Haha veldig santSamme herTenker å "la det gro" noen uker før.. Men det er en risiko å gjøre i blide *ler*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha veldig santSamme herTenker å "la det gro" noen uker før.. Men det er en risiko å gjøre i blide *ler*
Eller bruk vanlig saksFå mannen din til å frisere deg
![]()
Åh nei! Stakkars deg! Man må gå til noen man vet er flink. Når jeg gikk første gang spurte jeg venninner om hvem de gikk til og valgte en de gikk gode for. Hadde nok vært livredd hvis jeg hadde opplevd det samme!Gjort det en gang, og det var første og siste, men tror jeg var litt uheldig, fordi hun tok voks på kjønnsleppene også (hvor det forøvrig ikke er hår), og reiv av så det flakset og jeg begynte å blø...dette skulle liksom være den skånsomme metoden også med sukkerpasta. Nei,da gror jeg heller en hel skog![]()
Ei på jobben går der for brasiliansk voksing en gang i mnd og er veldig fornøyd. Håper det ikke er jeg som har lav smerteterskel mtp fødselÅh nei! Stakkars deg! Man må gå til noen man vet er flink. Når jeg gikk første gang spurte jeg venninner om hvem de gikk til og valgte en de gikk gode for. Hadde nok vært livredd hvis jeg hadde opplevd det samme!
Nei, man skal jo ikke bli vokset der og de holder igjen huden slik at det ikke gjør så vondt når de vokser.Ei på jobben går der for brasiliansk voksing en gang i mnd og er veldig fornøyd. Håper det ikke er jeg som har lav smerteterskel mtp fødsel![]()
De anbefaler kun å ikke barbere pga fare for kutt/små sår. Det øker infeksjonsrisikoen ved fødsel/snitt.Lar det være. Hvis fagfolk anbefaler det, hører jeg på det. Dessuten er det sånn naturen er, det er slik vi mennesker er av natur, sysns ikke det gjør no å la håret gro frem til fødsel![]()
De anbefaler kun å ikke barbere pga fare for kutt/små sår. Det øker infeksjonsrisikoen ved fødsel/snitt.
Andre måter er helt ufarlige, så det finnes ingen grunner å leve som på 70-tallet, hvis man ikke ønsker det selv såklart.![]()
Hårfjerningskrem brenner jo huden! Skulle aldri bruke hårfjerningskrem for å fjerne hår der nede! Men på sykehuset bruker de klippemaskin før operasjoner så det handler om hvordan håret blir fjernet. Jobber på sykehus som sykepleier så vet hva jeg snakker om. Men uansett, hver sin smak!I brevet mitt står det all slags hårfjerning. Også spesifisert å ikke bruke hårfjerningskrem inntill 1 mnd før.
Dette Pga infeksjonsfaren.
Så jeg hører etter, og lar håret få gro.
Jeg lever fortsatt i 2016...![]()
De anbefaler kun å ikke barbere pga fare for kutt/små sår. Det øker infeksjonsrisikoen ved fødsel/snitt.
Andre måter er helt ufarlige, så det finnes ingen grunner å leve som på 70-tallet, hvis man ikke ønsker det selv såklart.![]()
Hårfjerningskrem brenner jo huden! Skulle aldri bruke hårfjerningskrem for å fjerne hår der nede! Men på sykehuset bruker de klippemaskin før operasjoner så det handler om hvordan håret blir fjernet. Jobber på sykehus som sykepleier så vet hva jeg snakker om. Men uansett, hver sin smak!
OK. Jeg tenkte på sånn opprydding generelt jegKlippemaskin ja, det blir noe annet. En kan jo klippe med saks også hvis en vil.
Spl her også. Har jobbet på kir avd på sykehus, så har klippet med det før opr jeg også.
Men jeg svarte på hårfjerning, det er ikke anbefalt.og det står det i ks brevet jeg har fått.
![]()