Intimbarbering..

Her er det voksing. I Oslo er det ett sted som bruke Love wax og det er utrolig skånsomt mot huden. Men, her på Vestlandet er det kun den vanlige voksen...som har gjort at jeg har utsatt det en stund nå. Tenkte jeg skulle prøve, meeen...o_O

Frister lite med intimfrisering for tida, men har en egen barbermaskin (billig hårklipper) til det området :p Kjører over med den og til vanlig barberer jeg men fjerner ikke alt. Skeptisk til infeksjoner der nede nå og ser ikke så godt lenger ;)

Nei nå holder det med bikinilinjen (samt å "klippe" litt hvis det skulle ta helt av). Man blir jo faktisk anbefalt å droppe totalt intimbarbering når det nærmer seg fødsel fordi håret har en viktig funksjon i forhold til å forebygge infeksjoner.

Tar ingenting her...er så stress nå at det gidder jeg ikke. Klipper det verste innimellom ;)

Nei nå holder det med bikinilinjen (samt å "klippe" litt hvis det skulle ta helt av). Man blir jo faktisk anbefalt å droppe totalt intimbarbering når det nærmer seg fødsel fordi håret har en viktig funksjon i forhold til å forebygge infeksjoner.

Samme her magen var så i vegen nå at jeg så ikke noe når jeg prøvde :p
Det var rene risiko sporten og prøve jo :eek:

Har barbert alt til nå, blir jo litt sånn der siden jeg ikke ser, men ser jo i speilet etterpå at det ikke er så verst, selv om jeg bommer litt her og der :D Er i uke 34, snart 35, så slutter vell snart med barberingen. Er bare at jeg føler meg så uvel om det gror over der nede. Spesielt bikinilinja får meg til å føle meg som en apekatt :D Er det ca en mnd før de anbefaler å slutte barberingen?

Jeg kommer virkelig ikke til lenger, så det får bare se ut som det gjør... Regner også med at de har sett det meste fra før;)

Brazilian :) funker fint!

Barberer i blinde jeg, ser ikke noen ting uansett om jeg prøver i dusjen eller i badekaret. Men får tatt det sånn ca.. Tenker å vokse når jeg er i uke 37-38 :p:p

Jeg fikk beskjed om å ikke barbere pga infeksjonsfare, og det måtte jeg ikke få når jeg er høyrisiko for prematur! Klarte å holde meg lenge, men sprakk tilslutt for 4 uker siden, og kjenner det er hardt å la være nå også :p kanskje jeg må investere i en billig sånn klippemaskin.. :p

Barberer i blinde jeg, ser ikke noen ting uansett om jeg prøver i dusjen eller i badekaret. Men får tatt det sånn ca.. Tenker å vokse når jeg er i uke 37-38 :p:p

Samme her :-) Tenker å "la det gro" noen uker før.. Men det er en risiko å gjøre i blide *ler*

Det får gro her nå☺ Men tar bikinilinja og litt utpå sidene mellom beina. Så stusser jeg resten foran hvertfall. Bruker speilet, men resultatet kan jo diskuteres :p

Brazilian :) funker fint!
Gjort det en gang, og det var første og siste, men tror jeg var litt uheldig, fordi hun tok voks på kjønnsleppene også (hvor det forøvrig ikke er hår), og reiv av så det flakset og jeg begynte å blø...dette skulle liksom være den skånsomme metoden også med sukkerpasta. Nei,da gror jeg heller en hel skog :D

Jeg fikk beskjed om å ikke barbere pga infeksjonsfare, og det måtte jeg ikke få når jeg er høyrisiko for prematur! Klarte å holde meg lenge, men sprakk tilslutt for 4 uker siden, og kjenner det er hardt å la være nå også :p kanskje jeg må investere i en billig sånn klippemaskin.. :p
Eller bruk vanlig saks :D Få mannen din til å frisere deg :D

Back
Topp