Intimbarbering!!

Ja, jeg kommer også til å " rydde opp" men totalt glatt er jeg nok ikke den dagen jeg skal føde. Selv om jeg føler meg renest og mest tilfreds helt glatt.
Det blir ihvertfall ikke noe ville vesten der nede :p
Haha samme her! :)

Fikk beskjed av sykehus og jordmor at jeg ikke får barbere noe kroppshår de siste ukene før fødsel, siden jeg har planlagt KS, og de da tar alle forhåndsregler for infeksjoner. Men tenker at jeg kan epilere bein og armhuler noen uker før, så holder det seg. Men grunnen til at de fraråder intimbarbering generelt, er jo nok også fordi alle kan ende opp med et KS, og da er det greit å hindre infeksjon i størst mulig grad.

:-P Blir nok litt "fantasveis" her også, prøver å ta sidene men det blir langt ifra bra når det må gjøres i blinde ;-) Har ikke sjangs til å se over og rundt magen...

:-P Blir nok litt "fantasveis" her også, prøver å ta sidene men det blir langt ifra bra når det må gjøres i blinde ;-) Har ikke sjangs til å se over og rundt magen...
Haha, samme her! Og det får bare være /:) puster som en hvalross og blir småkvalm hvis jeg prøver å bøye meg over magen, så her blir det ikke glatt hvertfall!

Haha, samme her! Og det får bare være /:) puster som en hvalross og blir småkvalm hvis jeg prøver å bøye meg over magen, så her blir det ikke glatt hvertfall!
barberte leggene i dag.. Herregud for ett slit.. måtte jo le av meg selv da!!
Herregud å sta man skal være når det kommer til hårvekst :p

barberte leggene i dag.. Herregud for ett slit.. måtte jo le av meg selv da!!
Herregud å sta man skal være når det kommer til hårvekst :p
Eg syns og det va slitsomt, anbefale deg å prøve voksing på klinikk.så sleppe du å tenke på det på noen uker.så verdt det ;)

kanskje jeg gjør det neste gang. tar du bikinilinja også da?
Eg tar som regel alt.lige ikkje å barbera meg.har gjort det i mangen år og syns ikkje det e vondt.men syns det e ganske ubehagelig nå når eg e gravid.er vel mer følsom da.men alikevel verdt det

Har gitt opp.... Det får bare gro inntil videre, så får vi se utpå sommern om man foretar ei kraftig beskjæring.... På leggene har jeg lite hårvekst, og det lille som er er veldig lyst, så det får bare være!

Heldigvis har hårveksten avtatt utover svangerskapet så det vokser mye saktere og jeg barberer derfor mye sjeldnere. Men det gjøres i blinde og kjenne etter/se etter i speilet etterpå. Og perfekt blir det nok ikke, men det får nå bare bli som det blir denne perioden.. :troll:

Eg tar som regel alt.lige ikkje å barbera meg.har gjort det i mangen år og syns ikkje det e vondt.men syns det e ganske ubehagelig nå når eg e gravid.er vel mer følsom da.men alikevel verdt det
hehe jeg får dra og prøve :P

Back
Topp