Introduksjonstråd ❤️

Milla99

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Junibollene 2023
Snøfnuggene 2025 ❄️
Februarhjertene 2025
Hei! Tenkte vi kunne presentere oss her og bli litt bedre kjent, vi skal jo forhåpentligvis dele mange måneder sammen :happy093


Jeg er 25 år, dette blir barn nr 2. Har en datter på snart 1 år fra før av :) Jobber som sykepleier og trives veldig med det❤️ Spiren satt på PP4, en kjemisk på veien. Vært sammen med barnefar i 6 år, er fortsatt ikke gift, men det er nok ikke så altfor lenge til tenker jeg!
 
Last edited:
Jeg er 26, dette blir mitt første barn hvis alt går som det skal :love2 Aldri vært gravid før, så alt er helt nytt for meg:hilarious: er forlovet med verdens fineste mann, vi forlovet oss den dagen(!) vi begynte å prøve:hilarious: vi ble enige i desember om å få barn, men vi ble forlovet i januar:Heartred bryllup får komme senere, nå er det babytime!:happy093
Mannen har en datter ifra før av, hun er 9 år, jeg har vært en del av hennes liv siden hun var 2. hun er kjempegira på å bli storesøster hos pappan sin, men vi velger å vente lenge med å si noe til henne.. :Heartred
håper vi får skjult gruppe så jeg kan fortelle mer! :hilarious::Heartred
 
Jeg er 34. Dette blir vårt femte barn. (Forhåpentligvis tredje levendefødte) Har ei på 6 og en på 3 fra før. Akkurat sagt opp jobben for og fokusere fulltid på studier (bra timing, dagen før jeg fant ut jeg var gravid :hilarious: ) Vi mistet en gutt i svangerskapsavbrudd i januar 2022 grunnet trisomi 13, å ei lita jente i januar i år da det ble oppdaget på oul at hjertet hadde sluttet og slå en ukes tid tidligere. De vet at det var noe galt, men ikke hva.

Så vi håper jo at denne gangen skal gå bra, å vi endelig kan få babyen vår:Heartred