Intimbarbering..

Åja :) Jeg husker bare at jordmor sa jeg ikke burde pga. den gode gamle "det er en grunn til at det er der" :)
Synes det blir ekkelt etterpå med blødning i flere uker hvis det er en jungel der nede. Kan jo ikke bruke tampong og da blir det litt sølete.

Jeg er litt på den hvor jeg vil ha det så ryddig som mulig med tanke på renselsen:o Mensen har vært ille nok, men når en skal slite i ukesvis...ugho_O

Synes det blir ekkelt etterpå med blødning i flere uker hvis det er en jungel der nede. Kan jo ikke bruke tampong og da blir det litt sølete.
joa, men jeg syns det er mer ekkelt hva som skjer hvis du barberer deg, med tanke på alle bakteriene :P Jeg barberte meg så fort jeg kom hjem fra sykehuset, men ikke før føstel...

joa, men jeg syns det er mer ekkelt hva som skjer hvis du barberer deg, med tanke på alle bakteriene :P Jeg barberte meg så fort jeg kom hjem fra sykehuset, men ikke før føstel...
Ja jeg var glad jeg hadde vokset før fødsel. Barberte ikke for å si det sånn. Når jeg hadde tatt keisersnitt var det fysisk umulig å få fixet noe der nede på lenge.

Fjerner kun under armene med pinsett.
Ikke mye der nede uansett siden jeg er fra asia.

Back
Topp