Intim barbering!?

[:D][:D][:D]

Nei huff.. Nå tror jeg jeg er overtrøtt! I morger blir jeg å lure på hva i all verden det er jeg har skrevet! *humrer*

Huff, det tar litt a detta, men godt folk her inne har litt humor[:)]Trenger det i prøvetiden, svangertiden og all ting[;)]

Heisann!
Humor, ser dere for meg...[:D]
Er en natterangler jeg og. Har vært en tur på by'n i kveld. [8D]
Jeg tviler på at noen flere bakterier slipper til om man barbere seg, disse bakteriene kommer i tilfelle fra underlivet, så skulle tro at det "vokste" mer av dem i en urskog, enn om man var barbert?! Og i dag dusjer man som regel minst en gang til dagen! Så sopp er sikkert noe man heller burde frykte!
Mann min har aldri barbert meg nedentil, men skulle jeg være så heldig å få en stooor mage etterhvert, så skulle han få prøvde seg ihvertfall. det er jo bare til å ta det litt forsiktig... Mannen har jo barbert seg selv i mange år, og er og kanskje vant til å fjerne sine egne hår nedentil..??! Ellers så er det jo intim voksing. Det har jeg gjort et par ganger.. Å ja, det er vondt, første gang, men så er det mye bedre neste gang. Og det koster litt, men det er verd det absolutt!!!

Heisann Krepsen!
Man blir natterangler når man har ferie og all ting.Ser det er 3 dager til du skal teste, spennende tid...
Ønsker deg lykke til!

Takk... Jeg er selvfølgelig spent, og vi har prøvd veldig denne mnd, med EL -tester osv. Forrige mnd var han bortreist, og før det tenkte vi ikke så mye over det. Er vel 5 PP nå. Har så lyst å få en baby til våren...[:)]
Jeg reiser bort neste uke, og har ikke tenkt å ta med meg tester, så hvis ikke TR dukker opp i uka, (IKM 3.aug), så tester jeg meg ikke før neste søndag el mandag. Like greit å ikke ta tester med seg, så slipper jeg å tenke på det. Jeg skal hjem til der jeg er ifra, så det er og uaktuelt å kjøpe tester på de lille stedet der.. pga jungeltelegrafen [8|]

Heihei!

Ja, i natt tok det virkelig av her! Hehe![:D]
Tror også du gjør lurt i å ikke teste før du kommer hjem Krepsen, eller å ikke kjøpe tester der! Er sikkert en eller annen kjenning av moren din, eller en nabo av en kjenning av moren din på apoteket! Hehe..[;)]

Det er jo "pelsen" som er beskyttelsen mot bakterier (eller?), men man er jo mer hygienisk av seg nå. Det skal da gå bra å barbere seg. Leste jo tidligere at gyn eller legen ikke hadde sagt noe om det når hun var på undersøkelse. Regner med at hvis man ikke skulle ta vekk hår, så hadde vi blitt opplyst om det. [:)]

Voksing?? Ja, hadde vi hatt mulighet til å gjøre det her i byen, så ville jeg kanskje prøvd det. Har lest at det er vondt og kanskje litt ubehagelig å ligge å skreve for å bli vokset, men at man på en måte blir herdet etter hvert. Men man slipper jo å fjerne så ofte!
Så det er sikkert en flott måte å fjerne på![:)]

hehehehe dere er morsomme![:D]gjødsel ja...den var fin[:D]

men uanset tror jeg at jeg skal holde meg til barberinga selv om jeg blir gravid også.er liksom blitt en vanesak det.[;)]

jeg har heller ikke hørt noe om det på gyns så da er det vel bare å høvle i vei[8D]

Ja, deter vel kanskje best å ordne det på egen hånd, stardust[:)]
Ikke godt å vite hvordan det ender hvis mannfolka slipper til[&:][;)]

Har lest (og ledd av) det dere skrev i natt, og må bare komme med en kommentar. For inntil et par år siden var det alltid mannen min som barberte meg! Da var det vorspielet vårt, og i tillegg ble jeg mye bedre barbert enn når jeg gjorde det selv. Han ser alle krokene og krikene jeg selv ikke ser, i tillegg til at han er veldig forsiktig. Tenkte på det senest i dag da jeg sto på badet og svetta og raka at nei, f... heller, dette kan gubben gjøre! Alt går så mye lettere da liksom.. Nå er det stort sett jeg selv som gjør det, av praktiske årsaker. Men skulle jeg være så heldig å bli gravid en dag, skal han få ta over barberingen når magen blir i veien! [;)]

Hmmm... Kanksje det er verdt forsøket da. [;)]

Men må bare spørre.. Har du prøvd å bruke skum da? Har brukt det foran, men jeg tør ikke ta over kjønnsleppene..[&:][&:] Er så redd det skal komme noe inn..[&:][8|]

Jeg skummer ned hele greia, hvor jeg enn kommer til. Tror ikke det er farlig, og det er liten mulighet for at det skal komme inn i vagina. Den er så godt beskyttet av hud, så det er ingen fare. Prøv, du kommer til å bli positivt overrasket!

Jepp! Det skal jeg gjøre, i dag en gang![:D]

he he, husk gjødselet da tullmusa[;)]

Lykke til da[;)]

Hehe! Må mote meg litt opp. Er for trøtt til å gjøre det nå. Kan jo ende med katastrofe da! Hehe![:D]

Ja, rene jungelområdet der nede da, tenker jeg[:D] *haha*

Nei da, det går nok bra!

vokser så fort nedentil at 1 trenger da ikke gjødsel, tullmusa[:D] er vanskelig når magen er i veia ja, men gubben sier ikke nei til å barbere der ,vuttu. hehe[;)]

ja jeg tror jeg ordner den biffen selv...[:D]

nå vet jeg ikke hvor stødig på hånden deres mannfolk er men i mitt tilfelle tar jeg ikke sjansen....[:D]har hørt en skrekk historie om at det ble litt mer en hår som kom av....[:o]

å fytt i katta det må gjøre vondt....[:'(]

uffda, hørtes ikke godt ut nei. da må du sitte med speil , den dagen magen er for stor tenker jeg[:D] men det går vel bra uta speil å kanskje. og visst du ikke klarere det selv, sier sikkert ikke gubben din heller nei til sånt arbeid hehe[:D]

hehe, stardust, det hørtes ikke godt ut....Nei, vi må nok gjøre stellet selv[;)]

Back
Topp