Introduksjonstråd ❤️

Hei :)
Jeg er 35 år, og har akkurat gjennomgått ivf som (ny)singel. Jeg tok rett og slett en blodprøve som fortalte meg at jeg har veldig få egg igjen, så om jeg noengang skulle få egne barn, så måtte det skje raskt! Har hatt en inseminering som ikke ble noe, og har nå positiv test på første pp med ivf :Heartred
 
Jeg er 34 år, fra Innlandet. Jobber som spesialpedagog i skoleverket. Har en sønn på 3 år fra før, så dette blir barn nr 2 hvis alt går bra :Heartred Vært sammen med bf i 13 år, og begynte å prøve på nr 2 i mai - spiren satt på første forsøk :joyful: Jeg er livredd for at ting skal gå galt, hadde kraftig svangerskapsforgiftning forrige gang og gruer meg litt til de kommende månedene, men gleder meg hjertelig til å velkomme lillebror/lillesøster :Heartblue
 
Hei! Jeg har akkurat fylt 33 år og bor i Oslo. Jobber i barnehage som pedagogisk leder. Bf og jeg har vært sammen i 8 år og vi har prøvd å bli gravide i snart 1 år. Det har vært en litt humpete vei grunnet PCOS hos meg, men fikk positiv test nå etter 1.runde med letrozol. Så nå krysser vi alt vi kan for at vi får oppleve å bli foreldre for første gang i februar 25 :Heartpink
 
Hei! Jeg er 30 år, bor på bygda på Vestlandet. Har ei jente på tre år fra før, og har prøvd på et søsken i litt over et år, hadde fått henvisning til utredelse uka før positiv test, så håper denne spira sitter :love017
 
Hei! Jeg er 38 år, bor i Finnmark og er nå gravid med nr. 4! Har to barn som er over småbarnsfasen og en liten en på ca 15 mnd. Minste og den lille spira i magen er IVF-forsøk da jeg og kona sliter litt med å produsere helt uten hjelp Håper spiren klorer seg fast!!
 
Jeg er 36år og venter mitt 3.barn. Det tok mange forsøk å få begge de to eldste, så det var en veldig positiv overraskelse at denne satt på 2.forsøk. Tar resten på skjult.
 
Jeg er 36, bor i Trondheim, jobber innen fornybar energi og venter mitt første barn :Heartred Var veldig forberedt på at det kunne ta mye tid før jeg ble gravid pga alder osv, men det skjedde altså i andre syklus etter jeg sluttet med prevensjon!:eek:
Men den lille spiren er veldig velkommen - så nå krysser jeg alle fingre for at alt går bra, og at det blir baby på oss i februar :Heartpink
 
Hei alle, jeg har opprettet en termin gruppe på facebook, for de som ønsker å være med i denne. Den heter termin februar 2025
Hei, det er allerede opprettet en facebookgruppe med samme navn 1.juni. Er over 200 medlemmer der.
 
Hei, Jeg er 39 år og vi venter vårt andre barn. Vår første engel ble født i februar i år, men døde i krybbedød 6 dager gammel:Heartpink Både vår første engel satt på første forsøk IVF og vårt andre barn vi venter nå satt på første forsøk IVF. Vi har vært sammen i 6 år, jeg arbeider som rådgiver:)
Kondolerer så mye :Heartpink Det var virkelig vondt å lese, helt utrolig trist... Gratulerer ekstra mye til deg med ny graviditet :Heartpink
 
Hei! Tenkte vi kunne presentere oss her og bli litt bedre kjent, vi skal jo forhåpentligvis dele mange måneder sammen :happy093


Jeg er 25 år, dette blir barn nr 2. Har en datter på snart 1 år fra før av :) Jobber som sykepleier og trives veldig med det❤️ Spiren satt på PP4, en kjemisk på veien. Vært sammen med barnefar i 6 år, er fortsatt ikke gift, men det er nok ikke så altfor lenge til tenker jeg!
Hyggelig å se igjen noe fra forrige termingruppe!:D
 
35 år, bor i Oslo, gift. Barn nr 2. Gøy å bli med i gjengen her! Er veldig tidlig gravid, så er avventende positiv enn så lenge.
Var dårlig med kvalme ++ i første svangerskap, så jeg er veldig spent på hvordan det utvikler seg med symptomer, foreløpig rolig på oppkastfronten:cool:
 
Introduserer meg litt sent, men her kommer det!

30 år, gift på første året og vært kjæreste med mannen i snart 11 år. Vi ble gravide med første barnet vårt etter ca 1 år med prøving (inkl. en MA i uke 10), og nummer to kom litt plutselig etter flere mnd med lange sykluser før den plutselig ble normal. Ca 22 mnd mellom dem.

Det har vært litt heftig med to tette barn, som fort ryker i tottene på hverandre, og jeg var lenge veldig sikker på at det holdt med de to. Men så i årsskiftet 2022-23 ble det klart for meg at vi skal ha en til, men ikke enda.
Ble brått klar i juni i fjor, søkte hjelp raskt pga PCO og ble gravid med termin i juli -24. Mistet dessverre igjen i MA i desember (uke 8). Var veldig sårt veldig lenge.
Men nå sitter forhåpentligvis terminspiren, og vi er klar for 3 høst/vinterbabyen ❤️
 
Heia ✨
Jeg er 32 år og er født og oppvokst i Nordland, men er bosatt i Trøndelag. Jeg og samboeren har vært sammen i over 10 år og vi har et barn født i 2022 :Heartpink Første barnet satt på første forsøk og i fjor sommer bestemte vi oss for å prøve på en til. Igjen ble vi gravide på første forsøk, men det endte dessverre i et svangerskapsavbrudd i uke 14 etter funn på TOUL, barnet var dessverre ikke forenelig med liv...
Det tok 3 halvhjertet PP'er før det satt igjen :Heartred Hjerteplasteret som kommer nå :Heartred

Skriver mer på skjult :joyful: Gleder meg til å henge med dere, håper det holder hele veien for oss alle :joyful:
 
Hei, eg er 35 år og venter nå mitt andre barn :happy:
Har fra før en nydelig gutt på 3 år :joyful:
Er fra Bergen, men bur nå i Rogaland.
Begge barna kom på første forsøk, første svangerskap var et mareritt!! Dette virker å gå ganske bra.....ihvertfall enn så lenge :hilarious:
Gleder meg til å gå gravid samt å føde i en tid uten corona og lockdown :angelic:
 
31 år gammel, jobber som lærer. Har ei datter på snart 5 og ei på snart 3 fra før. Har vært gift i 5 år, sammen i 12 år Dette ble spennende!
 
Hei hei :chicken:
42 år, gift, venter barn nr 5 (nr 3. felles), bor i solfylte Sandefjord men er ikke opprinnelig herfra.
Har vært noen lange prøveperioder tidligere, så til vår store overraskelse satt skuddet på første forsøk. Helt uvirkelig ennå. Mer tar vi i privat gruppe:Heartred
 
Jeg er 36 år, bor i Trøndelag med samboer og en sønn på ca. to år.

Dette er min tredje graviditet da jeg dessverre mistet 17 uker på vei forrige gang.

Jeg jobber som lærer. Burde få meg flere hobbyer, merker jeg, men trener litt og liker å lage mat.

Krysser fingrene for at denne spiren sittter. ❤️
 
Back
Topp