*inspirert* Matchende klær?

Så lenge vi bare er hjemme er det ikke så nøye, men dersom vi skal ut på noe så har jeg helst på henne klær som passer sammen.

Sambo ser ikke helt det samme som meg.

De skal helst det, men om det er LITT off så kan jeg se gjennom fingrene. ;)
Helt ubevisst matcher jeg av og til hva jeg og vesla har på oss... Type: begge kjører grått tema. :P Heldigvis oppdager jeg det som regel før vi går ut av huset for slikt blir litt sært, men kanskje jeg overtenker det litt. ;)

Hvis vi skal pynte oss litt passer jeg på at klærne matcher. I barnehagen eller bare her hjemme har hun stortsett på seg ull og da bryr jeg meg ikke noe om det :)

Ja, det er det.

Nei, hvorfor skal det matche? Barn bryr seg vel ikke om sånt. Så lenge det ikke skal fotograferes (jul, bursdag, etc) er det vel ikke så nøye?

Ikke så viktig, men jeg syns det er koselig å plukke ut klær og kle opp mini. Han har fått så mye fint i gaver :)
Må passe på far i huset også, eller så kan det bli litt mye rart han tar på overkroppen :D

Ja, jeg liker at ungen min er ordentlig kledt og at klærne passer sånn høvelig sammen. :)

Bruker lengre tid på å velge ut ungens antrekk enn mitt eget :P :eek:

Men alltid behagelige og praktiske klær. Ull om vinteren og tights/genser om sommeren. Gjerne et skjørt eller en kjole over dersom hun vil ha det. :)

Nei, d har jeg helt gitt opp med største! Så lenge hun har på seg klær som er tilpassa været.

Lille som er snart 12 uker, har klær som matcher/passer sammen. Enn så lenge.

Jeg er vertfall mer nøye enn mannen :p har hentet gutten i bhg noen ganger og har da de merkeligste kombinasjoner :p
Ja de mannfolka :-P Jeg har hentet lillemor i barnehagen og hun har hatt på seg nattkjole, en annen gang hadde hun på seg sokker for voksne, så hælen på sokken gikk opp på leggen hennes :-P
Min mann begynner å bli flink til å matche klær nå da, da hun var baby kunne hun ha på seg klær som overhodet ikke passet sammen :-)

Hjemme spiller det ingen rolle. Det er litt automatikk i at fargene skal passe ok sammen, men når vi er ute blant folk pleier jeg å ta på ham en skjorte og en bukse. Han er bare 11 mnd, så hjemme går det stort sett i body og strømpebukse.

Nei :P

Tja.. Om jeg finner klær til dem så gjør dem alltid det. Men om 5 åringen kommer stolt som en hane og har kledd på seg selv så ber jeg henne aldri gå å skifte fordi hun ikke er matchende nok...

Jeg er vertfall mer nøye enn mannen :p har hentet gutten i bhg noen ganger og har da de merkeligste kombinasjoner :p

Mannen har latt vår 6-årige jente dra i barnehagen i bare strømpebukse mange ganger. Og jeg blir forbanna hver gang jeg henter og ser dette. At de ikke lærer?!

Så nå som d ble vår så tok jeg alle strømpebuksene og la de vekk. De kommer frem igjen når d blir kaldt.

Back
Topp