Haha samme her!Ja, jeg kommer også til å " rydde opp" men totalt glatt er jeg nok ikke den dagen jeg skal føde. Selv om jeg føler meg renest og mest tilfreds helt glatt.
Det blir ihvertfall ikke noe ville vesten der nede![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha samme her!Ja, jeg kommer også til å " rydde opp" men totalt glatt er jeg nok ikke den dagen jeg skal føde. Selv om jeg føler meg renest og mest tilfreds helt glatt.
Det blir ihvertfall ikke noe ville vesten der nede![]()
Haha, samme her! Og det får bare være /Blir nok litt "fantasveis" her også, prøver å ta sidene men det blir langt ifra bra når det må gjøres i blinde ;-) Har ikke sjangs til å se over og rundt magen...
barberte leggene i dag.. Herregud for ett slit.. måtte jo le av meg selv da!!Haha, samme her! Og det får bare være /puster som en hvalross og blir småkvalm hvis jeg prøver å bøye meg over magen, så her blir det ikke glatt hvertfall!
Eg syns og det va slitsomt, anbefale deg å prøve voksing på klinikk.så sleppe du å tenke på det på noen uker.så verdt detbarberte leggene i dag.. Herregud for ett slit.. måtte jo le av meg selv da!!
Herregud å sta man skal være når det kommer til hårvekst![]()
kanskje jeg gjør det neste gang. tar du bikinilinja også da?Eg syns og det va slitsomt, anbefale deg å prøve voksing på klinikk.så sleppe du å tenke på det på noen uker.så verdt det![]()
Eg tar som regel alt.lige ikkje å barbera meg.har gjort det i mangen år og syns ikkje det e vondt.men syns det e ganske ubehagelig nå når eg e gravid.er vel mer følsom da.men alikevel verdt detkanskje jeg gjør det neste gang. tar du bikinilinja også da?

hehe jeg får dra og prøveEg tar som regel alt.lige ikkje å barbera meg.har gjort det i mangen år og syns ikkje det e vondt.men syns det e ganske ubehagelig nå når eg e gravid.er vel mer følsom da.men alikevel verdt det