Her kan dere skrive litt om dere selv! La oss bli bedre kjent
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, derfor jeg ikke skrev hva, jeg foretrekker nok folk bare babler i vei hyggelig å bli litt bedre kjentDu skrev ikke hva man skal skrive så jeg bare babler i vei:
Jeg heter Ida i «virkeligheten» Har to jenter fra før på 10 og 12 1/2. Gleder meg veldig til denne spiren kommer til verden, da vi egentlig var ferdige, men så ombestemte jeg oss nå i høst som var. Jeg har vært gift med mannen i snart 12 år og vært sammen med han siden vi begge var 18 år, så det vil si 19 år sammen Jeg bor i Oslo i et rekkehus som jeg trives godt i. Vi har en veldig skjønn hund som er min bestevenn. Han passer alltid på meg og legger seg alltid rundt/inntil meg. Jeg er utdannet først barne- og ungdomsarbeider og for 6 år siden var jeg ferdig sykepleier. Jobber nå på et lite og koselig sykehjem som jeg storkoser meg på, med å dulle med alle de søte eldre «besteforeldrene» mine Ellers liker jeg å brodere litt frekke sitater og har masse prosjekter liggende som skal henges opp på veggen i inngangen hos meg slik at alle som kommer på besøk til oss skal forstå hvor gale vi er som familie
Jeg tror jeg stopper der. Takk for seg
Snakker gjerne om strikking jeg! Kan evt opprette tråd mår vi er hjemme fra skogstur etterpåJeg er også 26, blir snart 27! Bosatt midt i Oslo med samboer og to barn - de er snart 4,5 år og 2,5 år.
Gravid for 6. gang nå og det setter spor å ha mistet tre ganger.. derfor veldig redd denne gangen.
Hatt hyperemesis med begge barna, og denne uken slo kvalmen til for fullt selv om det er skikkelig slitsomt håper jeg det er et godt tegn..
Ellers liker jeg å gå tur i skogen med familien, lese og jeg strikker masse! Mistet litt strikkelyst nå som kvalmen kom, men håper den kommer tilbake! Kanskje vi kunne opprettet en strikketråd hvis det er noen flere strikkere her inne?
Jeg ser også på om jeg nå bytte ut litt bæretøy nå, ett av sjalene er litt tykt for nyfødt og litt varmt for 1åringen. Bruker også mye ringslynge nå så lurer på om jeg skal investere i en ny av det. Den jeg har er veldig praktisk, og god i bruk, men jeg tror jeg vil ha en tynnere til nyfødt og kanskje en litt mer spennende til 1åringen.Jeg og samboeren har vært sammen i over 10 år, i fjor på denne tida kjøpte vi hus litt lengre ut på "bøgda" i innlandet. For tiden er det store prosjektet å fikse opp hagen, og jeg har satt opp pallekarmer og sådd blomstereng. Men flere prosjekter følger.
Vi henta oss en kosepus fra dyrebeskyttelsen på 10årsdagen til forholdet vårt i høst, fin feiring!
Jeg har vært interessert i bæring (av barn) og er nå glad for at jeg ikke klarte å kvitte meg med alle favorittsjalene mine når jeg trodde vi var ferdig med barn. Jeg driver dog å ser på å kjøpe nye alt
Høres it som gode grunner til å kjøpe noe nyttJeg ser også på om jeg nå bytte ut litt bæretøy nå, ett av sjalene er litt tykt for nyfødt og litt varmt for 1åringen. Bruker også mye ringslynge nå så lurer på om jeg skal investere i en ny av det. Den jeg har er veldig praktisk, og god i bruk, men jeg tror jeg vil ha en tynnere til nyfødt og kanskje en litt mer spennende til 1åringen.
Så skummelt! Bra det gikk såpass bra da får du noe ekstra oppfølging denne gangen?Hei hei
Så koselig å bli kjent med dere.
Jeg heter Lena, er 36 år og bor i ei lita bygd i Sør Troms.
Samboer er 34, og vi har vært sammen siden 2012.
Jeg jobber som nattevakt i en bolig for ungdommer under barnevernet.
Vi kjøpte oss hus i 2019, rett etter vi fant vi ventet barn.
Hadde termin april 2020, men pga alvorlig svangerskapsforgiftning og at morkaken løsnet så måtte han ut i uke 31+4.
Han er nå en aktiv (!!) gutt og sliter kun med språkvansker og mulig adhd.
Vi prøvde på nr 2 i 9 mnd før det satt.
Vi gleder oss veldig. Vi begge ønsker oss 2 barn, så dette er siste
Ja skal ha hyppige svangerskapskontroller og runder på sykehuset. Skal på TUL i neste uke og på samtale. Blir nok da å få resept på Albyl-e og Fragmin som jeg skal gå på i svangerskapet.Så skummelt! Bra det gikk såpass bra da får du noe ekstra oppfølging denne gangen?