Intim barbering!?

Jeg mener jeg brukte et eller annet produkt ra veet.Men uansett så er det utrolig viktig å lese om det er beregnet for underlivet:P

Pebbles:Ble ikke noe på han den dagen nei[:D]

Huff...[:D][:D][:D]

nei, det skjønner jeg ja[:D] han hadde vel gledet seg til sengevalsen han, stakkars[:)]

Jeg bruker barberskum Gilette for damer. Ant. brukte Hannekristine hårfjerningskrem, og det er sinnsykt vont (ja jeg har prøvd). Så det dere må gjøre er å bruke barberskum, nytt blad for hver gang (For å unngå infeksjoner), og gjerne i badekaret for å løse opp hårene. Lykke til med barberingen!!

hehe Enig med deg Cecci!!!

Noe å "skjule seg bak" hihi.. den var god!!![:D]

Min samboer bruker alltid å gjøre det.. Mest fordi jeg ikke klarer det mer pga hoftene.. Å han er faktisk kjempe flink[;)] Eneste problemet mitt er at det kiler så forferdelig at jeg holder på å le meg ihjel! Men han gjør det nøye og forsiktig.. Åsså har jo han mye bedre oversikt enn det jeg har.. Hehe, det er jo bare å la dem prøve å sjekke ut resultatet etterpå[:D]

enig med deg,lindaen[:D]

Mannfolkene er sm regelgode i å barbere der nede, men ender som regel opp med at det blir et vorespiel.. Men det gjør jo ikke noe [;)]
Jeg brukere Gillette woman me alover, og det haralltid gått bra. Har hørt at det kan være lurt å gå over med en rense krem (feks slik som man bruker til evt sex leketøy)-det renser godt opp slik at det ikke blir betent o.l

Lykke til

Det som er "galt" med å barbere seg nedentil når man er gravid, er at man lettere kan få soppinfeksjon i skjeden, tror jeg.. mener å ha lest det en plass.. Så er nok ikke skadelig for barnet, men veldig ubehagelig for deg selv.

Har også lest at det er en grunn til at vi er utstyrt med hår der nede... Det skjermer mot bakterier og slikt, men da er vel løsningen å stusse litt heller?? Og ikke bli helt blankpolert?!? [:D] det føles jo faktisk mer renslig uten hår, selv om det er noe forferdelig irriterende når det vokser ut igjen!
Det er en riktig så god ide å la mannen ta seg av barberingen. Har ikke prøvd selv... Er nok ikke dumt - det er egentlig et forferdelig "klatt" å stå å bøye seg slik når magen begynner å bli "trang" og øm! Veet sensitive krem går an, men tror ikke jeg tar sjansen på dette nå. Må huske på at det er litt mer ømfintlig der nede nå! [&o]

Jeg har ikke tenkt å slutte med det, i hvertfall. Velger å tro det ikke har noen betydning.
Blir nok mannen min som må frisere meg når jeg begynner å bli stor! [:D][:D]

De fleste får visst sopp under svangerskapet pga alt som skjer med kroppen. (slapp heldigvis det jeg) De anbefaler å sove truseløs om natta slik at det kommer luft til. Ikke så mye luft som kommer til hvis man har en urskog der nede [;)]

Hehe[:D] Av med trusene folkens, og shave[:D]

Ja det er i hvertfall ikke noe godt å bruke kjønnshåra til mannen som tanntråd når man "gjør en jobb der nede"! Uff nå var jeg kanskje litt vulgær, er litt trøtt ama!

hehe, det er helt sant pebbles[:D] mye bedre å bruke tanntråd som man kjøper[:D]

hahaha[:D][:D][:D] Du får sagt det du, pebbles[:D][:D][:D]

Back
Topp