Introduksjonstråd - januar 2026✨

Husker deg såvidt fra Utmarsj, så gøy å se deg her!
Takk i lige måde! Leste gjennom introduksjonstråden uten å se så nøye på kallenavn, men da jeg kom til avsnittet om at du er elektriker tenkte jeg «vent litt, dette hørtes kjent ut»!

Sykepleier, 30 år, bor i Ålesund med mann og 3 barn. Barna er 6, 3 og 1,5 år. Hatt en SA før vi fikk nr. 3, så håper dette går veien på første forsøk! Hadde egentlig bestemt oss for å ha 3 unger, men følte meg ikke helt ferdig, liksom som at noe manglet, så da prøvde vi og det klaffet på første forsøk :Heartred

Last edited:
Har ikke introdusert meg enda :) 25 år og bor på Østlandet sammen med min samboer som er 31 år. Jobber som lærer (lektor) på en barneskole. Slutta på pilla nov 23, og nå i mai satt det endelig. Har vært lang tid med prøving og mange skuffelser. Jeg var på gynekologisk undersøkelse i okt 24 og da så alt helt supert ut. Fikk derfor mannen til å levere sædprøve. Resultatene der var ikke helt lovende. Vi ble henvist til IVF. Men plutselig fikk jeg positiv test forrige lørdag!:Heartred

Hei! Dette er nytt. Jeg er 22 år fra Sørlandet. Bor i oppussingsprosjekt med samboer. Vi har vært sammen i 4 år.

Jeg er usikker på terminen, men regner foreløpig med 11 januar:Heartred Har hatt veldig uregelmessige sykluser, så kan ikke regne fra første dag i siste menstruasjon. Eggløsninga var en gang i «påskeuka» xsmile9Klaffet på 6 forsøk, men prøvde siden august 24. Nå håper jeg bare dette går bra! Er 8 + 3 i dag. Vært nokså fin i formen, men noen dager veldig kvalm og utrolig trøtt.

Dette er første barnet vårt, og første barne- og oldebarn på begge sider. Vi er også først ut blant vennene våres. Ser for meg at vi og barnet får en masse oppmerksomhet etterhvert hahaha:happy::Heartred

39 år et par uker til Er født og oppvokst i Bergen. Har to barn. Vært gravid 7 ganger med denne graviditeten. Gått galt 4 ganger. Men med en annen partner.