Intimbarbering!!

Mirakel nr 4

Glad i forumet
Noen her som trimmer underetasjen? Nå føler jeg set blir vanskelig... Kommer ikke til og ser ikke en dritt :wtf: Enten må jeg la vær resten av ukene... Hva gjør dere??

Haha, ja jeg gjør det "i blinde", ser jo ingenting og når jeg ser i speilet etterpå ser jeg at det ikke akkurat er perfekt :p

Har full-size speil på badet, det hjelper. Sjekker med lite speil etterpå om jeg er fornøyd. Blir ikke like bra som før nei :P

Husker at sist fikk jeg høre at man ikke anbefaler å barbere seg siste tiden før fødsel pga Infeksjonsfare. Så gikk over til hårfjerningskrem de siste ukene, må huske å kjøpe inn nå...

Det har jeg mer eller mindre gitt opp! Stusser litt, og tar kantene, resten får fader meg bare være...tipper jordmødrene har sett det meste før :p Og mannen er ikke så ofte i den avdelingen lenger, så jeg gidder ikke stresse for hans del heller...

Har også lest at pga infeksjon så Bør man ikkje være nybarbert i fødsel. Så har begynt å øve meg (kansje mest fordi æ ikkje kommer til)

jeg har gitt opp total barbering. :P tar bare bikini linja.
føler at noe annet bare resulterer i fantasveis der nede :P

Her er det urskog, jeg syns det er kronglete nok å barbere leggene.. Trøster meg med at hår sikkert er det minst ekle både mann og jordmødre får se under fødselen:oops:

Det går veldig fint, faktisk. Magen er ikke så stor at jeg ikke ser noe. Litt ubehagelig å bøye seg bare, men funker fint enda:)

Her blir det barbering i blinde. Bare føle seg frem. Skikkelig irriterende og ikke se noenting. Hehe
Fikk beskjed av jordmor på sist time om å droppe barbering fra nå og frem til fødsel pga. Infeksjonsfare, men vet ikke om jeg klarer å la være helt ennå.
Men jeg kommer nok ikke nybarberte til sykehuset. :)

Her blir det barbering i blinde. Bare føle seg frem. Skikkelig irriterende og ikke se noenting. Hehe
Fikk beskjed av jordmor på sist time om å droppe barbering fra nå og frem til fødsel pga. Infeksjonsfare, men vet ikke om jeg klarer å la være helt ennå.
Men jeg kommer nok ikke nybarberte til sykehuset. :)
Ei jeg kjenner nekta å komme med full Bush på føden. Hun fikk mannen til å barbere hu før de dro mens hu lå med rier :D

Ei jeg kjenner nekta å komme med full Bush på føden. Hun fikk mannen til å barbere hu før de dro mens hu lå med rier :D
Å kjære vene, så desperat blir jeg nok ikke. Haha! :-)
Tror nok ikke noen andre enn oss selv bryr seg om hvordan vi ser ut der nede når vi skal føde.

Gjør det i blinde, og kjenner etter med hånda :p Tror det funker ganske greit. Men har sagt til samboer at han får stille opp hvis jeg ikke får det til lenger, føler meg så mye mer vel når jeg er frisert nedentil. Pleier vanligvis å gjøre det hver dag, selv om ingen akkurat skal se så mye der nede :joyful:

Å kjære vene, så desperat blir jeg nok ikke. Haha! :-)
Tror nok ikke noen andre enn oss selv bryr seg om hvordan vi ser ut der nede når vi skal føde.
Helt enig. Kommer som sakt til å ta "kantene" ved sommertiden. Trenger jo ikke akkurat vokse villt ut av bikinitrusa :P men tror ikke jeg prøver meg på noe mer enn det :P

Helt enig. Kommer som sakt til å ta "kantene" ved sommertiden. Trenger jo ikke akkurat vokse villt ut av bikinitrusa :P men tror ikke jeg prøver meg på noe mer enn det :P
Ja, jeg kommer også til å " rydde opp" men totalt glatt er jeg nok ikke den dagen jeg skal føde. Selv om jeg føler meg renest og mest tilfreds helt glatt.
Det blir ihvertfall ikke noe ville vesten der nede :p

Back
Topp