*inspirert* Matchende klær?

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Er det viktig for deg at barnet har på seg klær som matcher?

Ja , det synes jeg man skal følge med . Men eldste er flink slik , så sjelden vært noe problem .

Dersom jeg velger hvilke klær de har på seg, velger jeg klær som passer sammen.
Velger det selv er det litt hips som haps

Nja tja, om vi skal ut er jeg litt nøye på det. Er vi bare hjemme er det ikke like nøye at strømpisen og bodyen matcher liksom ;)

Ja :)

Ja, men hender jeg lar ungen få lov til å gå i det hun vil og da ser hun ut som et trafikklys :p det er gjerne dager hvor vi har kranglet om mye annet og jeg ikke orker å krangle mer... Skjer heldigvis ikke så ofte :)

Ja! Men eldste er flink til å se slikt selv også. :) satser på mini me blir like flink! Får litt småangst om klærne ikke passer sammen! Iallefall utenfor husets 4 vegger.

Om det ikke er skole eller at vi skal noe annet tar jeg det ikke så tungt. Men om hun ser helt grusom ut, prøver jeg å foreslå å bytte ut noe så det ser litt bedre ut :P

Ikke for øyeblikket. Nå er det viktigste at han ordner det selv

Er ganske nøye på det ja, prøver å lære de hva som passer sammen, så vi snakker om farger og mønstre når vi finner frem klær sammen. Stort sett klarer de begge to å finne klær som passer godt sammen.

Nja, ikke så veldig, men jeg prøver å snakke med barna om hva som passer sammen, så de treffer oftest greit. Festklær har vi snakket om må være i hele antrekk.

Hvis vi skal pynte oss og være fine, eller hvis jeg skal velge, så setter jeg jo sammen klær som jeg syns passer sammen. Hvis vesla kler på seg så får hun ta det hun vil ha. Har sett noen småbohemske kombinasjoner, med skjørt og bukse og farger som kræsjer, men ærlig talt, er da ingenting galt i det.

Jeg er vertfall mer nøye enn mannen :p har hentet gutten i bhg noen ganger og har da de merkeligste kombinasjoner :p

Ja, det er jeg nøye på. Foreløpig går det greit, halvtåringen er ikke så kresen :P

Jeg er ganske nøye, mannen not so much :p Han kan lett finne på å ta på jenta en blå genser, rosa bukse og rød strømpebukse - blir helt stressa :o

Back
Topp