Jeg sniker litt forsiktig her. 28, gift og bosatt rett utenfor Oslo. Ingen barn fra tidligere. Positiv test i går (8 dpo), og positiv digital i dag på morgenen. Er bare 3+0 i dag, så veldig veldig tidlig. Foreløpig termin 19.januar.
Hadde en MA i februar, oppdaget på tidlig ultralyd i uke 7+5. Overrasket over at testene slo ut såpass tydelig så tidlig denne gangen. Lykkelig og redd på samme tid akkurat nå. Håper spiren sitter hele veien denne gangen
Hadde en MA i februar, oppdaget på tidlig ultralyd i uke 7+5. Overrasket over at testene slo ut såpass tydelig så tidlig denne gangen. Lykkelig og redd på samme tid akkurat nå. Håper spiren sitter hele veien denne gangen

Last edited:
Jeg fikk positiv test på onsdag 30.4, 9dpo. Testet bare av ren impuls, da jeg skulle på hyttetur med venner og hadde kjøpt inn alkohol. Hadde IKKE troa på positivt svar, og ingen «tegn». Samboer sa når jeg fortalte at han hadde følt det klaffet denne gangen, men ikke turt å si noe
ganske sterk strek, og 1-2 på digital. 

Her går alt så bra som det kan gjøre
).
Gleder meg i alle fall til å bli kjent med dere 
Får også progesteronstøtte denne gangen, krysser fingrene for at det kan hjelpe.
Har anlegg for å kunne få tvillinger, så dette kan bli spennnende!