*inspirert* Matchende klær?

Ja de mannfolka :-P Jeg har hentet lillemor i barnehagen og hun har hatt på seg nattkjole, en annen gang hadde hun på seg sokker for voksne, så hælen på sokken gikk opp på leggen hennes :-P
Min mann begynner å bli flink til å matche klær nå da, da hun var baby kunne hun ha på seg klær som overhodet ikke passet sammen :-)

Haha, nå måtte jeg flire! :D

Nei, ikke på barnet. Viktigste eressurs at han opplever medbestemmelsesett og velger klær selv

Er så enig!
Hva så om buksa og genseren kræsjer littegrann? Jeg ser ikke problemet. Klær er klær - funkjsonen til hverdags er å være behagelige og å gi varme.
Hentet forøvring yngste i helblått antrekk i bhg her en dag, mannen hadde syntes det var kult med smurfeblått antrekk og han på litt over året er med på alt enda ;)

Ja ! Veldig;) syns det er lettere å kle dem. Vaske å organisere klærne også når de er like.
Har kledd dem likt alltid siden de var født men nå når de er blitt større får de bli med å velge ut klær i butikken.

Ja, jeg liker at ungen min er ordentlig kledt og at klærne passer sånn høvelig sammen. :)

Bruker lengre tid på å velge ut ungens antrekk enn mitt eget :p :eek:

Men alltid behagelige og praktiske klær. Ull om vinteren og tights/genser om sommeren. Gjerne et skjørt eller en kjole over dersom hun vil ha det. :)
Men man kan være ordtenlig kledd sel vom man ikke matcher d.!

Ja, klærne må passe sammen. Når vi bare er hjemme er det ikke så nøye.

Oftest er det jo sett. Vil jo ha klær som passer sammen da :)

Viktig her ;p liker egentlig at barna matcher hverandre litt også (ikke like klær) :)

Kunne aldri putta på en vanlig blå bukse til en turkis tskjorte feks ;) :p feil blåfarge !

Er så enig!
Hva så om buksa og genseren kræsjer littegrann? Jeg ser ikke problemet. Klær er klær - funkjsonen til hverdags er å være behagelige og å gi varme.
Hentet forøvring yngste i helblått antrekk i bhg her en dag, mannen hadde syntes det var kult med smurfeblått antrekk og han på litt over året er med på alt enda ;)
Nemlig.. ikke rart barn opplever press heller når tom klær må matche.

Hmm.. njah nei så lenge tøyet er rent og pent fortviler jeg ikke om ikke bukse og genser er helt perfekt for hverandre. Men klart, noe skriker jo feil kombo lang ei.

Eneste jentene ikke får kle på seg er rødt og rosa ilag :p gutten på 8år kan godt komme i blå bukse og rød genser :) han elsker fargerike klær og jeg lar han kombinere :) barn er barn <3

Det er aldri dumt å lære hvordan man skal kle seg, hvilke farger som passet sammen og hvilke som ikke passer sammen. Ser mange voksene, spesielt menn som kler seg som en dass. Klær er det første man ser når man møter ett menneske, klarer du ikke å kle deg så er det ikke sikkert du får jobben du ønsker deg enn gang. Det handler svært lite om press, men at klærne passer sammen går inn under den daglige hygienen vil jeg si.
Man dusjer, vasker seg, tørker seg etter man har vært på do, man pusser tenna og man kler seg normalt.
At klærne matcher betyr ikke at klærne ikke er behagelige og praktiske for små barn.

Ja, jeg merker jeg blir litt matt.
Og selv om jeg sier jeg ikke er fryktelig opptatt av matching så betyr jo ikke det at han ser ut som "en dass" heller. At andre ikke synes han har på "riktig" blåfarge betyr ingenting så lenge han er fornøyd med det han har på.

Det er aldri dumt å lære hvordan man skal kle seg, hvilke farger som passet sammen og hvilke som ikke passer sammen. Ser mange voksene, spesielt menn som kler seg som en dass. Klær er det første man ser når man møter ett menneske, klarer du ikke å kle deg så er det ikke sikkert du får jobben du ønsker deg enn gang. Det handler svært lite om press, men at klærne passer sammen går inn under den daglige hygienen vil jeg si.
Man dusjer, vasker seg, tørker seg etter man har vært på do, man pusser tenna og man kler seg normalt.
At klærne matcher betyr ikke at klærne ikke er behagelige og praktiske for små barn.
Virkelig, så om klær ikke passer sammen så har man ikke skjønt den daglige hygienen? Det er noe av det merkeligste jeg har lest. Å jo det handler om press, om man leser rundtomrking for tiden er det mye press ang klær og det starter i bhg. Kler seg normalt ja, men det betyr ikke at demå matche!

Ja, jeg merker jeg blir litt matt.
Og selv om jeg sier jeg ikke er fryktelig opptatt av matching så betyr jo ikke det at han ser ut som "en dass" heller. At andre ikke synes han har på "riktig" blåfarge betyr ingenting så lenge han er fornøyd med det han har på.
Helt enig med deg ja.

Back
Topp