Introduksjonstråd ❤️

Milla99

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Junibollene 2023
Snøfnuggene 2025 ❄️
Februarhjertene 2025
Hei! Tenkte vi kunne presentere oss her og bli litt bedre kjent, vi skal jo forhåpentligvis dele mange måneder sammen :happy093


Jeg er 25 år, dette blir barn nr 2. Har en datter på snart 1 år fra før av :) Jobber som sykepleier og trives veldig med det❤️ Spiren satt på PP4, en kjemisk på veien. Vært sammen med barnefar i 6 år, er fortsatt ikke gift, men det er nok ikke så altfor lenge til tenker jeg!
 
Last edited:
Jeg er 26, dette blir mitt første barn hvis alt går som det skal :love2 Aldri vært gravid før, så alt er helt nytt for meg:hilarious: er forlovet med verdens fineste mann, vi forlovet oss den dagen(!) vi begynte å prøve:hilarious: vi ble enige i desember om å få barn, men vi ble forlovet i januar:Heartred bryllup får komme senere, nå er det babytime!:happy093
Mannen har en datter ifra før av, hun er 9 år, jeg har vært en del av hennes liv siden hun var 2. hun er kjempegira på å bli storesøster hos pappan sin, men vi velger å vente lenge med å si noe til henne.. :Heartred
håper vi får skjult gruppe så jeg kan fortelle mer! :hilarious::Heartred
 
Jeg er 34. Dette blir vårt femte barn. (Forhåpentligvis tredje levendefødte) Har ei på 6 og en på 3 fra før. Akkurat sagt opp jobben for og fokusere fulltid på studier (bra timing, dagen før jeg fant ut jeg var gravid :hilarious: ) Vi mistet en gutt i svangerskapsavbrudd i januar 2022 grunnet trisomi 13, å ei lita jente i januar i år da det ble oppdaget på oul at hjertet hadde sluttet og slå en ukes tid tidligere. De vet at det var noe galt, men ikke hva.

Så vi håper jo at denne gangen skal gå bra, å vi endelig kan få babyen vår:Heartred
 
Hei! Jeg er 30 år og dette blir barn nr. 2 hvis alt går som det skal :Heartpink Har en liten gutt på 2 år fra før av. Dette er PP1 etter en Exu, så PP2 etter mitt første barn :Heartpink Jeg jobber som sykepleier og har en fantastisk samboer. Vi har også 2 katter og en hest, så vi har nok å finne på :laughing021
 
Jeg er 34. Dette blir vårt femte barn. (Forhåpentligvis tredje levendefødte) Har ei på 6 og en på 3 fra før. Akkurat sagt opp jobben for og fokusere fulltid på studier (bra timing, dagen før jeg fant ut jeg var gravid :hilarious: ) Vi mistet en gutt i svangerskapsavbrudd i januar 2022 grunnet trisomi 13, å ei lita jente i januar i år da det ble oppdaget på oul at hjertet hadde sluttet og slå en ukes tid tidligere. De vet at det var noe galt, men ikke hva.

Så vi håper jo at denne gangen skal gå bra, å vi endelig kan få babyen vår:Heartred
Fyyy så trist… :( Håper alt går bra denne gangen!❤️
 
Jeg blir 33 over sommeren, og dette er første graviditet etter rundt 3 år med aktiv prøving (såeh pp30 kanskje!?), og 9år tot. uten prevensjon. Satt med første IVF-forsøk (fryst). Vi har vært kjærester i 11år, samboere i 10, og gift de siste 1,5årene :Heartred Dette barnet er så utrolig etterlengtet, så håper så veldig at det vil gå bra. Krysser alt for alle spirene, og ser frem til å bli bedre kjent med dere!
 
Jeg blir 33 over sommeren, og dette er første graviditet etter rundt 3 år med aktiv prøving (såeh pp30 kanskje!?), og 9år tot. uten prevensjon. Satt med første IVF-forsøk (fryst). Vi har vært kjærester i 11år, samboere i 10, og gift de siste 1,5årene :Heartred Dette barnet er så utrolig etterlengtet, så håper så veldig at det vil gå bra. Krysser alt for alle spirene, og ser frem til å bli bedre kjent med dere!
Denne her må jo sitte til termin :Heartred for en fin historie mellom deg og mannen din, da:flower
 
Hei! Jeg er akkurat blitt 31 år og jobber som sykepleier. Jeg og min samboer har vært kjærester i 12 år og sammen har vi to fantastiske jenter på 7 og 10 år :Heartpink vi ble foreldre unge, og spesielt jeg kjenner på at jeg ikke er helt klar for å være «ferdig» med småbarnsperioden, vi er jo tross alt fremdeles relativt unge :hilarious:Vi ble enige om å prøve på en nr 3, og jammen satt det på første forsøk :Heartpink prøvde en god stund med nr 2, så det var ingen selvfølge at det skulle gå så raskt nå. Har opplevd en MA (da vi prøvde på lillesøster) så frykten sitter jo litt i for at det kan skje igjen. Men foreløpig er jeg flust i symptomer og håper spiren sitter hele veien, for jeg vet om 2 jenter som hadde eeeeelsket å bli storesøstre :Heartpink:Heartpink
 
Hei ☺️ Jeg er 31 år, gift med mannen i mitt liv på andre året, vært kjæresten og samboere i 8 år. Har ei datter på 5 år, og en søt bissevoffs ❤️ Vært prøvere i straks tre år, hadde en drøm om 3 år mellom mine barn- men ikke alltid det er like lett å bestemme slike ting selv.. 1 SA og 2 kjemiske bak oss, før det endelig satt på andre IVF forsøket og første fryseforsøk. Gleder og grugleder meg til tiden fremover og håper det er terminspire til oss alle ☺️ Ser frem til å henge her med dere i mange mnd ❤️
 
Hei! Jeg er 32 år, og gift på 6 året. Vi har en datter på 4 og en sønn på 6 fra før. Jobber innen organisasjonsledelse, og har mer det en fleksibel jobb som kan passe bra nå når vi har nr 3 på vei! Har lenge vært i tvil om vi skulle ha en til, men med positiv graviditetstest falt brikkene på plass, vi skal ha en til - så krysser fingre og tær for dette frøet <3
 
Hei, Jeg er 39 år og vi venter vårt andre barn. Vår første engel ble født i februar i år, men døde i krybbedød 6 dager gammel:Heartpink Både vår første engel satt på første forsøk IVF og vårt andre barn vi venter nå satt på første forsøk IVF. Vi har vært sammen i 6 år, jeg arbeider som rådgiver:)
 
Heisann :hello
Jeg fyller 33 år i sommer og bor midt i landet sammen med mann og datter på 1,5år. Fikk svak positiv test i går og i dag. Skulle fått mensen i dag sånn ca, så det er tidlig enda. Men krysser fingre for at alt går fint :)

Forrige svangerskap gikk som en drøm. Eneste symptom var at magen vokste og mensen uteble :laughing002 Heeelt på slutten kjente jeg at bekkenet mitt eksisterte, men det var ikke noe problem. Stod i butikkjobb helt til permisjonsstart. Fødte på termindato.
Er jeg like heldig denne gangen?:smiley-angelic001
 
Heisann :hello
Jeg fyller 33 år i sommer og bor midt i landet sammen med mann og datter på 1,5år. Fikk svak positiv test i går og i dag. Skulle fått mensen i dag sånn ca, så det er tidlig enda. Men krysser fingre for at alt går fint :)

Forrige svangerskap gikk som en drøm. Eneste symptom var at magen vokste og mensen uteble :laughing002 Heeelt på slutten kjente jeg at bekkenet mitt eksisterte, men det var ikke noe problem. Stod i butikkjobb helt til permisjonsstart. Fødte på termindato.
Er jeg like heldig denne gangen?:smiley-angelic001
Hørtes ut som en drøm av et svangerskap! :happy093 Håper det går like lett denne gang! Gratulerer :joyful::love2
 
Heihei

Jeg fyller 29 år i sommer. Jeg bor i vakre Tromsø sammen med min mann og min datter på 8 måneder. Jeg har enda ikke fått menstruasjonen tilbake etter forrige fødsel, men hadde mistanke om eggløsning i Mai, noe som da viste seg å stemme. Har nå testet positiv på rfsu test tidlig og clearblue tidligtest. Krysser fingrene for at alt går rette veien denne gangen også. Har nå bare 7 arbeidsdager igjen av permisjonen min før det er ferie.
 
Hei
32 år fra vakre Finnmark. Jeg jobber som butikkleder og fritiden blir brukt mye ute i skog og mark med samboer og hunden :)

Vi venter vårt første barn, traff på 2. syklus, så håper virkelig spiren sitter, hadde jo ikke i min villeste fantasi sett for meg at det kunne gå så fort :hilarious: Positiv graviditetstest i går med veldig svak strek, ny test i morgen hvis jeg klarer å vente!
 
Hei
Jeg e 34 år fra Trøndelag. Venter nå vårt tredje barn, har ei på 5 og en på 2 fra før. Der de to første var veldig planlagt kom dette svangerskapet som en overraskelse på oss, men er veldig velkomment! De to første svangerskapene har vært natt og da, da første var helt uten symptomer, mens i andre var jeg sykemeldt nesten hele veien på grunn av kvalme og bekkensmerter. Er derfor veldig på hvordan dette svangerskapet blir!
 
Jeg er 33 år fra Innlandet. Dette blir mitt 2.barn om alt går bra ☺️ Har en sønn fra før som blir 6 år i september ☺️ Har vært sammen med barnefaren i 2 år. Fant ut Jeg var gravid for 2 dager siden Testet positivt 2 dager før mens. Tok ikke lang tid før jeg ble gravid, 2 forsøk før spiren satt Håper det går bra, er så redd for spontanabort.
 
Back
Topp