Her kan dere skrive litt om dere selv! La oss bli bedre kjent
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, derfor jeg ikke skrev hva, jeg foretrekker nok folk bare babler i vei hyggelig å bli litt bedre kjentDu skrev ikke hva man skal skrive så jeg bare babler i vei:
Jeg heter Ida i «virkeligheten» Har to jenter fra før på 10 og 12 1/2. Gleder meg veldig til denne spiren kommer til verden, da vi egentlig var ferdige, men så ombestemte jeg oss nå i høst som var. Jeg har vært gift med mannen i snart 12 år og vært sammen med han siden vi begge var 18 år, så det vil si 19 år sammen Jeg bor i Oslo i et rekkehus som jeg trives godt i. Vi har en veldig skjønn hund som er min bestevenn. Han passer alltid på meg og legger seg alltid rundt/inntil meg. Jeg er utdannet først barne- og ungdomsarbeider og for 6 år siden var jeg ferdig sykepleier. Jobber nå på et lite og koselig sykehjem som jeg storkoser meg på, med å dulle med alle de søte eldre «besteforeldrene» mine Ellers liker jeg å brodere litt frekke sitater og har masse prosjekter liggende som skal henges opp på veggen i inngangen hos meg slik at alle som kommer på besøk til oss skal forstå hvor gale vi er som familie
Jeg tror jeg stopper der. Takk for seg
Snakker gjerne om strikking jeg! Kan evt opprette tråd mår vi er hjemme fra skogstur etterpåJeg er også 26, blir snart 27! Bosatt midt i Oslo med samboer og to barn - de er snart 4,5 år og 2,5 år.
Gravid for 6. gang nå og det setter spor å ha mistet tre ganger.. derfor veldig redd denne gangen.
Hatt hyperemesis med begge barna, og denne uken slo kvalmen til for fullt selv om det er skikkelig slitsomt håper jeg det er et godt tegn..