 3 dager før tok jeg en test fordi jeg følte meg så uggen. Og den var positiv, å plutselig har et MIRAKEL skjedd. Jeg har hatt et bra egg til eggløsning og spermen har funnet veien?! Plutselig 7 uker på vei.

Herregud, dette ble langt da. Men jøss, jeg vet ikke hvordan jeg skulle kutte ut noe.
Men vi håper veldig at denne spiren sitter! Og vi gleder oss til å fortelle storebrødre, og etterhvert famile og venner. Det er kun et fåtall som i det hele tatt vet at vi har prøvd (siden alt har vært så usikkert uansett).

Nå er jeg ferdig! Takk hvis du har giddet å lese alt.
For en historie! Håper virkelig du henger med oss til mål :Heartred
 
Hei!
Jeg er 33 år, har vært gift i snart 13 år, og vært sammen med mannen min i 17 år. Han er 3 år eldre enn meg. Jeg jobber på en "sjokolade fabrikk" ikke fabrikk egentlig- men lager sjokolade. Vi bor utenfor Stavanger, og jeg elsker å gå på turer i fjellet (avhengig). Lese bøker og høre på podcast. I tillegg strikker jeg hvis jeg gidder og været er dårlig.
Vi har 2 nydelige gutter på 11 og 8 år fra før.
For 2 år siden var vi klar for å prøve på 3.mann, da vi var litt usikre på om vi ville øke familien før det.
Det skulle ta lang tid dette, for etter spiralen var tatt ut kom aldri mensen tilbake.
Hos gynekolog fant de ut at jeg hadde veldig få egg igjen, og jeg hadde ikke syklus. Egentlig på vei inn i overgangsalder. Måtte til fertilitetsklinkk og utredninger viste at mannen min hadde tregere svømmere i tillegg. Vi ønsket veldig et til barn, så vi har prøvd IVF men uten resultat (ingen egg som kunne brukes).
For noen måneder siden begynte jeg på en medisin som heter Trisekvens, som lager en syklus og tilfører de hormoner som kroppen min ikke har produsert.
Vi hadde bestemt oss for at vi kunne elske et barn selv om det ikke ble med egg fra meg, så vi hadde signert for eggdonasjon. Mannen skulle avlevere sitt torsdag 8/6. Men 3 dager før tok jeg en test fordi jeg følte meg så uggen. Og den var positiv, å plutselig har et MIRAKEL skjedd. Jeg har hatt et bra egg til eggløsning og spermen har funnet veien?! Plutselig 7 uker på vei.

Herregud, dette ble langt da. Men jøss, jeg vet ikke hvordan jeg skulle kutte ut noe.
Men vi håper veldig at denne spiren sitter! Og vi gleder oss til å fortelle storebrødre, og etterhvert famile og venner. Det er kun et fåtall som i det hele tatt vet at vi har prøvd (siden alt har vært så usikkert uansett).

Nå er jeg ferdig! Takk hvis du har giddet å lese alt.
For en fantastisk gledeshistorie! Veldig kjekt å høre det endelig klaffet for dere :happy093

Jeg er selv 7+1, så velkommen til deg! :happy::Heartred
 
Heihei:greet025
Sniker litt frå februar 24, då termin er i februar.. Men, om denne spiren i magen er lik storesøskena sine kjem h*n nok til verden i januar:Heartred

Eg er 35 år, kjem frå ei lita bygd på Vestlandet og har 4 born, så dette blir mitt 5. barn. Er gift med draumemannen min som og er pappaen til minstemann. Dei andre 3 har eg frå tidlegare forhold. Blei mamma første gang som 17-åring, som vil sei at eldstemann er 18 år. Resten er 14, 10 og 1 år:love7 Dei to siste svangerskapa mine har vore noko trøblete på slutten, har vore veldig dårleg med MASSE symptom på sv.forgiftning utan at det har blitt påvist.. Spent på korleis dette sv.skapet blir, men har ei fantastisk jordmor og ein fantastisk fastlege som står på for meg:Heartred Jobbar til vanleg som sjukepleiar på omsorgssenter:)

Ja, det var vel alt eg klarde å komma på i forbifarten:laughing002
 
Hei! :greet025 Dette var en koselig tråd! Jeg heter Kristin, er 28 år og bor i Kristiansund. Jeg og min samboer på 27 år venter vårt aller første barn. Jeg har aldri vært gravid før. Ble litt overraska over at vi ble gravid på første forsøk (rett etter jeg slutta med p-pillene), men barnet er veldig ønsket:HeartredJeg har termin 24. januar og er 8+2 på vei. Har vært og snakket med jordmor i uke 6, og skal igjen om 4 uker. Når har dere ultralyd? Jeg har ikke ultralyd før 22. august.

Jeg og kjæresten eier et hus sammen og vi har både en hund og en katt:cat: Liker å være sammen med venner og familie, gå turer/fjellturer, reise og bade på sommeren.
 
Hei!
Jeg er 33 år, har vært gift i snart 13 år, og vært sammen med mannen min i 17 år. Han er 3 år eldre enn meg. Jeg jobber på en "sjokolade fabrikk" ikke fabrikk egentlig- men lager sjokolade. Vi bor utenfor Stavanger, og jeg elsker å gå på turer i fjellet (avhengig). Lese bøker og høre på podcast. I tillegg strikker jeg hvis jeg gidder og været er dårlig.
Vi har 2 nydelige gutter på 11 og 8 år fra før.
For 2 år siden var vi klar for å prøve på 3.mann, da vi var litt usikre på om vi ville øke familien før det.
Det skulle ta lang tid dette, for etter spiralen var tatt ut kom aldri mensen tilbake.
Hos gynekolog fant de ut at jeg hadde veldig få egg igjen, og jeg hadde ikke syklus. Egentlig på vei inn i overgangsalder. Måtte til fertilitetsklinkk og utredninger viste at mannen min hadde tregere svømmere i tillegg. Vi ønsket veldig et til barn, så vi har prøvd IVF men uten resultat (ingen egg som kunne brukes).
For noen måneder siden begynte jeg på en medisin som heter Trisekvens, som lager en syklus og tilfører de hormoner som kroppen min ikke har produsert.
Vi hadde bestemt oss for at vi kunne elske et barn selv om det ikke ble med egg fra meg, så vi hadde signert for eggdonasjon. Mannen skulle avlevere sitt torsdag 8/6. Men 3 dager før tok jeg en test fordi jeg følte meg så uggen. Og den var positiv, å plutselig har et MIRAKEL skjedd. Jeg har hatt et bra egg til eggløsning og spermen har funnet veien?! Plutselig 7 uker på vei.

Herregud, dette ble langt da. Men jøss, jeg vet ikke hvordan jeg skulle kutte ut noe.
Men vi håper veldig at denne spiren sitter! Og vi gleder oss til å fortelle storebrødre, og etterhvert famile og venner. Det er kun et fåtall som i det hele tatt vet at vi har prøvd (siden alt har vært så usikkert uansett).

Nå er jeg ferdig! Takk hvis du har giddet å lese alt.
Wow grattis!!!
 
Jag heter Rebecca, är 30 år gammal, född 1992, från Sverige som ni kanske förstår på språket. Bor i Arendal med min sambo och bonusbarn på 5 år varannan vecka. Vi har hund, en boxer och bor i drömhuset som vi renoverat hela hösten och vintern, så var ett passande och positivt streck som kom på stickan här för en stund sedan. Hade "försökt" i 10 månader och är nu i vecka 8 (7+0), termin 31 januari :Heartred har första ultraljud om en vecka så hoppas verkligen att allt är bra med bebisen.
 
Hei! 35 år, vært gift i 2 år med min drømmemann. Vi begynte prøvingen i januar, ble gravid på første forsøk men mistet desverre. På tredje forsøk satt spiren og krysser fingre og tær for at dette går veien!

Er med litt i både januar og februar da jeg etter menstermin er 7+6 med termin 30. Januar men etter eggløsningstermin så er den 4. Februar. Vi får se :hilarious: hvis det blir som med første kommer den som en kule før termin... Tidlig ultralyd i dag :happy093:nailbiting:
 
Last edited:
Hei alle sammen!

Jeg er 30 år og nå i uke 9+1. Jeg har allerede en sønn på fem måneder sammen med min samboer som jeg har vært sammen med i 10 år. Svangerskapet var ikke helt planlagt og jeg hadde en liten blødning i uke 6.. Men håper likevel at alt er bra der inne og at vi får en liten baby til i januar. Jeg er i permisjon fra jobben min nå, men skal gjerne tilbake for noen måneder før jeg skal i ny permisjon i slutten av desember. Planen var egentlig å gå ulønna til babyen vi har er 1 år, men nå fikk jo far det travelt med å bruke opp permisjonen sin :happy:
 
Hei! Jeg er 33 år og bosatt i Innlandet. Har vært sammen med mannen siden for alltid, da vi ble kjærester allerede i midten av tenårene. Kjøpte oss hus sammen i 2011, men har vært avventende med barn. Vi fikk vår første sønn i august i fjor og nå er nr. 2 på vei. Vi rakk aldri å diskutere hvor lang tid vi ønsket mellom barna, da det plutselig gikk litt for i svingen ;) Det blir altså ca. 17 mnd, så regner med at det kan bli ganske heftig, men håper det betyr at de også får masse glede av hverandre. Vi gleder oss uansett masse til å utvide familien :Heartred
Vi har to katter, hund og stor hage. Og fritiden brukes i hagen eller ute på tur med hunden.
 
Hei :) Melder meg inn her, nå da jeg har fått vært på ul og sett at alt ser bra ut så langt. Jeg er 38 år gammel og bor i Trøndelag. Bor sammen med samboer og jenta vår på 3 år. Dette er min femte graviditet, så har vært veldig avventende med tanke på å ta denne graviditeten innover meg da de to siste har endt i MA.

På fritiden bruker jeg mye tid med familien. Både min og samboers familie bor i nærområdet, så vi er heldige :love7Jeg er glad i å lese, og syr mye i perioder. Gleder meg til å starte med babytøy utover høsten!
 
Hei alle sammen. Jeg har kommet hit fra februar gruppen og jeg trur nok det er her jeg kommer til å ende uansett
Termin 31.01.24.

Jente/dame på snart 35 år. Bosatt i Eidsvoll kommune. Venter mitt 2 barn med samboeren min. Dette blir hans første barn
Jeg har en gutt på 10 fra før og gleder meg masse til familieforstørrelsen

På fritiden liker jeg å trene styrke og håper jeg er i form til å fortsette med det iløpet av hele svangerskapet
 
Hei alle sammen! Lene heter jeg og er 37 år gammel. Bor midt mellom Kristiansund og Molde, på fine Farstad. Her bor jeg med min samboer Øivind som jeg har vært sammen med i 8 år straks! :Heartred vi venter vårt første barn sammen, er idag 22+1. Jeg er sykepleier i bolig for psykisk utviklingshemmede og han er bonde på heltid. Vi har en tibetansk spaniel, som heter Tassen og to katter, Molly og Svartpus.
 
Back
Topp