Introduksjonstråd

Du skrev ikke hva man skal skrive så jeg bare babler i vei:

Jeg heter Ida i «virkeligheten» :laughing001 Har to jenter fra før på 10 og 12 1/2. Gleder meg veldig til denne spiren kommer til verden, da vi egentlig var ferdige, men så ombestemte jeg oss nå i høst som var. Jeg har vært gift med mannen i snart 12 år og vært sammen med han siden vi begge var 18 år, så det vil si 19 år sammen:dance008 Jeg bor i Oslo i et rekkehus som jeg trives godt i. Vi har en veldig skjønn hund som er min bestevenn. Han passer alltid på meg og legger seg alltid rundt/inntil meg. Jeg er utdannet først barne- og ungdomsarbeider og for 6 år siden var jeg ferdig sykepleier. Jobber nå på et lite og koselig sykehjem som jeg storkoser meg på, med å dulle med alle de søte eldre «besteforeldrene» mine:Heartred Ellers liker jeg å brodere litt frekke sitater og har masse prosjekter liggende som skal henges opp på veggen i inngangen hos meg slik at alle som kommer på besøk til oss skal forstå hvor gale vi er som familieo_O:gen014

Jeg tror jeg stopper der. Takk for seg :love2
 
Jeg har tidenes dårligste anonyme nick, for jeg heter jo Isabell så kanskje ikke så vanskelig å finne ut av :hilarious:

Jeg har 1 barn fra før som ble 7 år i januar og en bonussønn som ble 11 år i desember. Har da ny samboer og vi møttes i 2021 og jeg har aldri hatt det så bra med en mann noen gang :love017 Vi flyttet fra Molde og 15 min utover mot "bøgda" i nabokommunen. Stortrives her! I tillegg til at det kommer et nytt liv 2024 så skaffet vi oss hund i mars for en avkobling til prøvingen, så satt det rett etter :hilarious: Jeg jobber som kjøkkenkonsulent (selger om du vil) og det var helt tilfeldig at jeg havet der. Jobber som det siden 2018 og trives der også :happy:

Jeg er veldig sosial og elsker mennesker! Så meg er det bare å ta kontakt med :hilarious: