Synes det blir ekkelt etterpå med blødning i flere uker hvis det er en jungel der nede. Kan jo ikke bruke tampong og da blir det litt sølete.ÅjaJeg husker bare at jordmor sa jeg ikke burde pga. den gode gamle "det er en grunn til at det er der"
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det blir ekkelt etterpå med blødning i flere uker hvis det er en jungel der nede. Kan jo ikke bruke tampong og da blir det litt sølete.ÅjaJeg husker bare at jordmor sa jeg ikke burde pga. den gode gamle "det er en grunn til at det er der"
![]()
Jeg er litt på den hvor jeg vil ha det så ryddig som mulig med tanke på renselsenMensen har vært ille nok, men når en skal slite i ukesvis...ugh
![]()
Hehe...jeg ogDET har ikke jeg tenkt på!!! iiiiiik! Får helt noia da...!
joa, men jeg syns det er mer ekkelt hva som skjer hvis du barberer deg, med tanke på alle bakterieneSynes det blir ekkelt etterpå med blødning i flere uker hvis det er en jungel der nede. Kan jo ikke bruke tampong og da blir det litt sølete.
Ja jeg var glad jeg hadde vokset før fødsel. Barberte ikke for å si det sånn. Når jeg hadde tatt keisersnitt var det fysisk umulig å få fixet noe der nede på lenge.joa, men jeg syns det er mer ekkelt hva som skjer hvis du barberer deg, med tanke på alle bakterieneJeg barberte meg så fort jeg kom hjem fra sykehuset, men ikke før føstel...