Vinterbabyx2
Betatt av forumet
Positiv test i morges med termin 6. januar Bor i Trondheim sammen med samboer og vår sønn på litt over 2 år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
VelkommenPositiv test i morges med termin 6. januar Bor i Trondheim sammen med samboer og vår sønn på litt over 2 år
Forrige gang ble jeg satt i gang nesten to uker før termin, så denne gangen er jeg veldig spent på om fødselen får starte av seg selv.
Jeg brukte emoji fra tlf, og ikke de innpå her. Så denne fremstod som i overkant traurig siden ikke en eneste emoji kom medPositiv test i morges med termin 6. januar Bor i Trondheim sammen med samboer og vår sønn på litt over 2 år

Hvordan går det?Brunt blod på papiret og litt smerter i korsrygg. Forbereder meg på det verste nå..
takk som spør! Jeg blør ikke i dag, ikke vondt i mange eller rygg, så krysser fingrene for at det går fint! Men skal til legen i morgen!Hvordan går det?
Så godt å høretakk som spør! Jeg blør ikke i dag, ikke vondt i mange eller rygg, så krysser fingrene for at det går fint! Men skal til legen i morgen!
Blir desember for flere av oss om vi kommer oss så langt. Blir mest trolig satt igang 37+0. Venter spent på oppdatering fra degForteller mer om meg og min situasjon når vi får et skjult forum! Men må bare si at dette ser ut som en skikkelig trivelig gjeng damer og så glad jeg får henge med dere her selv om min situasjon er litt uavklart tror termin er omtrent 2. januar, i så fall blir det desember for meg
Oi, så tidlig! Her vet jeg ikke når det eventuelt blir, men om alt går bra, så blir det nok 37/38 uker her, med risiko for at det må fremskyndes. Tusen takkBlir desember for flere av oss om vi kommer oss så langt. Blir mest trolig satt igang 37+0. Venter spent på oppdatering fra degTenker masse på deg
![]()
Hei! Fikk positiv test i dag, og er livredd.. 4+1… 2 tydelige streker på to teststrimler, samt bekreftelse på Clearblue sin m ukes indikasjon på at ueg er gravid. Jeg er 43 år og vet så altfor godt hvilke risikoer d fører m seg. Barnefaren er 48 år. Flere her inne som er av den «eldre garde»?
Har for øvrig født 1-2 uker før termin m mine to barn fra før.
Hadde aldri trodd, hadde gitt opp egentlig og var klar for å sette inn nuvaring igjen for å unngå menssmerter.. men så 1 år og 8 mnd etter fjerning av nuvaring så satt den.. forhåpentligvis. Er som sagt veldig redd og bekymret nå siden jeg er 43 og han 48. Hans 1. og min 3. Takk så mye for gratulasjon, gratulerer til dere ogsåOi, så tidlig! Her vet jeg ikke når det eventuelt blir, men om alt går bra, så blir det nok 37/38 uker her, med risiko for at det må fremskyndes. Tusen takkoppdatering følger!
Jeg nærmer meg 40 år, så føler meg også som den eldre garde her Gratulerer med graviditeten jeg har også to fra før og dette var en stor overraskelse!!
Takk! Her er det spiral inneliggende, så kan tro jeg fikk sjokk eller?Hadde aldri trodd, hadde gitt opp egentlig og var klar for å sette inn nuvaring igjen for å unngå menssmerter.. men så 1 år og 8 mnd etter fjerning av nuvaring så satt den.. forhåpentligvis. Er som sagt veldig redd og bekymret nå siden jeg er 43 og han 48. Hans 1. og min 3. Takk så mye for gratulasjon, gratulerer til dere også![]()
Ja... nå er sjansen stor for prematurfødsel i tillegg. Og de tre store barna mine kom i styrtfødsler 10 dager før termin. I tillegg har jeg en sykdom som gjør at jeg bør settes igang tidligst mulig og jeg har fyllt 41 år. Så er mange faktorer som spiller inn. Men står i papirene mine at igangsetting bør sterkt vurderes ved 37+0 og senest 11 dager før termindato. Jeg kan ikke risikere styrtfødsel i bilOi, så tidlig! Her vet jeg ikke når det eventuelt blir, men om alt går bra, så blir det nok 37/38 uker her, med risiko for at det må fremskyndes. Tusen takkoppdatering følger!
Jeg nærmer meg 40 år, så føler meg også som den eldre garde her Gratulerer med graviditeten jeg har også to fra før og dette var en stor overraskelse!!
Fødsel 3 tok 20 minutter (14 år siden) og fødsel 4 nylig tok 5 minutter. Og har en times kjøring til sykehus..Med spiral inne.. er d mulig?? Ikke planlagt da? Hva tenker du nå? Jeg er et kaos av følelser selv.Takk! Her er det spiral inneliggende, så kan tro jeg fikk sjokk eller?

Ikke planlagt i det hele tatt!! Er i sjokk!! Første tanke var å avslutte, men jeg vet ikke nå.. Må tenke og kjenne på det ordentligMed spiral inne.. er d mulig?? Ikke planlagt da? Hva tenker du nå? Jeg er et kaos av følelser selv.
Tok ut nuvaring for 1 år og 8/9mnd siden.. hadde egentlig gitt opp å prøve.. så var veldig overrasket da jeg fikk 2 streker! Siden han ikke har barn fra før, så visste vi jo ikke om han kunne… Veldig overrasket også pga. min alder… Huff, skjønner du er bekymret ift. at spiralen var inne ja, men håper undersøkelsen kan gi noen beroligende svar. Når skal du på d?Ikke planlagt i det hele tatt!! Er i sjokk!! Første tanke var å avslutte, men jeg vet ikke nå.. Må tenke og kjenne på det ordentligen baby er jo ganske herlig! Alderen min skremmer meg litt… og så vet jeg at oddsene ikke er topp med spiral inne, så må se hva undersøkelsen viser før jeg kan kjenne mer er din også en overraskelse ?