Intim barbering!?

Har litt problemer med å bruke speil! Henger meg så opp i speilbildet av alt jeg gjør blir speilvendt! Hehe![:D]

det må du ikke gjøre, men gubben vil sikkert hjelpe deg hvis du spør han hehe[:D]

Han må kanskje få prøve det en gang, så jeg vet om jeg kan stole på han til eventuelt flere gang. [;)] Han kan jo det der på seg selv, men jeg syntes liksom at jentestellet er litt mere sårt.. Bedre å bare go for it enn å gruble på om han klarer det. [:)]

ja det er sant, men trenger vi hjelp med det, så vi bare spørre vår bedre halvdel. hihi[:D]

Jeg bare MÅ komme med et usaklig innlegg her tidlig en søndags morgen (håper ikke den som startet tråden tar det ille opp at det er litt "off topic"). Har siste tiden prøvd å lage en aldri så liten "sveis" der nede, for det er visst skikkelig "turn on" har jeg hørt. Sist uke da jeg skulle trimme denne "sveisen" var jeg litt uheldig, og tok litt mer enn planlagt. Da jeg så meg i speilet så jeg at det ligna på barten til Hitler! [:D] Siden det var midt i EL perioden kasta jeg meg over gubben litt utpå kvelden, og viste stolt frem barten til Hitler. Midt i akten begynner mannen min å le, for dette var første gangen han hadde hatt sex med en diktator! Ha ha, det gikk som det måtte gå, og i går forsvant barten og både gubben og jeg er fornøyde!

hehe, er ikke så enkelt å få til sveisen som 1 vil der nede har jeg funnet ut[:D] nå er magen i veia så jeg tar alt også. bra at dere ble fornøyd.[;)]

Haha! Ja, sex må jo kunne være morsomt en gang i blandt og![:D]
Hva om HAN kunne barbert en hitlerbart under penis og tegnet to øyne over! Hehe! Da hadde han fått DEN nesa! [:D][:D][:D]

Ha ha ha... Skal foreslå det!

Åssen får dere til å barbere dere nedentil enda a????? Jeg måtte gi opp da jeg ikke så hva jeg gjorde jeg i frykt for å kutte av både det ene og det andre med høvelen! [:D] Så nå får gubben pent "gå tur i skogen" hvis det er noe han vil! Hehe...

Har du stor mage i veien da kolibri? Maysen foreslo å invitere gubben til å gjøre det for oss. Tenkte jeg skulle prøve å la han gjøre det, selv om jeg er litt nervøs for det...[&:]
Jeg syntes det er like greit å ikke se ned når jeg høvler. Bare føle seg fram. [:)] Med speil blir jo alt bare speilvendt.. Hehe![;)]

Den varmorsom pebbles[:D][:D][:D]

Hei Maysen. Hvor langt er du på vei? Må si jeg syntes du er heldig når magen er i veien, må være utrolig koselig! Uff så babysyk jeg er, trodde ikke det var mulig! Hadde vennene mine lest dette hadde de ledd. Alle tror at jeg ikke vil ha barn, at jeg vil prioritere bort det. Har latt dem leve i den troen, så blir overraskelsen desto større dersom jeg blir gravid![:D]

Tenkte jeg bare skulle komme med en liten historie når det gjelder å benytte skum.Litt off topic,men så det bla snakket om skum her isted.
For jeg var litt smart en gang for ei stund tilbake skulle overraske samboern med å fjerne alt,la desverre ikke merke til at skummet var ment for føttene og ikke bikinilinjen,eller jeg la kanskje merke til det,men tenkte at det gikk vel også på bikinilinjen.Så jeg stod på badet og smurte inn hele greia.Liten stund etterpå kjente jeg at det ble så stikkende,og skylte med en gang.Så gikk det vel ca en halvtime,og enda var ikke stikkingen borte.Da jeg gikk til soverommet så jeg at han ble halt paff og klarte ikke å si noe.stotret frem bare "dduh ddduh?".Se ned sa han, og til min store forskrekkelse så hadde skummet irritert slimhinnene slik at ALT der nede var dobbelt så stort,det så ut som elefantlepper!!!
Heldigvis forsvant det etter en dag,så jeg anbefaler alle som skal benytte skum å teste om man reagerer på skummet*lol*[:D]

Ha ha ha, må ha vært litt av et syn! Regner med at det var skikkelig turn off.. Det var da faktisk litt moral i historien din da...

he he he, HanneKristine[:D]

Ja, det er best å være forsiktig jenter...

Hehehehe![:D] Var det vondt da, med stikkingen?? Uff, må vel gå å sjekke den boksen jeg har da.. Vil ikke risikere å få noe elefantlepper her i gården.. [&:]
Litt privat, men tar sjansen på å spørre hvilket skum du bruker da pepples?

He he, da hadde det blitt skikkelig TULLMUS da,tullmusa....*[:D]gapskratter*!!!![:D]

Når magen kommer i veien, er det bare å spørre mannen din..
Min mann gjør det nesten alltid for meg, og han er faktisk (!) mye flinkere enn meg på det området!! [;)]
Så hvis jeg skulle komme til å få en mage som er i veien, så vet jeg hvem jeg skal spørre om hjelp [:D]
Det kan jo også tirre opp mannen, mannen min er helt med når jeg spør om han vil gjøre det, og så ender det fort opp med en kjap en i dusjen [:D]

hei pebbles
jeg er 25 uker på vei. koselig er det, men det er litt slittsomt å bøye seg da. har 3 turboa på 6-3 og 20mnd, så det merkes at jeg har mage ja.blir turen din å, kanskje det har klaffet for deg denne gangen[;)] da får de være i den troen til du sier at du er gravid, blir vel lang i maska da kanskje.[:D]skal krysse det jeg har for alle dere prøvere[;)]
ORIGINAL: pebbles

Hei Maysen. Hvor langt er du på vei? Må si jeg syntes du er heldig når magen er i veien, må være utrolig koselig! Uff så babysyk jeg er, trodde ikke det var mulig! Hadde vennene mine lest dette hadde de ledd. Alle tror at jeg ikke vil ha barn, at jeg vil prioritere bort det. Har latt dem leve i den troen, så blir overraskelsen desto større dersom jeg blir gravid![:D]

trodde 1 kunne bruke all slags skum alle steder jeg. hehe, måtte bli ubehagelig å være så oppsvulmet der da.[:D]

Back
Topp