Introduksjonstråd ❤️

Jeg er 35år og bor i Oslo med mann og to gutter på 2,5 og 4. Det har vært noen år med unntakstilstand med to tette som er høyt og lavt og i tottene på hverandre og vi har vinglet litt på om det er helsemessig forsvarlig å få en tredje inn i miksen. Tenkte at de jo rekker å bli 9+ måneder eldre i mellomtiden og kanskje litt roligere, men det var med skrekkblandet fryd at det satt en spire i PP2.

Veldig spent på om dette går veien og om bekkenløsningen blir like ille som de to forrige svangerskapene :nailbiting:
 
35 fra Vestland. Dette blir nr 4 om den sitter og det er liv. Full av katastrofetanker grunnet lite/manglende symptom. Denne var ikke planlagt enda, prøvde å unngå det før sommerferie med de tre vi har. Har tre gutter og lengter etter en datter som en perfekt avslutning på flokken.
 
Jeg er 25år fra Vestlandet, og dette er første gang jeg er gravid. Er kjempe nervevrak og det har ikke helt gått opp for meg enda. Vet ikke hva jeg har i vente. Dette er så skummelt og spennende på samme tid
 
Hei! Jeg er 38 og bor sør i landet ☺️. Vi venter plutselig barn nr. 3, eldste er 4 (IVF). Nr. 2 og nå denne spiren kom uten hjelp. Håper alt går bra, det er jo tidlig ennå .
 
Hei
Akkurat blitt 33, så en positiv test kom som en ukes forsinket bursdagsgave. Dette blir vår første, vi fant hverandre i slutten av 20-årene.
Har hatt en spontantabort fra et tidligere forhold. Og ble etterhvert diagnosert med endometriose. Siden samboer har byttet jobb og er i prøvetid ville vi vente. Vi diskuterte muligheten for et liv med og uten barn, pga. alderen min og utfordringer.

Den lille er derimot hjertelig velkommen. Anser at dette var "meant to be". Siden det ikke er planlagt, den lille har kjempet hardt mot p-piller og endometriose for å eksistere. Kjenner at jeg gleder meg til å møte den lille krigeren:Heartpink
Lege satte termin til 22.februar enn så lenge
 
Hei,

Har fulgt med i forumet siden positiv test 28. mai, men ikke vært aktiv i forumet før nå. Fikk i dag bekreftet liv :Heartred på ultralyd og målt til 7+6 uker. Beregnet termin 06.02, menstermin 08.02.25.

Dette er vårt første barn. Jeg er fylt 40 år og bor i Østfold.

Har det siste halvåret hatt to graviditeter/aborter bak oss, en SA (sept 23) og en MA (mars 24). Startet å prøve for 1 år siden.

Krysser fingrene for at alle gode ting er 3 denne gangen :Heartred
 
Hei! 30 år, vært sammen med samboer i 9 år. Vi har en gutt fra før som snart blir 4. Vi brukte en stund på å bli gravid med han, og var forberedt på at det ville ta tid også med nr. 2. Sluttet på prevensjon for et års tid siden, fikk positiv test rett før jul, men begynte blø etter bare noen dager. Blodprøve hos legen viste at jeg hadde lite folat i kroppen, så da tenker jeg det var en mening med det :Heartred. For halvannen uke siden fikk vi endelig positiv test igjen, og nå er alle verdier bra på prøver så da håper jeg den sitter. Den første uka har gått veldig(!!) sakte - redd det ikke skal gå bra, men nå begynner jeg å få tro på at det gjør det. :happy:
 
Back
Topp